ha meiden, sorry ben er even weinig. zit al een tijd met hoofdpijn en het wil maar niet zakken. daardoor gaat laptoppen en typen even niet zo makkelijk. Lees allemaal leuke sintverhalen, hier is het morgen feest! (voor mij is 5dec dus ook echt 5 dec). Net het laatste cadeau opgehaald en we zijn er bijna klaar voor. debjes nog steeds zo ziek, arme meid. Ik weet dat ik me die eerste weken ook zo ziek heb gevoeld, kon niet eten, niet slapen, niks. Isabella leefde op krentenbollen (tip van mvj geweest) en werd in etappes uit bed gehaald. (ik kon niet lopend naar haar kamertje en nog ook nog eens staan om haar uit bed te halen). Ik weet nog dat ik dacht bij de slechte echo: als dit allemaal voor niks is geweest, dan weet ik niet of we het nog een keer gaan proberen. Natuurlijk is het allemaal bij mij niet zo heftig geweest, maar ik leef wel zo met je mee!!!! smakkerd!!! makkie, hoe gaat het nu met jou?? pooh, en met je heftige peuter? en kleine meisje! meisje, hoe is het met Tijn?? linda, met de twins ook aan het sinterklazen?? dubbelfeest natuurlijk! heb jij toevallig bollen over van je ivf? ik weet een heeeeeel goed/lief doel namelijk! allemaal, ik zwaai weer. ga nog even liggen voor de meiden weer wakker worden. Elize loopt nu trouwens echt los, zo schetig. heel de kamer stapt ze doos, benen wijd uit elkaar. Liefss, Taliaa
Taliaa, beterschap met je hoofdpijn, brrrr rot is dat...en joh, wat snel dat ze al loopt!! Heel knap! En meteen meer baby af.... Mvj, hoe gaat het met jullie nieuwe huis? moet er veel gebeuren en wanneer wille jullie er in? Hier de hele dag een pyjama dagje heerlijk! Papa heeft gewerkt, de jongens spelen de hele dag met hun nieuwe speelgoed en we hebben alle drie vanmiddag 3 uur!! liggen slapen, zalig hihi. Voel me nog steeds belabberd en slap, maar tis wel iets beter te doen....voel ons Ukkie steeds meer!
hoop dat je hoofdpijn snel weg trekt taliaa! knuf! warme kruik in je nek helpt wel eens Jens doet het een stuk beter deze week. Zelfs de juf zei het vrijdag Al een week niet o pde gang gestaan. We lang bang in het donker, maar zolang de lamp aan blijft boven gaat dat nu goed. Hij heeft de HELE DAG met zijn vtech camera rond gelopen. Foto's gemaakt van zijn voeten, de stoelen, maja, mama en papa en alles wat hij tegen kwam. Daarna met papa buiten gelopen en toen kwam hij thuis met foto's van blaadjes, prullenbakken en auto emblemen Hij is nog nooit zo zoet geweest met iets. hahaha! Dank u sinterklaasje Maja doet et perfect. Heeft nu 5 nachten door geslapen. Is makkelijk en lief. Huilt wel eens maar niet veel! En ze kan heel goed opdrukken en rond kijken, en best lang achter elkaar! (zie mijn hyves)
hey ! Makkie nou we hebben het behang al van de kinderkamers gehaald. Jelmer zijn kamer is voor helft klaar met behang dus die moeten we afmaken en dan sanne haar kamer en dan spullen overbrengen en klaar.
Pooh leuk vtech camera wij hebben hem ok al tijdje.en is nog steeds een succes. Taliaa zo tw horen had jij het ook erg de eerste wetken. Bleef je dam gewoon thuis van je werk? Ik vind dat echt moeilijk. Mijn werk is ook nog zo om te vragen kan heeeeeee niey wat vrije uren inleveren als jeeee je niet goed voel t dart heb ik dus dus donderdag en vrijdag gedaan :s. Ik weet niet wat je rechten zijn erin.
Debjes volgens mij is je recht gewoon dat je je ziek mag melden, ziek is ziek. Bij mij proberen zo het ook altijd met vakantie uren en zo maar daar trap ik niet in. Dat doen ze alleen maar om het ziekteverzuim laag te houden. Als je zwanger bent en ziek bent krijgt je werknemer nl een behoorlijk bedrag van het uwv, dus ze moeten niet zeuren. Heb je wel eens aan accupunctuur gedacht voor de misselijkheid ?
@debjes geen vakantieuren inleveren. Ben je gek. Gewoon ziekmelden dat het van de zwangerschap komt, dan krijgt je werkgever 100 procent vergoeding van het UWV en kunnen ze een vervanger voor je inzetten. Ziek is ziek en je moet nu echt aan jezelf en je baby denken. Als je het huishouden al niet eens kunt doen, hoe kun je dan werken? Pas als het thuis allemaal werkt, dan kun je pas weer gaan werken. @pooh leuk he die v-tech camera, hoe ze de wereld zien. Thijs speelt er ook nog vaak mee. @taliaa rot zeg al zo'n tijd hoofdpijn, zit er iets in je nek of rug klem. Of heb je zo'n spanning. @mvj sterkte met het opknappen van je huisje en de verhuizing. @all sorry een tijdje niet geweest, maar erg druk gehad. Gelukkig hebben we de sint al gehad en kunnen we nu rustig de kerstdagen in. We doen met de kerst gelukkig niet veel. We hoeven alleen maar overal aan te schuiven. En kerstavond gaan we lekker naar de efteling. En dan heerlijk 2 weken kerstvakantie. Kijk er al helemaal naar uit. En dan na de vakantie de operatie. Daar kijk ik naar uit, maar ook weer niet. Het gaat straks een hele verandering worden, daar kijk ik wel naar uit. Maar de operatie vind ik wel eng. brrrr. maar ja het moet even. Ik zal proberen wat vaker weer hier te komen. Voor degene die nog sinterklaas gaan vieren, veel plezier ermee.
Debjes ik zou ook de ziektewet in gaan hoor. Ze krijgen het gewoon betaald. Ik voel me vandaag niet lekker, moet de hele tijd lopen naar de wc en heb last van buik krampen en het doet zeer net onder mijn (.)(.) Maar volgens mijn zijn dat mijn darmen die nu in de verdrukking zitten want als ik lig heb ik er minder last van
Mmhh op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik een heel klein testje ga doen van de week. Er spookt wat in mijn hoofd
hoe is je bloeddruk nijntje? Je hebt toch geen band om je buik gevoel he? @debjes, sterkte meid!, heb je een buddy? @mvj?????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@nijntje sterkte @debjes ik zal voor je duimen dat ze iets aan je misselijkheid kunnen doen. Ik hoop voor jou dat ze je niet opnemen, maar anders so be it. Probeer dan lekker bij te komen @mvj het zal toch niet waar zijn he. Meestal klopt je instinct wel. Enneh ik hoor het zo vaak bij mensen die midden in een verbouwing of verhuizing zitten, dat ze dan onverwacht zwanger raken. Spannend. En als het zo is, dan wens ik jou echt de mooiste en makkelijkste zwangerschap ter wereld toe. Als een persoon het verdiend, dan ben jij het wel.
Het klinkt misschien heel hard maar als het zo is dan zal ik heel erg moeten wennen. maar als het zo is dan zou ik al best een eind zijn.....weekend van 1 okt , dus al 8 weken. Lijkt mij zo sterk. Maar manlief zei het gisteravond in eens en tot nu toe heeft hij gelijk gehad. Ik hoop steikum een beetje dat het niet zo is.
Even snel! Debjes, sterkte meid, hoop dart ze je goed helpen! Mvj, ojee, nou grote kans denk je? Ging het bij sanne ook niet zo? Ga weer naar bed, pfff