Makkie, heerlijk dat de kleine smurf het goed doet in je buik. vervelend dat je bloeddruk zo laag is zeg, geloof zeker dat je er last van hebt. vervelend dat het huisje zo was ingedeeld dan zit je niet rustig he. Ik heb het naar mijn zin op mijn werk hoor, het werk is leuk de collega is anders dan gewend maar ook aardig al weet ze wel alles beter maar ja wat wil je na 20 jaar dit doen, gelukkig hebben we het wel gezellig ja en het loon moeten we maar voor lief nemen. Ben zo benieuwd naar jullie namenlijstje.... Nog 6 weken wachten voor je het weet het kan ook over 2wk en 1 dag haha. Meisje wat zielig voor je kleine man! Hopelijk knapt hij snel op. Moest vandaag nog aan je denken wanneer jullie onderzoek hebben voor zijn ruisje? Cira jeetje wat een vervelende situatie zeg. Ik hoop dat de andere voeding uitkomst bied. Ik zou zeker nogmaals het zh bellen en het allemaal een tikkeltje overdrijven ze kunnen je toch niet zolang laten wachten. Het sinterklaasfeest op mijn werk was erg geslaagd. Vandaag naar de markt geweest want daar was sinterklaas met een piet, piet zei hey daar hebben we Tygo haha hij was helemaal verbaasd dat piet dat zei. Vanmiddag een oud collega op bezoek gehad. Morgen werken en dan weer weekend, heerlijk.
Lot, ja tygo, piet kent iedereen hoor haha! Fijn dat je werk leuk is, zoooo belangrijk! Zit je weer beter in je vel? Ja baal ook van mijn bloeddruk, er is eigenlijk niets aan te doen. Cira, och meid, gaat even niet zo lekker dus, dikke knuffel! Hoop dat de juiste voeding helpt, anders weet je het helemaal niet meer....stom zeg, zolaat pas naar het zh kunnen, echt belachelijk!! Ik denk aan je! Morgen is papa vrij, heerlijk. Kan ik naar bed als ik me weer zo voel als vandaag, even bijtanken. Hoop wel dat we nog iets kunnen doen met zn viertjes.
Makkie fijn dat je morgen even bij kan tanken. Hoe doe je het nu met werken dan? En wat zeiden ze op je werk eigenlijk van je zwangerschap? Ik zit iets beter in mijn vel, maar het kan nog beter.
Pooh bij de vorige was ik 6 kilo aangekomen in de hele zwangerschap. Cira ik hoop dat de voeding snel aan slaat. Kun jij geen medicijnen gebruiken om de borstvoeding op pijl te houden. En een slechte zaak vaan het zh, kun je niet naar een andere.
Ik heb net even flinke jank bui gehad. Men wat voel ik me rot. Is niet in woorden uit te drukken. Ben er zo klaar mee. Ik wil me eigen ik weet terig. Kan me gewoon niet meer in denken hoe het was toen ik me goed voelde
Lot, mijn baas vind het heel leuk, collega s ook! Ik heb nu al drie weken niet gewerkt door mijn nul urencontract kan ik nee zeggen. Mijn baas weet er van en steunt me gelukkig!
Makkie fijn dat je baas je steunt. krijg je nu in je verlof wel doorbetaald? Debjes ik heb zo met je te doen, je hebt er niets aan natuurlijk en gun je zo om te kunnen genieten, dikke knuffel. trouwens mijn szus heeft vandaag de 20 weken echo gehad en alles ziet er goed uit, heel fijn. Ze slikt natuurlijk medicijnen dus het is dan toch wel spannend en dat blijft het natuurlijk ook tot de kleine gezond op de wereld is maar dit is voor hun al een geruststelling.
Wat fijn lot! Weten ze het geslacht? Nee, even geen salaris voor mij, tenminste komende maand niet. Debjes, dikke knuffel meid, zwaar hoor...ik moet me ook door de dagen heen slepen maar nu ik de kleine af en toe voel is het wat makkelijker te accepteren voorme....hopelijk geld dat straks ook voor jou!
Debjes ook al ben ik niet ziek geweest voel ik mij momenteel totaal niet fijn. Ik heb vandaag mijn meid huilen naar bed graan omdat ik zo'n pijn heb. En ze vroeg mama heb ik au gedaan. Vond het zo zielig dat ze dacht dat ik moest huilen en dat ze dat had gedaan. Dus maar gezegd dat ik last van de rug had.
Nijn ja weg is dat als ze door hebben dat het niet goed met je gaat. Zwaar ook ook voor jouw. Jessr heeft ook.dit dat ik ziek ben en dat maakt het soms wel moeilijk
Debjes dikke knuffel. Ik kan me goed voorstellen hoe jij je voelt. Het enige wat je kan doen is er aan toe geven. Jesse heeft er niks aan als je door gaat. Het enoge wat je kan doen is op een speelse manier proberen uit te leggen wat er aan de hand is. Maar zelfs dat valt nog tegen op deze leeftijd. Ff een huishoudelijke tip, biij mij werd de misselijkheid minder door zo nu en dan mijn mond te spoele
nijntje en debjes, ik vind het echt super rot voor jullie. EN debjes, je moet nog zo lang Ik ben nooit misselijk geweest ,maar die pijn die nijntje beschrijft herken ik wel. En je hele lichaam zit in de weg. Het stomme is dat in nu denk, was het zo erg? Maar toen ik zwanger was was ik het ook ECHT ZAT! En het is gewoon moeilijker als je al een uk hebt rond lopen! Je kan gewoon niet steeds gaan liggen wanneer je wilt Hier een meisje wat van 2300 tot 6.45 heeft geslapen! Dat is de tweede nacht op een rij! jippie!
Even gauw: Ik zie dat Maja doorgeslapen heeft... HEERLIJK lijkt me dat. Hier nog een 'ver van mijn bed'-show hoor, Tijn die slaapt echt nog bij lange na niet door! Hij heeft nu ook oorontsteking dus dat werkt niet echt mee he... Verder is dit mijn LAATSTE verlofdag.... Vanaf morgen ga ik weer 32 uur werken, ben benieuwd hoe het zal gaan. Heb er wel weer veel zin in, ben wel een beetje klaar met een dwarse peuter die de hele dag aan het zeuren is.. (erg he..).
meisje, ik heb ook momenten dat ik denk, laat me maar weer werken. Ik mis de afwisseling hoor! Nu is het heel de dag spelen, flesjes, en luiers!
Meisje dan ga ik jou aflossen. Morgen is mijn eerste verlofdag. Moest vandaag van de arbo per direct stoppen mocht mijn werk nog overdragen en afronden voor zo ver mogelijk. Dus vanaf nu ga ik het rustig aan doen. Hoe deden jullie het met de opvang ik denk niet dat ik mijn meid alle dagen naar de opvang zal doen, vind het wel gezellig zo thuis met haar. Maar ze slaapt niet meer tussen de middag en denk dat het dan wel erg zwaar wordt.
@ Nijntje: Ties gaat 2 dagen in de week naar het kdv. Die dagen zijn gewoon doorgegaan. Op woensdag past opa op, en dat is ook doorgegaan. De vrijdag is een 'flex'-dag, soms mijn ouders, soms mijn vriends ouders. Die dag is er af gegaan. Dus Ties was 3 dagen in de week weg. En ik vond dat heeeeerlijk (maar goed, Ties is dus ook niet zo'n heeeel makkelijk kind en vraagt heel veel aandacht).
jens is ook gewoon 2 dagen we gegaan hoor. Ik netaal er tenslotte voor en voor hem was het leuker om te spelen met kindjes dan een mama om zich heen te hebben dei niet veel kon/mocht! Hij was dan veel vrolijker en ik kon uitrusten!
Ze gaat wel gewoon naar de kdv maar daarnaast gaat ze ook 2 dagen naar opa en oma ( mijn moeder en mijn schoonouders 1 dag) nu twijfel ik of ik haar ook naar opa en oma moet doen of 1 dag ipv 2 dagen.
dat zou je moeten inschatten naar je eigen gevoel, je lichaam en hoe zij er op reageert! Ik ben de hele dag misselijk, heb net over gegeven en al2x diaree gehad..bah!
Nijntje goed dat de arbo dat besloten heeft hadden ze wel eerder kunnen doen met zoveel pijn. Hopelijk gaat het met meer rusten iets beter. Ik zou de kleine meid gewoon naar het kdv en kijk het aan hoe je je voelt heb je haar liever om je heen dan doe je dat en anders iets korter naar opa en oma. Tygo ging gewoon de dag naar mijn moeder alleen was ik er dan weer vroeg en waren we er samen. Pooh balen heeft de griep je te pakken.. beterschap! Meisje fijn dat je wel weer zin hebt om te werken, succes weer. Hopelijk slaapt je kleine man snel door, komt hij nog vaak snachts. De sdochter van mijn moeders vriendin heb ik een beetje contact mee zit bijna in hetzelfde schuitje als wij voor Tygo, maar de clomid sloeg niet aan dus ze moest vanavond beginnen met spuiten en vond het zo eng dat ze vroeg of ik haar wilde helpen dus ze was hier net jeetje moest weer helemaal terugdenken aan toen. Hun gaan wel over op iui want zijn zaad is niet top. Ze had erg last van de vloeistof van de puregon.