Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, maar voor 1 nacht is niet te doen, ze komen helemaal uit zweden :(

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Dan zou ik zeggen 1 nacht bij jullie en is er niet een bungalow park in de buurt kunnen ze mooi daar heen.

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, gaat snel nu, nog even en dan verlof!!

Pooh, oei lastig.... ik zeul de jongens ook overal mee naar toe, maar ik zou zelf ook niet 3 nachten gaan logeren bij iemand die ook nog kids heeft!! Heeft je schoonzus daar zelf wel zin in dan??!! Pffff vreselijk... ik zou gek worden hahaha. En andersom ook, snap dat jij het helemaaaaal niet ziet zitten!! Lastig pakket zo....

Debjes, gelukkig niet zo vaak spuigen dus, hopelijk blijft het zo. Echt extreem he, hoe jou lichaam meteen reageerd op een zwangerschap!! Ik hoop niet dat je weer 9 maanden ziek blijft meid :(

Lot, veel plezier met het Sinterklaasfeest! Hoe bevalt je werk je nu? En heerlijk, zo'n klein tijgerklimpopje in huis!!

Hier druk weekend gehad... het huis was echt 100000x niets.... koud, oud, onhandig ingedeeld... wel heeeeeel groot, maar allemaal kleine kamertjes, ook beneden, dus geen grote gezellig woonkamer ofzo. Hele enge trapjes overal en het was dus alleen maar de jongens vangen en in de gaten houden, was ze steeds kwijt... Seth red zich wel, maar Kai kan geen seconde alleen zijn natuurlijk.... slecht geslapen (ik zelf, de jongens niet hoor)... nee ik vond het geen succes... twas heeeel gezellig en veel gelachen, maar was/ben al zo moe en steeds ziek, dus voor mij was het echt heftig.... (hahaha klink echt als een oudwijf zo zeg....)

Vanmorgen naar de vlos geweest, alles supergoed!! Hartje gehoord (voor de eerste keer!!), wat een heeeerlijk geluid!!!! en goed gegroeide baarmoeder. Nu bijna 52 kilo hahaha jaja het wordt nog wat :D;). Mijn bloeddruk is alleen heel laag, 80/52 dus niet gek dat ik steeds zo duizelig en beroerd/draaierig ben... verder gaat het met de misselijkheid nog niet veel beter.... maar ons ukkiepukkie doet het super, daar gaat het om!!

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    makkie opeens krijg ik het gevoel, het word een meisje ...weet niet waarom.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ook makkie, roze!!!!!!! ;)
    Jammer dat het huisje tegen viel. Het is niets als je de jongens zo in de gaten moet houden! EN fijn dat alles verder goed gaat! :)

Ja, we moeten het vanavond maar even over hebben .Lijkt me handig, voordat ze een ticket boeken, dat ze weten hoe of wat.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

hihi nog 6 weken, dat weten we het! Ik weet het echt niet hoor... heb deze keer geen sterk gevoel zoals bij de jongens.... we hebben al wel een meisjesnaam waar we beide verliefd op zijn, mss is dat een teken hihihihi. Ben wel erg benieuwd hoor!!

Pooh, ja nog even rustig met je vriend praten en aangeven hoe jij er overdenkt en dat je je wel een beetje gepasseerd voelt op deze manier....

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @pooh Als je kinderen nu al zo jumpy zijn van elk geluid, dan kan je met oudjaarsavond helemaal van op aan dat ze de hele avond aan je vast zitten van schrik. Ik zou dan geen bezoek willen hebben. Vrienden van ons hebben dat ook een keer gehad. Die hadden een groot feest georganiseerd in hun eigen schuur, maar zij zaten zelf de hele avond met twee huilende overstuur zijnde kinderen in de huiskamer. Die kregen toen niets van hun eigen feest mee. Als ik in jouw schoenen zou staan, dan zou ik manlief tot de orde roepen en de familie is welkom, maar moeten maar in een hotel of bungalow en oudjaar avond lekker met zn viertjes vieren, zodat je eventueel je niet opgelaten hoeft te voelen met kindjes die overstuur zijn. DAn heb jij en je man (die mag lekker meehelpen met troosten) lekker alle tijd om er voor je kindjes te zijn. jammer voor de familie, maar het komt niet altijd uit. Enneh ik kan me helemaal inleven, want wij zitten met hetzelfde probleem als ik geopereerd ben, willen mn ouders mij komen helpen, als manlief moet werken, maar wij hebben er niet de ruimte voor in huis. Maar het probleem is bij ons opgelost door Thijs meer naar het kdv te laten gaan en manlief werkt minder, zodat hij ook voor mij kan zorgen. En ik hoop zelf al weer snel wat te kunnen. Sterkte met je beslissing en vergeet niet voor jezelf te kiezen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh sas, dat doe ik zeker. Ik ben eentijger als het gaat om de welzijn van mn kindjes en mijn mening ;)

Heb net met een krijsende peuter over straat gelopen. IK Moets echt 2 dingen vandaag op de post doen en dat is 3 minuten lopen. Maar ho maar, geen jas aan willen ,geen schoenen aan. I kstondmet maja al buiten toen hij gillend naar buiten kwam en daarna heb ik achter me aan getrokken naar de brievenbus en weer terug. Nu ligt hij al een kwartier met jas en schoenen nog aan zielig te zijn op de keukenvloer. aandacht trekken.. pff ik voel me migraine weer op komen zetten...

9. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier ook even een korte reactie (zie dat er meer zijn die het blijkbaar druk hebben, hihi).
    Vandaag met Tijn naar de ha geweest. Hij begint sinds gisteren ineens, zo maar uit het niets, KEI hard te krijsen (kan het geen huilen meer noemen), loopt dan rood aan en het is dan na een halve minuut weer over. Ik dacht zelf aan reflux (ivm andere dingen die ik opgemerkt heb) of aan oorontsteking. En dat is het dus, oorontsteking. Heb meteen antibiotica meegekregen (gelukkig maar!). Dat zou, in combinatie met paracetamol, moeten werken. Hij ligt nu te slapen (met name het 'liggen' is bijzonder, want dat was de afgelopen dagen het probleem, alleen de maxi-cosi sliep goed).

Dus... dan zijn jullie weer op de hoogte!

(en ehh... Pooh: Hier ook een peuter die ik het liefst achter het behang zou plakken... Hij is ZO vervelend, en dan met name omdat hij de HELE dag aan het zeuren is en als hij zijn zin dan niet krijgt gaat huilen. Pfff... en we zijn zó consequent en doen echt ons best, maar hij wordt er op dit moment niks liever door...).

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meisje, het klinkt lullig, maar ben blij te lezen dat het bij jullie ook :gezellig is" met een peuter in huis ;)
    Vanmiddag zei ik nog tegen jens, je hebt al dagen niet op de gang gestaan, het gaat goed he. EN dan opeens, omdat ik naar de brievenbus MOET, dramaaaaa. Ik zei later ook, we doen al de hele dag dingen die jens leuk vindt (puzzelen, uitgebreid tekenen, liedjes draaien, samen boekjes lezen). En dan moet mama 3 minuutjes iets doen en dan doe je zo. We zijn net samen in bad geweest en dat was een groot succes. Hij heeft dan nog de mazzel dat maja nu zo makkelijk is. Die slaapt onwijs veel en n haar eigen bedje, dus hij heeft de vrijheid om beneden los te gaan! EN ze "spelen samen" op het speelkleed en dat vindt hij ook super!

Dikke knuf voor je kleine Tijn, wat zielig oorontsteking :(
    Maja is nu wat verkouden, dus hou ik ook in de gaten!

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Pooh nou ik zou ook vet pissed zijn als dat zonder mij was overlegd hoor! Ik zou zeggen, niet doen hoor, dat wordt niks, heb ook veel ervaring met logeren enzo omdat bij ons fam. ook ver weg woont maar deze constructie is echt niks.

Desnoods maar een beetje een smoesje verzinnen om geen scheve gezichten te krijgen. Idd dan in een eigen overnachtgelegenheid.

Makkie jeetje wat balen zeg van het weekend... dikke knuf, nu fijn weer thuis

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    s heeft en ze leken wel wat begrip te hebben voor de situatie. Een hotel wordt ze te duur en ze vroegen of wij dan naar Stockholm wilde komen met oud en nieuw. Maar dat zien we niet zitten met Maja. Zaterdag heen en zondag terug, bah!

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, nee dat lijkt me nou ook niet handig, zo een eind rijden met maja. wat nu dan?

Meisje, wat naar voor tijn! Arm mannetje, snel opknappen hoor! Hou je het zelf allemaal wel vol, nu de nachten ook weer zwaar zijn?

Iemand nog contact met marente?

Hier is het weer helemaal mis, ben zo beroerd steeds....het leek beter te gaan. De kleine doet het gelukkig super, daar gaat het om hoor!! Naar hoop gewoon me snel beter te voelen. Ben ook zo duizelig....mn bloeddruk is erg laag.

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, dan zou het vliegen worden, maar dat kost met dan 700 euro voor 3 tickets :( beeeetje duur!

Marente is denk ik "gewoon erg druk" met alles :) Ze schreef vanochtend wel op mn hyves dat hun ukkie nu doorslaapt! Jippie!

Jammer dat je je weer zo rot voelt! Je bloeddruk is inderdaad erg laag!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ben vandaag bij de vk geweest en ze verwacht dat deze uk ook groot wordt. Mijn buik is gespannen omdat de uk groeit en ik niet ben nu nog geen 4 kilo aangekomen. Zoals ze het zei laten ze me niet overtijd gaan.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie vervelend heb je niks gekregen voor je bloeddru?

Hier vandaag ookk heel ziek. Nog niet van de bank gweest. Nu is jessr ook ziek dus kan ik echt rustig doen.

Nijntje jwetje wat goed zo weinig aangekomrn. Hash je dat van je eerste ook

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ben je ziek als ziek of misselijk ? werken de medicijnen al ?

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ziek van de zwangerschap. Medicijnen beperken alleen het spugen maar de misselijkheid.gaat er niet van weg. je voelt je gewoon.zo anders.alles is teveel wil eigenlijkk alleen maar slapen vandaag

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier even snel een echo berichtje van mij.

Ja we leven nog.......

Kort en bondig gaat het hier de laatste tijd niet zoals het zou moeten gaan.

BV loopt niet meer goed en Ruben spuugt op alle KV. HA heeft me een verwijzing gegeven voor de KA maar daar kan ik pas 21 dec terecht:x. Na nog diverse malen overleg met de Ha blijft hij bij zijn standpunt dat ik zelf maar naar het ziekenhuis moet bellen om een eerdere afspraak te krijgen:$. Gisteren het CB maar gebeld en die belde vandaag terug ze helpen me uit de brand. De CB arts heeft een machtiging geschreven voor allergy care voeding en de wijkverpleegkundige komt deze vanmiddag nog langsbrengen.

Jaimy is een heerlijke dwarse peuter welke nog steeds super verliefd is op zijn broertje. Maar ook erg tijd rovend omdat Ruben nu zoveel aandacht krijgt met de BV.

Zelf ben ik tegen de uitputting aan. Slapen doe ik slecht (of Ruben gilt om eten of ik ben wakker vmbt het voedings probleem) en als ik slaap gaat de wekker alweer voor een nieuwe dag. MAnlief wilt er graag 's nachts uit om me slaap te gunnen maar zolang ik alleen bv kan geven gaat dat niet.

Ik hoop zo dat de allergy care voeding wel aanslaat bij Ruben en dat we weer snel rust in huize Tempelman krijgen.

Ga nu snel met Jaimy spelen nu slaapt Ruben nog even en hij hunkerd even naar mijn aandacht.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, oh meid, wat slopend!! En wat naar dat een ziekenhuis je nog zo lang wil laten wachten met een ukkie. Dat vind ik niet kunnen hoor! :( En die nachten en dwarse peuters...brrr. Jammer genoeg herkennen we het allemaal! Maja heeft vannacht weer doorgeslapen, maar dat doet ze jammer genoeg nog niet elke nacht!
    Knuf!

@nijntje, jeetje, nog geen 4 kilo aangekomen?? hellup, wat was ik dan een monster met 17 kilo! Goed dat ze de groei in de gaten houden van die kleine!

Maja slaapt goed vandaag. Ik heb de badkamer gedaan, alles gestoft en gezogen. S zijn kantoor eens flink onder handen genomen (is zo'n zooitje en hij legt alles op het bureau neer).
    Spullen i nde auto geladen voor de rommelmarkt (patient van mij kan ik altijd bellen voor bij overbodige spullen).
    zucht...nu effe zitten ;)

Deel Deze Pagina