Ik moet rust nemen en nog tot weekend aankijken. Gelukkig kan jesse naar mijn moeder.dus ga ik het ook echt doen. En anders toch echt opnemen
goed zo debjes, goed luisteren naar de dok en je lichaam! Houd je helemaal niks binnen?? Ook geen water? heb echt zo met je te doen!! makkie, hoe is het met jou dan?? mvj, lastig he, die fases. maar komt ook weer een eind aan hoor! En straks de sleutel van jullie nieuwe paleisje, joehoe! hoe is het met je broer? pooh, hoe is het vandaag gegaan?? all, mijn vriendinnetje is de 37+ weken, SPANNEND!! en ik denk natuurlijk super veel terug aan vorig jaar! We zijn op dezelfde dag uitgerekend, alleen een jaar later natuurlijk. word echt gek van mezelf, zit zoveel aan vorig jaar te denken. Het was ook zo'n drama die laatste wekenenaambeienengekneusderibbenaangetasteslokdarmennogveelmeer. bahbah.. haha
Debjes, vind het zoooooooo naar voor je Hier lijkt het langzaamaan beter te gaan....maart juich nog niet te vroeg. Taliaa, lekker toch dat terug denken, zwijmel de zwijmel!!
goed zo debjes!!!! oh ik hoop ZO dat het over zal gaan en je toch een beetje kunt gaan genieten! vreselijk dit zeg
Talia tja mijn broertje, ik heb hem zaterdag gezien. Hij gebruikt volgens mij niks. Maar hij begon wel uit het niks mijn huid vol te schelden over niks. Dus ik ben weer een enorme afstand aan het nemen. Ik houd het oppervlakkig.
kalm aan doen debjes! @taliaa, gisteren ging redelijk goed. 1x gang, veel waarschuwingen en boze buien die ik af kon leiden (wat kost dat een energie) Alleen met naar bed gaan weer gillen .Ja lezen, lampen aan en uit doen, geen probleem, maar owee als je moet gaan slapen. Gelukkig kreeg papa hem snel in bed. en Maja heeft doorgeslapen!!!! jippieeeeeeeeeeeeeee
Pooh heerlijk dat Maja heeft doorgeslapen dan voel je je al een ander mens he. Hopelijk heeft Jens een goede dag. Debjes vind het zo rot voor je heb zo met je te doen. Had zo gehoopt dat je nu beter kon genieten. Dikke knuffel. Taliaa oh dat terugdenken ik ken het doe het nu nog, vorig jaar lag ik in het kraambed haha. Heb echt zo'n leuk winterjasje voor Isa al zeg ik het zelf haha maar ze lijkt er al uit te groeien zo zonde. Isa haar skipakje is binnen en morgen even kijken voor een skipak voor Tygo. Niet te duur vind het zonde voor die ene keer.
Meiden snel een berichtje van mij. Internet thuis is nog steeds waardeloos. BEn nu nog op mijn werk. Jongens zijn beide ziek. Jaimy zit weer zwaar aan de puf en blijft benauwd en ook Ruben is erg verkouden en hijgt piept en snurkt. Morgen maar even naar de HA met de jongens. Knuffel voor Debjes en Makkie!!!! En natuurlijk voor jullie allemaal.
sterkte ermee mvj? staat de wind die kant op dan, hahaha! Hij heeft het best goed gedaan vandaag, geen gang gezien! Wel veel bijsturen, boos zijn negeren of voorkomen. pfff Hij gaat nu nara bed, ben benieuwd...
haai meiden, cp was super gezellig, het was de hele dag opa en oma voor en na dus wij hadden tijd voor ons zelf haha, wel nu alle vier de bruikgriep gehad dus I en ik hebben er alweer 1,5 kg vanaf van de 5 die we willen beide haha nu volhouden, lastig met die feestmaanden maar nog niet zo'n trek zwemmen naja zal wel geen tweelingding zijn ofzo, evy ging uiteindelijk wel wat spelen met opa bij de babyglijbaan maar timo vond het niks, zeg maar 10x niks, eigenlijk houdt hij gewoon niet van veel mensen, als een aap vastgeklampt aan ons vond hij het water op zich ok maar het is te druk, ook het sinterklaasfeestje in het park is dan niet aan hem besteedt. Als iedereen weg is, en er nog 4 kindjes over zijn, gaat hij op het podium rondrennen haha. Evy was wel schattig onder de indruk en gaat op afstandje meedansen. Makkie leuk meedenken over de naam jongensnaam zal wel het moeilijkste zijn toch? Nouja gewoon ff wachten totdat je weet wat het wordt Vandaag naar Gyn geweest ivm klachten, wordt ik vannacht ongi (!!!) al wel vast bloed geprikt (CA125 waarde) dat is een eiwit ofzoiets en als die verhoogt is zegt dat iets over de ontstekingen van de endometriose. 12 dec weer terugkomen, dan echo, uitstrijkje en evt. nog een kweek van afscheiding oid. We zullen zien. Blijft toch altijd weer gek om in die wachtkamer te zitten. Kwam nog iemand van zw.yoga tegen die was voor de 2e keer zwanger, ze was onder controle van de gyn, uitegbereid vertellen enzo. Op zich heel leuk maar ik voelde me opgelaten want voor m'n gevoel weet ik precies wie er in de wachtkamer zit voor de mmm en wie niet en je weet nog zo goed hoe pijn het deed als er van die zorgeloze vrouwen zaten te kwekken... Nou morgenmiddag werken (ja op woensdag gggrrr) maar nee een goed doel, teambuilding, we gaan opknapwerkzaamheden doen bij een schooltje voor gehandicapten, super leuk, ik ga de hele middag ramen wassen, dus opa en oma (schoonouders) zijn bij evy en timo.
mvj: heel veel sterkte lijkt me dat het veel in je hoofd zit debjes: he bah sterkte!!!!!!!!! makkie: hoe voel je je nu? cira: beterschap, wat een getob weer Pooh: super mama, doorslapen en jens beter te pas!!! thamara: dikke knuf, dit weer helpt ook niet mee en je wordt ook ergens zowieso wat melancholischer van deze periode vind ik altijd sas: zo spannend, echt respect!
linda leuk he cp wij gaan aankomende vrijdag. ben er ook wel aan toe. momenteel gaat het helemaal niet met mijn bekken en rug. ik kan niet goed slapen omdat ik er zo'n last van heb maar ik ben zo moe. afgelopen weekend met mijn meid naar de intocht van sinterklaas geweest en meteen daarna zo'n pijn dat ik bijna niet kan lopen.
Makkie heb je al wat namen in gedachten wij wel. Voor jongen Quinn, Liam, Ties, Milan, Voor meisje. Zoë, Vienna, Djoni, Joan, Naar goed het kan nog alle kanten op bij ons. Jongens naam staat voor mij al vast eigenlijk. Linda grappig dat timo zo op jes lijkt op die leeftijd. Dat is nu wel helemaa zo goed als weg hoorl
cira, beterschap voor je ventjes!! linda, klinkt al een heerlijke break!! en wat leuk die verschillen tussen e en t! oh, ongesteld? dat is heel mooi! ja toch?? heb je een beetje een cyclus nu? en ja, raar ja, in die wachtkamer te zitten allemaal, ben best moe, dus ga zo te bed. kan zo genieten van op tijd naar bed gaan he
Goedemorgen. Hier hebben we voor ons doen een brakke nacht gehad. Gisteren overdag was geen pretje en vannacht dus ook niet. Dus ik stond voor het eerst voor 07.30 voor het kdv. We moesten zelfs nog even wachten. Maar goed hier even een daagje de handen vrij. Heb een hoop op de planniing. Mocht ik de komende tijd er minder zijn dan komt het door de topdrukte hier, volgende week krijgen we de sleutel !
@mvj, veel sterkte met alles hoor!! wel af en toe een update hier in gooien hoor!!! @ll, haha elize probeert echt te stappen. zet nu zo'n 4 pasjes steeds. maar valt dan om. echt zo anders dan bij isab. die wachtte gewoon tot ze echt kon lopen en toen liep ze ook helemaal los. Maar elize die begon echt met 1 pasje en dan steeds eentje meer. Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze echt losloopt zooo. elize wordt weer lekker vaak wakker 's nachts, gaahaap... @mvj, heb nu gewoon garen en haaknaald om te leren haken, volgens mijn moeder kon ik dat beter doen en dan pas zpagetti, maar jeetje, hoe houd je die draad vast? is allemaal zo klein
Linda klinkt heerlijk jullie weekendje weg. En timo moet dus echt de kat uit de boom kijken ook niets verkeerds aan. Ik vind de zwembaden in cp niet altijd even warm daar had Isa de eerste keer best last van die houd van goed warm water. Debjes erg leuke jongensnamen, de meisjesnamen zijn niet zo mijn smaak op Zoe na die vind ik erg leuk. Nijntje wat balen van je bekken zeg, werk je nog wel? Taliaa wat een knappe meid is Elize al stapjes los. Ons luie kleine meisje begint daar echt niet aan hoor die vind het wel prima zo. Ik had gister een baaldag had een erg kort lontje en oh wat heb ik dan een schuldgevoel savonds naar de kinderen. Vandaag gaat het beter alleen niet helemaal fit, hoofdpijn en een zere keel met een aardappel erin. Vanmiddag even kijken voor een skipak voor Tygo en wilde vanmorgen even naar de markt maar kan er nog geen zin in krijgen alles aan te kleden en mee te nemen. Ik heb al een tijdje het rare vage idee dat ik zwangerschapssymptomen heb maar dat zal wel van de spiraal komen want dat ding kan toch niet zomaar verdwenen zijn.