Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot meisjes namen vind ik zelf ook erg moeilijk ik vind Isa ook heel leuk. Jesse had natuurlijk vorig jaar denkbeeldig vriendinnetje die Isa heette.
    mijn vriend vind van meisjes namen niks leuk behalve Zoe

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot dikke knuff meis.
    Het is ook retezwaar met 2 kinderen en niet fit zijn.
    Dat was even heel plat gezegd hhaah

talia ja niet gelijk dat spagetti gedoe doen, je moet goed naar je moeder luisteren.
    Ik zal je zo even pben
    Maar hoe ik het vasthoud, ik heb sowieso een haaknaald met een rubberen softgrip, anders kreeg ik zere vingers.
    Ik houd de naald rechts en het draad links het langste eind van de draad tussen mijn wijsvinger en middelvinger en het haakwerk tussen mijn wijsvinger en duim.
    Het is zo leuk en verslavend.
    heb je mijn piet en sint geizen bij de haakclub ?
    Ik heb gisteren nog even een sneeuwpop gehaakt.

Ok ik ga nu echt wat doen ......ik moet heeeel veel wassen en vouwen en droge en inpakken en de laptop opruimen want die moet voor de apk, een bakkie doen bij een buurvrouw, boodschappen doen en naar de bieb en wil nog haken .,..
    Dat ga ik dus mooi niet redden allemaal.

Debjes hoe is het vandaag ?

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    talia ik zal vanavond even wat vb van haken inscannen en een patroon , moet nu ff druk doen.

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ehm... Lot.... Misschien voor je gevoel toch maar even een testje doen??

Debjes, ja meisjesnamen zijn lastig he... Wij kunnen ook alleen nog maar een jongen krijgen, want de meisjesnamen zijn op, haha hoe voel je je vandaag?

Mvj thnx meis, doe rustig aan, heb vandaag toch geen tijd...

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik viel me vandaag ja hoe zou ik het zegen echt nog niet mijn zelf naar het is te doen. Beetje rommelen in huis en straks even rusten als jesse ook even gaat slapen

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik vond bij jullie Charlotte zo leuk maar dat was hem niet he voor jullie. Ja een testje zelf ook aan gedacht haha maar ja nog steeds niet gedaan dan denk ik ach kan toch niet.

Debjes moeilijk als je vriend niet veel meisjesnamen leuk vind, hier vielen er door mijn man ook veel af. Ja en Isa is natuurlijk erg leuk ;) Fijn dat je de dag redelijk doorkomt vandaag. Wisten jullie eigenlijk bij Jesse het geslacht en willen jullie het nu weten? Je bent dicht bij jesse zijn verjaardag uitgerekend....

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    owjah, charlotte:) (en emma, julia, sofie) dus hey, we kunnen nog wel 10 kids krijgen:)
    thnx:):)
    (haha, schuif jij je gevoel maar lekker naar achteren, maar ik denk dat je het blijft denken tot je een omo-test hebt gehad)

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dat is denk ik waar dus misschien toch maar 1 halen. Ja zie je kan nog meisjes genoeg krijgen haha.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa vind charlotte wel leuk de rest ben ik niet zo van. Ik werk in enorm rijke wijk waar die namen 10 keer per straat voor komen dus niey meer echt speciaal voor mij;)

Lot ja wij wisten dat jesse jongen werd en willen het nu ook weten. En ja ben indd dicht bij jesse zijn verjaardag uitgerekend. 5 juli en jesse is van 14 juli

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik zie dat mijn banner dagje achter loopt ineens. Terwijl hij vorige week goed was. Ben morgen acht weken

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heey meiden,

Cira, erg beterschap weer voor je jongens, tjee, die blijven ook maar tobben he! Dikke knuffel voor ze. Gaat het afbouwen van de bv goed?

Debjes, fijn dat het vandaag wat beter gaat, van elke goede dag genieten, kan morgen weer anders zijn helaas. Je banner loopt toch goed?

Lot, ik had constant het gevoel zwanger te zijn met die rotspiraal.... echt nooit meer voor mij! maar een testje doen voor je eigen rust...

Linda, fijn dat cp zo leuk was en opa en oma lekker druk waren, jullie lkker bijtanken! Wat heerlijk toch die verschillen tussen jullie kindjes, mooi dat dat kan toch!! Hier ook hoor, totaal verschillend!! Fijn van je ongi, zit er al wat regelmaat in? Ben je zenuwachtig voor de uitslag?

Nijntje, hoe is het met jullie meisje, weer helemaal hersteld? En wat balen zeg van je bekken....

Taliaa, hihihi nou namen zat nog zo te horen! En wat knap, Elize al druk in de weer met pasjes doen, snel hoor!!

Pooh, weer een goede nacht gehad met jullie meisje? Heerlijk dat doorslapen zeg. En Jens nog aan het boeven geweest??

MvJ, als je ons af en toe op de hoogte houd vergeven we je dat je hier minder bent de komende tijd ;) Heel veel plezier alvast met jullie nieuwe huis!!

Meisje, Ryanne, Thamara, Marente, hoe is het met jullie en de kleintjes??

Sorry als ik een hoop vergeten ben, zit nu eindelijk even achter de pc, rustig reageren. Papa is beneden en ik dus op zolder even internetten en de was doen. Ben net wakker, gaaaaaap.

Hier gaat het wel, elke dag die goed is daar geniet ik van. Tis alleen vaak niet meer dan 1 a 2 dagen redelijk om vervolgens weer klote te zijn. Maar ach, het gaat me goed af zo allemaal.

Vrijdag gaan we naar de Ardennen, met de hele familie van Gedo, 25 personen en 5 kindjes, zin in, lekker wat afleiding!

Ga nu de was doen, loop een beetje achter....

(de meisjesnamen die hier voorbij komen zijn leuk, maar onze is nog niet voorbij gekomen!! :p En ja, vind een jongensnaam deze keer echt moeilijker....over 7 weken weten op welke naam we ons moeten focussen!!)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @debjes, haha, weet ik wel dat die namen niet in jouw straatje passen;) wij hebben ook een beetje "hockeynamen" *grijns*. maar daar hebben we het eerder al over gehad, dat dat ook een beetje per regio verschilt. ben wel heel benieuwd wie er in jouw buikje woont!
    doe maar rustig aan jij!

@makkie, jij ook, genieten van elke dag!!
    (haha, ja namen genoeg:)) Ben heeeeel benieuwd naar jullie ideeën voor namen!!!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

net supermooie echo gehad!! had een afspraak gemaakt voor het luisteren van het hartje, voor mijn eigen rust en ontspannen een weekendje weg, was de doptone bijna leeg en wilde ze wel een echo doen!!!! Nou ikkkkkk ooooook!

Het was zooooo mooi.... echt prachtig,hij/zij lag er heel mooi voor en alles zo duidelijk! ze heeft echt de tijd genomen (ze leert nu ook zelf voor echoscopiste), alles bekeken. Kleintje lag te zwemmen en druk te bewegen. Alles ziet er tip top uit, en super op schema!!!! Dit had ik echt echt echt echt even nodig, zo geweldig!! ben helemaal in LOVE!!!!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja het is niet dat ik het lelijk vind maar emma sophie zijn echt namen die ik.veel hoor. En ik houd van naam die ik in mijn werk periode nog niey hen gehoord en waarvan er niet 1000 zijn. Hoewel ik Lisa heel leuk vi nd en Mirte was mijn favoriet. Maar ook alweer teveel gehoord;)

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, ben moe. Maja heeft ochtend gewent op kdv, ging goed.Ik ben gaan winkelen met een vriendin, ook erg leuK! De action en big bazaar leeg gekocht en daarna h&m, miss etam en de we.
    Jens gaat redelijk. Moeten er boven op zitten. Kreeg net telefoontje van s dat ze onderweg naar huis waren van het kdv. Blijkbaar was hij weer aan het boeven geweest. Niet aan tafel willen komen zitten, niet meen ar buiten willen etc. Ik vraag me af wat er scheelt...of het gewoon koppigheid is. Ik hoop dat ie niet dood ongelukkig is daar :( Het ging altijd zo goed, zonder problemen!

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie is de naam nog niet voorbij gekomen, ik dacht dat ik jullie naam wel een beetje wist maar er weer vanaf gestapt.... fijn dat je helemaal in love bent, heerlijk dat je er zo van geniet. Doen de mannetjes het verder goed? Heerlijk een weekend weg geniet ervan.

Pooh er is ook veel veranderd voor Jens en dan samen met de peuterpuberteit zeker niet makkelijk ik heb hier soms ook van die dagen dat ik het echt even niet leuk meer vind. En misschien heeft hij even een mindere periode op het kdv, weet dat Tygo het ook een tijdje niet zo vond. Dikke knuffel.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, ik kwam laatsteeén naam tegen en we waren allebei meteen verliefd! Hier echt nog niet voorbij geweest en toch weer iets anders dan wat we normaal mooi vinden. Wie weet blijven we deze mooi vinden, duurt nog zolang hè.

Blijf maar naar de echo kijken, het was echt zoooooooo mooi en fijn!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijn he makkie! :)

@lot, dank je ,dat geeft me weer moed. Ben bang dat ie het echt niet leuk vindt daar (opeens). Of er wat gebeurd is, geen idee...volgens zeggen niet! Hij is blijkbaar niet de hele dag vervelend. Maar wilde niet naar buiten dus hebben ze hem met kop en staart buiten gezet, heeft ie in een hoekje gestaan (arm kind, is normaal gek op buiten spelen). En wilden iet aan tafel komen zitten...

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie foto;)

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008