Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ja lijkt me vreselijk zo vroeg werken heb je geen vakantie eraan geplakt? De kinderen zullen het vast fijn hebben

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, knuffel meid, tuurlijk voelt dit nog niet goed...ze heeft het er vast naar dr zijn, dr grote brouwer is er ook! Sterkte, weet nog zo goed hoe dat voelt....

Taliaa, Elize nog aan het stappen geweest?

Linda, de 15e dan doen?

Kai gaat HARD! hij kletst zo goed, doet lekker gek, grapjes uithalen, tis echt één vlotte!! Het gaat zo ontzettend snel....straks gelukkig weer een baby in huis hihi. Alles is hier klaar, rond half één gaan we. Seth kan niet wachten!

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje en Makkie heel veel plezier het weekend !

Makkie tuurlijk kan dat nu al heel goed, heerlijk zeg dat gefladder in je buik.

Pooh dikke knuffel, is ook niet niks je kleine meisje wennen.

Wij gaan zo even naar het winkelcentrum hier, schijnen zwarte pieten te zijn wil dus ook even kijken hoe Jelmer nu reageert vorige week was hij doodsbang.
    Maar morgen komen sint en piet bij mijn man op het werk, en als hij echt zo bang is ga ik denk ik niet, of heel even.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    of het door sinterklaas komt weet ik niet. Maar jens is ook opeens bang. Hij zegt steeds, donker, bang, eng!
    Zint is leuk, maar zal ook blij zijn als ie weer naar spanje vertrekt ;)

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Hey pooh, hou je het nog vol ? Heb je t kdv al gebeld? Nog eventjes meid, dan kun je haar weer ophalen!

Makkie, veel plezier! Super dat je de kleine al voelt zeg!! Maakt veel goed he? ( dat je je zo ziek voelt!)
    En jeetje, jullie hebben vlugge genen hoor! Kai ook al zo'n snelle! En dadelijk weer een baby... Jankje. Ben zooooo blij voor je!!

Zo... Ging gister elize eens even 10 stapjes zetten, shockkkkk. En jaja, isab is een heel eind zindeijk. Niet gedacht dat dat ooit zou komen, haha, en eigenlijk ineens vanzelf! Ze weet ineens hoe ze moet plassen en ja, ophouden kon ze al prima.
    In huis geen luiertje mee aan, als we weggaan krijgt ze een luier over haar onderbroekje aan. In 3 dagen nog geen ongelukjes gehad!!
    Elize is gister weer goed gekeurd. Nu 10 kilo en 77cm... Nog wel groter dan gemiddeld, maar niet zo enorm meer...
    ( ze begon ver boven de p97 lijn en nu zit ze boven de p 84 lijn.)
    Volgende weel isab. Ben benieuwd, want die weegt nu zo'n 15 kilo, vind ik zo weinig???

Eize heb ik net in bed gelegd en koekjes gebakken met isab, ook wel eens leuk. ( normaal liggen ze samen in bed)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    #1086 poohbear226, 25 nov 2011
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
    goed zeg, zindelijk kindjes :( Hier is de hoop momenteel gevaren dat jens ooit zindelijk wordt, hahaha! Die zegt gewoon nee, als je vraagt of ie gepoept heeft.

Ben net naar de stort geweest met ene auto vol zooi. Sta ik daar met een gammel loop autotje die we 80ste hands hebben gehad van een vriendin. Die werd haast uit mn handen gerukt door een oost europees type hahaha!

kdv gebeld. Ze doet het goed, slaapt allee niet zo goed, korte stukjes. Moet zeker wennen aan de drukte om haar heen :(

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa dan is ze zeker nog wel groot maar jij bent ook niet klein he. Isa woog begin nov. 9 kg en Tygo 13 kg vond ik ook zo weinig.

Pooh fijn dat Maja het goed doet, en ik geloof zeker dat je haar nog zo klein vind om weg te brengen kon je er geen vakantie of verlof aan plakken?

Makkie en nijntje veel plezier het weekend.

Debjes hoe is het vandaag, hoop zo dat het steeds iets beter gaat.

Ik ben de afgelopen week niet helemaal in mijn doen, kan echt niets maar dan ook niets hebben van de kids en heb dan zo'n ontzettend schuldgevoel als ik boos ben geweest ze kunnen ook niet alles snappen maar mijn lontje is zooooo kort en vind het zo rot dus probeer echt tot 10 te tellen. Het weekend een beetje uitrusten al komen mijn souders hier slapen tot maandag. Soms heb je van die dagen maar ben ook zooo gelukkig op mijn mooie gezinnetje.
    Tygo is naar de psz geweest en was helemaal trots op zijn pietenmuts die hij gemaakt had en zijn zwarte vlekken op zijn gezicht.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat korte lontje herken ik lot. en ja dan vole je je schuldig day je boos bent geworden! :(
    Nee, verlof of vakantie heb ik niet meer. Ik werk wel tot half januari 2 dagen ipv 3 dagen per week, maar alleen omdat er nog geen plek op de woensdag was voor maja op het kdv.
    Ik speel wel met het idee om me te gaan richten op avond apotheken. Maar moet dat nog een plekje in mn hoofd geven omdat ik het zelf zo naar mn zin heb waar ik nu zit.

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Misschien doet rusten één wonder.

Gister hier vreselijke dag alleen maar geslapen. Half broodje op meer ging er niet in.

Vandaag sinterklaas feest op papa zijn werk. Wil wel graag mee dus langzaam opstarten

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben net terug van playcity. Samen met jens en een buurmeisje geweest .jens was nergens bang voor en was zeiknat van het zweten van al het springen ;) Echt leuk om samen weer te doen. En mama kon ook weer springen, geen dikke buik meer! :)
    Nu ligt ie net in bed, kijken oe lang hij slaapt!
    Vanmiddag kruidnootjes bakken en speculaas. Ik vond een doe het zelf pakket bij de jumbo!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @pooh, geniet er maar lekker van jij!!! heerlijk even 1 op 1 aandacht met jens!
    en mbt werken, ik ben er wel achter dat je wel 100% leuk werk moet hebben. en dan bedoel ik; niet alleen naar ideale werktijden kijken!! (pooh, had het al eens gevraagd, ik doe de kleertjes t/m 74 weg, heb je ergens nog interesse in?)

@lot, lastig he. hier ook hoor. ik kan soms zo snauwen naar de kinderen *jankje*. Vooral isab moet het soms ontgelden als ik weer eens zo'n stressgevoel heb.
    maar gaat steeds beter! Neem even lekker je rust en laat oma maar even lekker tutten met ze!!
    En mbt alle moodswings, misschien is een spiraal toch niet ideaal voor je? denk er eens over na. al zou ik geen alternatief weten trouwens. moeilijk...

@debjes, hoe gaat het meid? kun je je rust een beetje pakken?

@mvj, en hoe vond J het?? en jij?? *grijns*
    En is het erg druk?? hoe is het trouwens op je werk/ collega's? is de thuiszorg niks voor je? *aandelen*

@ll, zoooo, nu even druk...
    Heb even een rotgevoel...mbt moeder. ga het niet helemaal hier uittypen, maar voelt gewoon even rot, bah

Liefss, Taliaa

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, hoe bedoel je, rot gevoel mbt moeder. Het moeder zijn of je eigen moeder?
    Ik heb genoeg maat 62 en 68 kleertjes. Maat 74 is wel welkom! Misschien kan je wat fotos mailen?

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    mbt mijn moeder. lang verhaal. lieve moeder hoor, maar ze heeft het best moeilijk en kan dan ineens best claimen ofzo. weet het niet goed, heb nu ineens een schuldgevoel terwijl dat niet zou hoeven (ratio vs emo dus)

welke maat zit maja nu? dan kan ik een beetje gokken watvoor 74 kleertjes je nodig zou hebben (winter/lente/zomer)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nu net in 62!!! KNuf! ga haar in bad doen!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    hier een hele zware dag gehad. vanmorgen eerst wezen zwemmen in het suptropische zwembad. daarna meteen de intocht van sinterklaas en vanmiddag was er schoenzetten en een pietenfeest. nu ligt m helemaal uitgeteld op de bank te snurken. dat komt doordat ze gisteren niet veel geslapen heeft en vanmiddag was ze ook te druk om naar bed te gaan. ik hoop op een rustige nacht dat ik ook even kan slapen. ik merk wel dat niet lang meer kan lopen zonder pijn en nu kom ik met moeite van de bank af. zo nu mag de klaag modus wel weer uit.

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hey dames!
    Ben weer terug van een heerlijk midweekje Domburg.
    Foto's staan op FB!
    X

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    welkom thusi meisje! Hoe is het met Tijn? Leuke foto's :)

kalm aan nijntje!

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey dames

debjes hoe is het nu ??

Ok ...de pieten waren er gisteren nog niet dikke pech.

Vanmiddag hadden we het sinterklaas feest van mijn man zijn werk.
    Jelmer zag door het raam een zwarte piet en schoot gelijk stijf tegen mij aan, en rillen dat hij deed.
    eerst ging hij wat achteraf zitten en steeds dichterbij.
    Toen mocht hij bij de sint en de pieten komen.
    De sint zei ` ik hoorde dat je binnekort gaat verhuizen`waarop Jelmer zei `ja ik wil heeeeeel graag naar huis`hahah grapjas.

Talia thuiszorg mmhh ...denk er wel eens over na.
    Maar het heen en weer rijden, lijkt me eng om alleen bij mensen te zijn.
    Dadeljk kom je bijv bij iemand die handtastelijk is of zo en dan sta je daar in je uppie.
    Denk dat ik een bangerd ben hahaha

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    haha jelmer toch, lekker eerlijk;):)
    thuiszorg is ideaal mbt werktijden hoor! en minder gezeik met collega's! Alleen bij mensen thuis ervaar ik niet als eng, als iets me niet bevalt dan zeg ik er iets van, of ga ik weg.
    Ik vind het soms wel "eng" dat ik in mijn eentje een beslissing moet maken. maar goed, de werktijden zijn ideaal, de werkdruk enorm hoog, maar veel collega's van me zitten echt op hun plek!

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    taliaa het lijkt me echt enorm zwaar als ik jou zo hoor.
    Nu doe ik met de hanjde sop de rug begeledien, soms moet je ff wat doen.

Maar binnen nu en een jaar ga over tot 12 uur werken.
    Daar hebben we met het huis kopen rekening mee gehouden en ik vind het heel prettig als er iemand thuis is als Jelmer uit schooltje komt.

Deel Deze Pagina