Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj spannend een bezichtiging!!!!

Makkie heerlijk zulke uitslaap kids he. dan is laat naar bed niet zo erg.

Pooh hopelijk is het voor vannacht.

Hier niet zo lekker. Rug klachten, hoofdpijn, verkouden zit beetje vast allemaal:( dus nu maar slapen

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goede morgen

Pooh hoe is het????

Wij zijn net wakker. Vandaag dag 31 en nog geen rood

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes heb je al weer een test gedaan?

Hier een hele slechte nacht gehad met een mei die5 keer wakker is geworden en tussendoor moest ik vaak naar de wc en had harde buiken. volgens mij komt het dat ik zo moe ben en hoofdpjn heb door mijn lage bloeddruk. wat is eigenlijk een normale bloeddruk

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje nee ik durf het niet. Ik wacht tot zondag

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooh debjes... wat spannend!! :)

@nijntje, je onderdruk is normaal rond de 70-75, soms iets lager, bij mij iets hoger (80)

@all, hier ook een rot nacht, veel wakker, licht slapen, dromen, plassen...ben om 8.00 uur terug naar bed gegaan. De mannen zijn vandaag weg. ;)
    Nu net gedoucht en lekker in huispak op de bank!

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    mijn onderdruk is 55 dus wel een beetje laag

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh al de bitter lemon gedronken;)

Nijntje vervelend die harde buien, misschien moet je idd wat meer rusten?

Met clomid heb je toch wel beetje normale cyclus?

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes nee hoor met clomid hoef je geen normale cyclus te hebben, zeker als het niet werkt.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    @debjes, heb het al vaker gezegd, maar ik had mét clomid nog sterk wisselende cyclussen, tussen de 28 en 40 dagen.
    Ben 2x zwanger geraakt met een vroeg ei, naar mijn idee is een vroeg ei toch "beter".
    Mijn cyclus mét clomid (en dan ook nog eens een ei en dat was niet altijd zo) was gemiddeld 33 dagen geloof, met dus uitschieters naar boven en naar beneden.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    vroeg ei is beter zei mijn gyn altijd!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Oke ja ik weet dat vroege ei beter is. Mijn gynaecoloog net gebelt voor de zekerheid en één cyclus tussen de 28 en 34 dagen is normaal dus het kan nog alle kanten op maandag nog één test doen

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sorry dat ikjullie zo lastig val. Het is gewoon zo onzeker allemaal. Ik ben met jes in één keer zwanger geraakt van clomid dus nooit in onzekerheid gezeten

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    och debjes, je valt ons helemaal niet lastig, gekkerd!!!! wij weten toch allemaal hoe je je voelt!!!!!!!!!!!
    Goed dat je gebeld hebt!!!
    Ik was met isabella ook sneller zwanger (nouja, met clomid dan) dan bij Elize en dat voelde heel gek. maar geef jezelf nou iig een paar goede cyclussen om zwanger te raken!!! Komt goed!
    En ik leef heel erg met je mee, dus wil graag steeds weten hoe het gaat hoor!!!
    Goed dat je gebeld hebt, ik zou gewoon nog een test doen!!!!!!:)

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes je valt ons helemaal niet lastig want ik weet precies hoe onzeker je je voelt met die rottige clomid. Als ik daar nog aan denk. pffff wat een wanhopige toestand. Ik weet ook wel dat mn man die clomid ook een wanhopig / wazig gedoe vond. Hij stond meer achter me toen met het spuiten, want daar wist je precies waar je aan toe was. Dat hield de spontaniteit in bed er nog een beetje in.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    debjes, je zeurt echt niet hoor. We weten allemaal hier hoe het voelt!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, je zeurt echt niet!!!!! En wij zijn er voor je en weten hoe je je voelt! Ik was ook niet vrolijk van de clomid destijds, hele wisselende cyclussen, soms deed het niets.... toen na 5 rondes gaan spuiten en wat Sas zegt, zoooo veel fijner!! Meer zekerheid, je kunt de dosis elk moment ophogen en dus niet weer een volgende cyclus te wachten. Wist echt meer waar ik aan toe was en geen lange cyclussen! En geen bijwerkingen. Toen de 2e ronde spuiten een heel vroeg ei (dag 11) en zwanger van Sethje!! Maar echt meid, op een dag is het zover!! Goed dat je gebeld hebt en ik zou ook nogeens testen.... duimerdeduim!!

Pooh, lekker hangdagje alleen dus, heerlijk!

Nijn, ik had ook hele lage onderdrukken beide keren, 55/60, had er alleen wat duizelingen van. Harde buiken had ik beide keren pas na 30 weken... bij Seth volgens mij helemaal niet gehad... balen zo'n nare nacht, knap je dus niet van op....

Hier is Gedo de voorkant bij de slaapkamers aan het schilderen op een stijger. Ziet er nu al mooi uit! De jongens slapen, ik ga zo even boodschappen doen en dan vanmiddag lekker naar buiten, tis zalig weer!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes lekker je hart luchten hier we weten hoe je je voelt. Het kan soms zo onzeker zijn, helemaal als er geen fm geweest is je weet niet hoe of wat. Hoop dat je gewoon te vroeg getest hebt.

Mvj en een bod gedaan?

Nijntje vervelend zo'n nacht. Had jij nou van de week de 20 weken echo gehad en was alles goed?

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ja met de 20 weken echo was alles goed.debjes dat gevoel had ik ook toen het niet lukt ik dacht ik zal al mijn gezeur maar niet hier neer zetten ze zullen me wel een zeur vinden. dus van mij mag je alles zeggen hoor ik weet hoe je je voelt

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    ff sip: Elize is ziek:( voor het eerst.
    bahbah, mijn moederhart. ze heeft koorts, vanuit het niks voelde ik haar bolletje warm worden en ja hoor, 5 min later 39.2
    dus molletje erin en naar bed, maar ze wil niet slapen. nu nog niet:(
    arm meisje en mij maar aankijken....
    maar goed, komt wel goed, ze kunnen veel hebben die kleintjes.
    Ik zou vanavond gaan shoppen met zwangere vriendin, gezellig hormonen samen! Maar nu twijfel ik, wil wel super graag gaan en papa is gewoon thuis...Dus, ik denk t wel. kan toch wel he??

@debjes, nog getest??:)

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

We hebben het huis gekocht !

IK kom vanavond -vannacht terug reageren moet nu werken !

Deel Deze Pagina