Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Kon even snel langs. Ik moest bloed prikken en urine inleveren. Om te kijken off ik één bepaald stofje (ben even de naam kwijt) in mijn lichaam nog haf. Nou uitslag blijkt dat het stofje er nog wel is maar minimaal. Nu moet ik twee dagen boull ion eten om meer zout binnen te krijgen, mijn bloeddruk was ook iets te laag. Nu donderdag terug komen opnieuw urine inleveren. En woensdag één echo

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok, bouillon is goed ,maar probeer dat eens binnen te houden :(

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ben benieuwd

Hier toch maar effe gechekt maar het was niet zo.
    Voor onze situatie en voornemen beter, we zijn supergelukkig zo met het kroost.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee je liet me schrikken mvj ;) Ik dacht gelijk, wat voor pijnstillers slikt ze allemaal nog vanwege die arm etc etc...!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja dat dachten wij ook pgffff

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Mvj, gelukkig meid. En dat meen ik, en niet rot bedoelt he. Je mocht best hopen hoor, dat je niet zwanger was.
    Gebruiken jullie ac?

Sas, hoe is het bij jullie?

Allemaal, hier een goede sint gehad...:)
    En ik word ongesteld, ook een goed tekenl straks even uittellen hoe lang deze cyclus was:)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Nu dag 37, even afwachten wanneer het doorzet, ben zooooo blij. Heb ook duidelijk mijn ei gemerkt weer:):):)

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia wil je ook wat doen met een ei ??

Ik vind het soms heel moeilijk om er over te praten.
    Hier zijn meiden die zwanger zijn of nog zwanger willen raken.
    En als ik een babay in mijn amren heb ik geniet ik volop.
    Maar ik heb 2 prachtige kinderen.
    Voor ons is het compleet zo.
    En als ik kijk wat voor verdriet en onmacht Sanne haar komt was toendertijd wil ik dat niet meer.
    Het is een heerlijk meisje hoor daar niet van.
    Maar gewoon een gyn die zegt dat je weer mag komen als je een zwangerschapswens hebt en had hij toen een echo gemaakt had hij gezien dat ik zwanger was op dat moment.
    Ik heb nog altijd het gevoel dat ik J. ontzettend tekort doe op deze manier.
    Maar goed gelukkig genieten ze van elkaar ondanks dat ze best pittig kunnen zijn hihi

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vind dat je dat best mag melden hier hoor mvj. iedereen zit in een andere fase of gevoel en het isj uist fijn dat we het daar allemaal over mogen hebben. Kijk naar nijntje en debjes, die wilde heel graag en is toch gelukt! En thamara wil ook nog, maar mag niet meer. Het is dan toch juist fijn als daar over gesproken mag worden. ipv net doen alsof!

Hier 2 uitslapers, 7.10 en 7.20! Jippie!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Lieve mvj, zoals pooh zegt, iedereen een eigen fase. En ik snap het wel, en het is ook zoooooo zwaar voor je geweest, niks ging normaal.
    En nu heb je 2 wondertjes, zo bijzonder. En het is af, mooi toch??
    Smakkerd, en zeker met het klussen ( in het huis, haha) erbij, stress natuurlijk:(

En nee, we doen niet bewust iets met een ei... Maar ben zoooo blij met mijn lijf. En we zien wel wat er gebeurt. Verstandelijk gezien willen we het liefst nog even wachten, maar ik heb het idee dat we toch elke keer een kans hebben.... Zeker nu met mijn hele mooie cyclus...
    ( manlief zei gisteren te willen wachten tot we zien hoe elize zich ontwikkelt als peuter, dus als ze drie is)

Maar goed, vandaag rood gezien, dus, mijn cyclus was 38 dagen, * trots*

Debjes, hebben ze op je kalium geprikt? Leef met je mee!!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj mag je toch best eerlijk ouder zijn. Ik zeg ok echt 100% vol overtuiging hierna echt nooit meer. Ons gezin is straks ook compleet.

Taliaa mooi 38 dagen is het streeds beetje even lang?

Pooh heerlijk dat je zo lang mocht slapen. Ik vind dat nog steeds vroeg hahaha

Gister sint gevierd. En iedereen verteld natuurlijk;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Ja debjes zag je foto's, hoe waren de reacties??
    En mijn cyclussen worden steeds korter, zie banner:)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik zag de fotos debjes, cool :)
    hadden zen iets in de gaten met die misselijkheid van je? of wisten je ouders het al?

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @mvj je mag dat gewoon zeggen hoor. Het is jouw leven en jullie voelen je hier heel fijn bij. Dan is het toch goed? Ieder leeft zijn eigen leven in zijn eigen samenstelling. Wij hebben het bewust bij een gehouden. Dat is toch ook prima.
    @debjes hopelijk knap je snel op.
    @taliaa hier gaat alles goed, alleen een beetje druk. En ik ben nog niet met de operatie bezig, dat komt wel in de kerstvakantie grijns.

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes goed dat je gecontroleerd bent, kan je de bouillon een beetje binnenhouden?

Taliaa wat fijn dat je een cyclus hebt zeg en ze worden steeds mooier fijn hoor.

Nou vanmorgen naar de ha geweest voor hoe ik me voel en mijn spiraal heeft ze er gelijk uit gehaald. Ze kan het niet 100% garanderen dat het daardoor komt maar ze zei gelijk we halen hem eruit om te kijken of het dat is en anders kunnen we er altijd weer een plaatsen. Ze wil me wel over 6 weken weer zien en eerder als het niet beter word. Nu even geen ac om mijn lijf rust te geven en dan zien we daarna wel verder.
    Ben blij dat ze me serieus nam.

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, pas maar op ;) zo ging dat bij mij ook en toen ging het toch weer heel snel kriebelen!! Nee hoor,fijn dat je gehoord bent, ik voelde me ook echt niet happy met dat ding! Hopelijk voel je je snel echt weer jezelf.

debjes, meer hebben ze niet gedaan voor je in het zh? Zo ben je toch niet geholpen?

Taliaa, yeahhh wat goed van je lijf! Wie weet komt er wel een derde wondertje zonder alle poespas!! Dat gun ik je echt!!

Mvj, heerlijk toch als het voor jullie compleet voelt! Bij de een is dat bij één kindje, de andere bij meer, mooi toch dat dat zo is!! Dan ben ik echt blij voor je dat je niet zwanger bent!

Morgen sethje jarig!! Grote vent van mama!!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie soms kriebelt het best hoor maar papa vind het echt goed zo en ik op dit moment ook. Ik hoop ook zeker dat ik snel weer mezelf ben en weer plezier in dingen heb, want ik ben echt deze vrouw niet helemaal. Seth jarig ook alweer 3 gaat snel he.
    wat zegt je gevoel ovet het geslacht? Ennuh al uit de namen, kan je niet even jullie top 3 door elkaar geven ben zoooo benieuwd naar jullie lijstje.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot je hoort het echt vaker hoor door spiraal dat hormoon huishouding verstoordr is. Ben benieuwd

Makkie ja voelde me wel serieus genomen. Ze hebben bloed geprikt urine afgenomen en stofje was er dus nog wel maar niet optimaal. Ze zei dat bouillon en kleine beetjes eten wonderen doet. Maar daarom moet ik ook donderdag terug komen om het opnieuw te checken. En als ik echt niey meer kon, kan ik zelf s in de nacht bellen, want ze nam me juist wel serieus. Kreeg ook meteen andere medicijnen en drankje voor mijn maag. Dus jaaaaaaa nee ben nie ontevreden;).

Pooh nee niemand had het door. Mijn moeder wist het alleen. Ik ben niey iemand die snel klaagt zeg altijd dat het goed gaat;) dus vandaar dat ze niks door hadden

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk hoor debjes, HET vertellen! EN dat shirt van jesse zag er leuk uit. Jens had ook zo;n shirt, echt lachen om de mensen het te zien lezen en reageren!

@makkie, ik zat net hardop te denken. dat dit je 4e zwangerschap is in 3 jaar? Klopt toch?Ik bedoel, Seth wordt morgen 3...

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, 4e zwangerschap in 3 jaar en 9 maanden, omdat Seth 9 maanden in mijn buik heeft gezeten hahaha ;). Maar inderdaad, zo kun je het wel zeggen ja!

Lot, neeeeeee ga geen namen doorgeven hoor, moet voor jullie ook een verassing zijn! maar voor een jongentje weer stoer en kort, meisje echt meisje/vrouwelijk! Heb echt geen voorgevoel deze keer, weet het echt niet! Ik ga eigenlijk weer van een jongen uit, maar meer omdat ik niet beter weet denk ik? Ik ga zo de 13 weken echo bij het NUB topic plaatsen, wellicht dat zij al wat kunnen zien/gokken! Maar wie weet ooit nog een kleintje dus, zeg nooit nooit toch!! ;)

Debjes, o gelukkig maar meid, ik vond het zo verkomen dat je niet echt geholpen werd... gelukkig is dat wel zo en voel je je serieus genomen, fijn!!

Ik voel Ukkie echt steeds meer en goed! Gisteravond op de bank, vanmorgen met wakker worden en zelfs nu ik zit te typen! Geweldig!!!!

Deel Deze Pagina