Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Top Lot dat je dat doet, gek zeker weer.

Iedereen hier hele dikke knuffels, er hebben het een aantal ontzettend zwaar! Ik denk aan jullie.

Hier vandaag definiteif het ledikantje van Evy naar haar nieuwe kamertje verplaatst (slik). Woensdag ga ik naar Ikea nog even wat spulletjes halen en ik ga zo super leuke stickers bestellen op engeltjesendraken.nl ben verslaafd nu aan die website hihi, ook voor Timo's kamertje.

Hier kan ik nu echt wel zeggen dat het normale leven weer terug is. Met de kindjes gaat het goed, ze zeggen steeds meer woordjes en ook al twee zin woorden of hoe je dat ook noemt. Sinterklaas en Piet hebben ze behoorlijk door, had ik niet verwacht. Alleen roepen ze nu bij elke zwarte man op TV 'Piet' !!!! euh dat is dus niet de bedoeling... Dus we zeggen nu nee dat is een zwarte meneer...

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, hihi grappig toch....best slim van ze haha! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat nu!! Hebben we de 15e nog een date?

Lot, super van je dat je helpt! Lijkt me zeker raar om te doen....wart één mazzel toch dat isa zonder poespas mocht komen! Ben daar zelf elke dag nog dankbaar om....niet dat ik de mmm niet zo weer zal doen...je snapt me wel hè?

Pooh, jakkes, beterschap meid!

Meisje, veel plezier morgen weer! Lekker bijkomen op je werk ;) hoe gaat het met tijn nu?

Seth over 6 dagen alweer 3 jaar, zucht, grote vent!! Hij krijgt een fiets van opa en oma en van ons thomas de trein met alles dr op en dr aan. Hij kan niet wachten hihi!

Vandaag een redelijke dag gehad gelukkig!

We vieren za avond pakjesavond, jullie?

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Makkie ja date staat! hoop dat je dan niet misselijk bent, anders verzetten we het hoor, kan nu min of meer altijd op mijn twee dagen thuis.

Oh 3 jaar alweer!

Mijn moeder zit steeds dat ze de kindjes als ze twee worden van die kleine loopfietsjes wil geven. Vind het zelf super leuke dingen, vraag me alleen af of 2 jaar niet te klein is, als ik zo naar mijn kleine neefje kijk, die is 2,5 en zie ik het ook nog njiet echt doen... is 3 jaar ook niet prima? En dan met 4 een echt fietsje ofzo of is dat dan weer 'te laat'?

Ze hadden van mij van die loopfietjes (met 4 wielen) op hun verjaardag gekregen en eigenlijk kunnen ze daar nu pas echt goed op maar ze geven er niet veel om...;)

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja ook za pakjesavond:

evy krijgt o.a. die fisher price kassa, spulletjes voor in bad etc. haha voor timo hebben we van duplo de vrachtwagen met oplegger en twee auto's gekocht, hij krijgt van opa en oma ook nog zo'n autokleed o.i.d.

in hun schoen hebben ze van opa en oma van die trolleytasjes gekregen, helemaal het einde, racen ze de hele dag mee rond, van mijn ouders een hele gave tweelingslee, of had ik dat al verteld haha, nu nog sneeuw

zo stom, ik weet allemaal dingen voor Timo die ik nog zou willen kopen maar voor meisjes vind ik het lastiger, gelukkig spelen ze met alles nog samen, behalve tekenen, dat vind Timo niks aan haha.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Had al verteld he dat ik de 12e weer naar gyn moet, nu ook weer steken in mijn zij... net ongi geweest, ben echt benieuwd naar de echo, ben zo bang dat ik aan de medicijnen moet voor cysten...

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Haai !!!

Ik zwaai even voorbij.
    Vandaag de sleutel gekregen van ons nieuwe huisje.
    We zijn gelijk behang gaan afhalen en hebben inmiddels ook behang besteld voor Jelmer.
    Voor Sanne zijn we er nog niet over uit.
    Als ik er komende tijd wat minder ben komt het echt door de drukte van het nieuwe huis !

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, een loopfiets kan heel goed hoor! Jens krijgt nu een echte fiets van oma met zijn 3e verjaardag, dan is ie het loop fietsje al ontgroeid! ;) Ik zou het zeker nu doen en niet nog een jaar wachten!

@mvj, succes met het nieuwe huisje. Als alles klaar is, kom ik eens kijken hoor! ;)

Ben sinds gisteren aan het overgeven en heb diaree. De kids zijn beide naar het kdv vandaag! Dus ik kan het rustig aan doen. Maja is vandaag voor het echt! Heb pijn in mn hart, mn kleine meisje de hele dag missen

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

Pooh ik wil eerstje kleine meisje komen bewonderen, daar was ook nog niet veel tijd voor :)

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    komt goed mvj! ;)

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    kennen jullie deze site al? Ik kreeg hem net door van een collega en heb 2 lief! shirtjes voor maja gekocht.
    shopVIP
    je moet je aanmelden, maar als je mijn email adres invult, kom je niet op de wachtlijst terecht en kan je gelijk shoppen!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zt tegen mezelf te kletsen hier geloof ik ;)
    We gaan vanmiddag naar de familie toen, sint vieren. Heb er zin in! Voor de volwassenen hebben we surprises en de kids krijgen kado's Ze geloven allemaal, dus dat is spannend! :)
    Ps, maja heeft nu 4 dagen achter elkaar door geslapen, wat een heerlijkheid! ;)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh veel plezier. Zal vast gezellig worden. En wat goed van maja snel hoor door slapen.

Hier gaat het heel slecht al drie dagen. Of ik nu buikgriep erbij had weet ik niet. Woensdag.weet terug naar ziekenhuis en dan moeten ze me echt even helpen want dit gaat zo niet langer.

13. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie daar ben ik ook zeker dankbaar voor, maar net als jij als het had gemoeten had ik de mmm weer gedaan. Seth ook bijna jarig, nog een jaartje en dan moeten ze naar school :( Seth ook zo gek van Thomas de trein, wij hebben de houten sporen van de ikea en alles erbij van thomas de trein Tygo is er zo gek van ook van de sint krijgt hij er weer wat van, alleen jammer dat Isa op het moment het spoor liever kapot trekt.

Linda even moeilijk de kids uit elkaar maar misschien voor hunzelf wel rustiger maar ook wennen waarschijnlijk. Tygo kreeg ook een loopfietsje toen hij 2 werd maar hij had korte beentje dus kon er niet op daarentegen ging mijn neefje er zo mee vandoor dus ja verschilt per kind. Tygo fiets al wel een half jaar op een gewone fiets met zijwieltjes.

Debjes ik hoop zo dat ze je kunnen helpen, dit hou je niet vol. Dikke knuffel

Gister had ik het echt even gehad, savonds even lekker met mijn moeder naar het dorp geweest even tijd voor mezelf is ook weleens lekker samen warme chocomelk gedronken. Gister ook de basisschool gebeld om een afspraak te maken om te kijken. Vandaag een beetje aanrommelen en vanavond hebben we een feestje van mijn vriendin die 30 word. En morgen vieren we lekker met ons eigen gezinnetje sinterklaas.

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot tijd voor jezelf is ook wel is lekker, dat heb je zo nu en dan nodig.
    Fijne dag vandaag

En ind dit houd ik zo niet vol. Kan gewoon niet uitleggen hoe ik me voel het is vreselijk. Alles is teveel ben gewoon echt dood ziek ervan. Ik wel dit echt nooit meer mee maken. Voir mij is dit echt mijn laatste zwangerschap ooit. klinkt misschien heel hard maar dit hebben wer bbeide ook echt besloten. Het is voir mijn vriend ook heel zwaar op dit moment. Baan van 44 uur. Kind verzorgen koken en deel van huishouden doen. kanm elke dag wel huilen

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje debjes, ik kan alleen maar voor je hopen dat het na 12 weken minder wordt of helemaal over gaat, die misselijkheid! Want anders wordt het afzien! :( Met Jesse had je het toch ook heel erg?

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja oog met jesse had ik die ook. Maar of het echt zo weg was als nu.ga ik aam twijfelen., vind het nu wel extreem

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bah meid, wat een ellende!
    De kids zijn goed verwent door sint! Het was erg gezellig! zijn net thuis.Jens is slaapdronken en maja ligt te maffen!

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier ook een geslaagde avond! zijn net thuis, gaaaaaap. jongens zijn enorm verwend, niet normaal....en dan is seth ook nog bijna jarig.

Debjes, dikke knuffel.....

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Onze meid is ook goed verwent. En de baby heeft ook al wat gekregen. Morgen het laatste en dan ook de verjaardag nog. Waar moeten we al het speelgoed laten?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jens kreeg van ons de vtech camera, hij is dol blij!!!verder 2 puzzels een nijntje rugzak en wat klein spul. Maja een noppies winterjas (van ons) en een spijker jurkje, shirtje en slofjes!

Deel Deze Pagina