Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Zo, even een ego stukje...
    Vandaag hebben we het over de bevalling gehad ( komt omdat ik vorig jaar nu in het ziekenhuis lag..), zo af en toe moet ik er gewoon even over praten.
    Maar nu, dus bijna een jaar later, werd het me duidelijk hoe mijn man het beleefde en hoe het daadwerkelijk ging. Ben er nog naar van. Natuurlijk is het goed afgelopen, maar mijn man is echt wel bang geweest. Voor mij en voor elize.
    Hij zegt ook dat als ik thuis was geweest, het vast allemaal nog heftiger was geweest. ( sowieso hadden we naar het zkh gemoeten).
    Blijkbaar was er tijdens het persen toch wel paniek, en na de geboorte ook.
    Bah, en toch ben ik nu zo zielsgelukkig met ons kleine reusje...
    ( mijn man zei dat als ik echt nog een keertje wilde, ik het echt niet meer over de bevalling mocht hebben)

En gister las ik het eerstejaarboek terug en las ik hoe de eerste weken waren.. Wat heeft onze elize het moeilijk gehad, arm meisje.

En oja, de 11 maanden sprong heeft zijn intrede gedaan in huize taliaa hoor! Zucht

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia moeilijk is dat he.
    Bij Sanne schijnt het ook erg heftig geweest te zijn, voor cor nog het ergst.
    Ze konden geen keizersnede meer doen.
    Ik was in en uit bewustzijn, een soort jojo, kon niks.
    Dus een broeder heeft geduwd en de vk heeft aan dr oren getroken (bij wijze van ) anders had ze er nu nog gezeten.
    OP de 1 of andere manier denk ik er nooit te veel over na, anders word ik gek.
    Ik houd niet van stukjes missen, bij het autonongeluk ben ik ook al een stukje verloren en daar heb ik eigenlijk meer last van dan van Sanne haar bevalling.

Zou jij er nog wat mee willen doen ???

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook taliaa en mvj, met jens geboorte dan. Ik riep dat het geweldig was geweest, maar hoorde dagen later de waarheid. Ik was er ook ziek van. Er was ook licht paniek en ik eb er niets van mee gekregen.
    Nu met Maja ging het super. Het enige wat ik zelf naar vond, was dat ik hartslag steeds hoorde vertragen bij elke wee en die herstelde zich niet meer doordat ik in een weeën storm zay. Dat geluid heb ik nog lang in mn hoofd gehad en kani k zo weer oproepen.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

We zijn weer in het land! Kapot moe en niet lekker, klets hier snel bij!

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wij zijn vanmiddag ook weer gekomen. Ben ook kapot maar het was erg leuk. Heel vaak Sinterklaas gezien. Mijn meid wil niet meer slapen en daar baal ik best wel van, maar ze heeft wel de leeftijd.

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pffffff wat een dag. Maja drinkt vandaag slecht, jens was vanochtend lief, vanmiddag koppig. Ik kreeg een vriendin op de thee en blijkbaar vond hij ons te veel kletsen of zo ;)
    Toen extra vroeg gegeten, maja in bad gedaan, jens nara bed en maja de fles gegeven. Maar die brulde van moeheid en heef tde helft laten staan :(
    Jens begon te krijsen terwijl ik met de fles bezig was en was overstuur over een geluidje wat hij had gehoord. Hij is ook opeens bang in het donker, dus heb ik een lampje boven zijn bed aan gelaten en dat lijkt te helpen .Hij is nu stil! S is vanavond ui teten met vrienden, dus het was effe spitsuur. Maar het lijkt nu stil in huis te zijn (afkloppen).

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    knuff pooh !

nijntje en makkie welcome back !!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    knuf to all

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even snel.

Vandaag halve dag (2 uurtjes gewerkt) misselijkheid is er 24 ur maar overgeven 1 tot 2x per dag. Stuk minder. Maar zeg niet dat ik me beter voel er door. Ik wilde werken voir afleiding en weg uit die sleur. Nu wel kapot snel slapen

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    trusten debjes. Ik heb migraine gehad vannacht...oef! DUs weinig uurtjes geslapen. Vandaag weer met beide kids alleen. Maar gelukkig is S vanavond wel thuis!

effe wat in de groep gooien, kijken hoe jullie er over denken..

mn schoonzus wil met gezinnetje komen met oud en nieuw. Ze heeft er 1 van 3 en 1 van net 1. Omdat wij niet zo groot wonen, ziee ik er enorm tegen op om ze met zn vieren hier te laten logeren (3 nachten). En stel ik dus voor ze in een hotel te laten slapen. Alleen vind manlief dat niet kunnen, "want het is familie". Als ze zhier zouden slapen, moet maja op onze kamer erbij en kunnen hun op haar kamer. Maar dan nog zie ik tegen de chaos op om 3 peuters op de vloer te hebben en een kleien baby. Het is ook geen weer om veel buiten te zijn. Jens zit in een lastige fase en is opeens bang voor piepjes en krakjes en donker 's nachts. Stel ik me n aan, of wat zouden jullie doen?

de pest is dat vriendlief het zonder te verleggen met mij, al heeft toe gezegd. En dat steekt bij mij enorm!

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ai die mannen ...
    Mhh effe denken.
    Het kan ook heel goed gaan, misschien spelen de kids heel goed en vind jens het leuk.
    Als je ze bij je laat slapen zou ik wel voorstellen om hun ook hun eigen ding te laten doen dus niet 24 -3 bij elkaar op de lip.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat is dus het probleem, ze gaan altijd op de bank zitten afwachten wat we gaan doen. En het huis is gewoon te klein. Onze woonkamer is niet groot en ik zie tegen die chaos en herrie op. 3 peuters hier en een baby die veel slaapt!

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oh pooh ik houd daar al niet van logeren. Leuk voor in vakantie huisje maart niet in mijn eigen huis. En ik zou mijn kids niet van hun kamer halen omdat mensen moeten slapen en vooral niet drie nachten. Als er geen plek is is er geen plek.

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Zou je niet kunnen uitleggen dat je het niet ziet zitten omdat Jens onrustig is en Maja nog zo klein is.
    Ik houd daar ook niet van hoor bezoek wat de hele dag op de bank zit te zitten.

Ik heb het zelfs met mijn ouders.
    Als ze er alle2 zijn, meestal komen ze dan een nacht omdat het anders te ver weg is.
    24 uur samen is gewoon te lang, dan ga ik me irriteren.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh lastig, ik snap S ook maar ik geloof dat ik er ook niet aan zou moeten denken. En je eigen kinderen moeten dan van hun kamer dat is ook niet prettig. Als ik mijn schoonouders in huis heb vind ik het soms al moeilijk en die zitten niet eens de hele dag op mijn lip.

Makkie en nijntje heerlijk dat jullie weekend zo lekker was.

Debjes gelukkig is het overgeven niet de hele dag maar balen dat je evengoed zo beroerd bent. Wanneer heb je weer controle?

Makkie hoe voel jij je?

Vanmiddag even een paar uur naar mijn werk, we hebben sinterklaasfeest dus de kinderen gaan even naar oma toe. Verder gaat het hier zijn gangetje, Tygo zijn oren liggen soms nog boven maar hij kan ook super lief zijn en Isa is een klauteraapje. Echt ze probeert alles uit of ze erop kan klimmen :)

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik kan het heel goed uitleggen ,alleen is mijn schoonzus heel anders. Die sleuren de kids overal mee maar toe, slapen rustig 3 nachten met zn 4e in 1 bed etc etc. EN S is bang voor boze gezichten en kan geen nee zeggen. Vannacht heb ik het nog wel gezegd dat ik het echt niet zi zitten. En toen zei hij, het wordt denk ik wel chaos ja.... duh!!!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ik ben ok heel makkelijk met jess gaat ook overal mee naar toe. Slaapt overal maar goed wij zijn wel elke nacht gewoon thuis in ons eigen bed. Zou er zelf niet aan moeten denken im bij iemand anders met mijn gezinnen te gaan slapen. Tenzij ze kamers over hebben. Maar dan nog ben ik niet echt zo. Houdt van mijn eigen privacy. En als jij het allemaal niet ziet zitten zou ik het echt nie doen. Dan is ze maar gepiekerd.

Lot volgende week woensdag.heb ik weer een afspraak.
    Ik probeer sa morgens nog wat te slapen als ik jes in bed leg. die is nu ook niet lekker dus profiteer ik wel van zijn slaapje. Want hij wilt normaal gesproken niet meer.

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Poon ik zou ze niet meer dan 1nacht in huis willen hebben. En zeggen dat je geen kamer over hebt en dat ze in de woonkamer kunnen slapen. En ik neem aan dat je dat niet doet met 2kinderen

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik zie dat ik vandaag 31 weken zwanger ben. Nog 3 weken. Ben nu echt aan het aftellen. Morgen naar de vk en donderdag naar de arbo arts

Deel Deze Pagina