Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ah tegenvaller haha ;) ben niet nieuwsgierig hoor :) je had toen al zulke mooie namen, we lagen toen aardig op 1 lijn. Nee ik zeg nooit nooit we zien wel in de toekomst hoe onze gevoelens er over zijn.

Debjes staat die foto op je hyves heb hem niet voorbij zien komen.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    ohhhh makkie, wahhhhhh rammelrammel...
    vind het zo knap dat je ondanks het beroerd zijn toch op die roze wolk klimt!
    denk je dat dit de laatste zwangerschap is? stomme vraag misschien, maar voor mij zal een volgende echt de laatste zijn en voor mijn gevoel moet ik dan alles extra intensief beleven?

lot, ik hoop ook dat je je snel weer beter voelt! als het niet helpt, eens je schildklierwaardes laten prikken, daar kun je ook echt van ontdaan zijn!!!

debjes,zo fijn dat ze je wel serieus neemt!!!! ik hoop dat alles binnen de perken blijft en je je snel beter gaat voelen!!!!

alle anderen: denk aan jullie allemaal hoor!!:)

(heeft meisje al iets van die kindercardioloog gehoord? *dement*)

all, zo, de kindjes hebben heel de ochtend braaf gespeeld. ik ga nu even HEEL SNEL opruimen, want ze gaan al bijna weer uit bed!
    en jeetje, wat ga ik met mijn geld doen?
    isa in zindelijk, die gebruikt nog maar 1 luier per dag, elize eet met de pot mee (die at vaak een potje, duuuuur) en gaat over op normale melk (en ze had comfortvoeding, dus extra duur). Ik denk dat het me wel 15 euro per week scheelt, misschien wel 20.
    JOEHOE!! hahahaha

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wat is nub topic? Makkie? En zou jij hierna nog één willen? Of zei je dat voor lot?

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Talia check je pb's s ff over het haken

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, nee zei ik tegen Lot! En joh, ik heb daar eerlijk gezegd nog (we) helemaal niet over nagedacht, eerst dit beebje uitbroeden en gezond op de wereld zetten!!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Mvj, sorryyyyy gezien!! Maar ivm aanhoudende hoofdpijn en sintgebeuren even niet gehaakt.
    Heb jij whatsapp? Anders moet ik msn weer even afstoffen:)

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, gaat je hoofdpijn niet over? Wat naar meid! heb je migraine? Sterkte hoor, echt heeeeeeeel vervelend is dat!! (ook altijd veel hoofdpijn pfffff)

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

even spammen, echo met 12 wk en 5 dagen! Wat een mooierd al he!!!! :D

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh wat een droppie! :)

@taliaa, zindelijk (wat is DAT??) I kheb geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Hij is er helemaal niet mee bezig nu!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik moet ook op mijn schildklier laten prikken. Heerlijk zoveel overhouden he hier ook nog maar 1 luier en Isaatje bijna over op gewone melk maar we wachten even tot we op vakantie zijn geweest met kerst dan geen magnetron en dan is water koken toch makkelijker om mee te nemen en daar op te warmen ipv een pannetje haha.
    Taliaa waar komt je hoofdpijn vandaan een idee? vervelend joh

Makkie mooi meisje zeg ;) haha nee mooi kindje hoor en mooi duidelijk.

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaaa zeker een droppie al hihihi!

Pooh, ik zou het nog even laten bij Jens, hij komt er straks wellicht zelf mee? Hij moet nog even wennen en bijkomen dat er een zusje bij is gekomen, denk je niet? Maar hij is pas 2,5 joh, dat is voor een jongen echt nog vroeg hoor, om er dan mee bezig te zijn, laat staan zindelijk zijn!

Nou, volgens de NUB expert (en zij heeft het achteraf 9 van de 10 keer goed!) krijgen we weer een jongentje! Tja, kan ook bijna niet anders toch hihihihi!! (zie forum onderdeel: onderzoeken en echo's bij Zwangerschap) Ben benieuwd of ze gelijk heeft straks!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wow mooi duidelijk al. Nee maar ik dacht misschien hebben jullie eren wens aantal

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Pooh, geen stress joh. Isa wou tot 2 weken geleden er ook niksssss van weten!

Lot, goed dat er meteen op geprikt is! En bij jou dus ook soms kriebels. Lastig he? Bij mij liggen de kriebels en mijn verstand met elkaar overhoop.. Haha
    En zeker een handig te wachten met gewone melk. Elize wil er ook nog niks van weten, ik meng het nu. Krijgt isa nog een fles voor het slapen?

Makkie, oei, de nub experts zitten vaak goed he! Zou wel echt super zijn zeg, weer zo'n lekkere knul erbij.
    Maar mjn gevoel zegt nog steeds meisje..

Mvj, thnx voor pb. Dadelijk met minder drukke dagen ga ik het proberen!

En hoofdpijn, geen idee, maar het komt en gaat. Misschien hormonen? Zit ook onder de pukkels, bah..

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Mijn meid is al 2 maand overdag zo goed als zindelijk. Ze draagt alleen een luier als ze naar bed gaat en als we weg moeten. Hier was het de een op andere dag dat ze geen luier meer aan wou. De ongelukjes kunnen we op 1hand tellen dus dat gaat ook goed.

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Tja dat is toch duidelijk makkie, weer een jongen :) hihi spannend hoor, morgen verjaardag, alvast van harte mocht ik niet online zijn, volgende week koffiedate :)

Taliaa ik heb geen bollen meer ;)

Hier de Ikea weer half leeg gekocht met Stuva meubeltjes

stuva - Google zoeken

Zal wel snel foto's plaatsen, heb ik nu iedereen op facebook trouwens?

Ga weer verder, drukke leventje houdt aan ;) oja weer buikpijn gehad dus ben benieuwd maandag bij gyn, ben echt bang voor een cyste maar we zien wel...

xxx to all en een extra voor dejes, jeetje meis echt niet normaal, kus

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, leuk!! I love ikea, hihi! Ja ja, wie weet straks een heel mannenhuis hiero!! Xxx terug en tot volgende week!!

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Debjes hoe gaat het.

Ik moet er erg aan wennen dat ik nu al thuis ben. Gisteren de hele dag in bed gelegen. Vanmorgen samen met een vriendin weer een beetje geschilderd op de babykamer.

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Morge..hier een ziek jongetje dus we doen rustig aan.
    Ik breng Sanne zo even naar het kdv en dan komt mijn schoonmoeder oppassen gelukkig, wilhem niet onnodig buiten hebben.
    De kids hoesten beide verschrikkelijk maar Sanne heeft geen koorts of verhoging gelukkig

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor alle zieke kindjes :(

Ik ben vandaag thuis met Maja, Volgende week vrijdag begin ik weer met werken. Ik heb er soms zin in,maar het benauwd me ook wel hoor. Ben bijna 5 maanden weg geweest en kom in de drukste tijd van het jaar terug, bah!
    Weet je wat ik jammer vindt:( Dat je van sommige collega's nauwelijks wat hoort al die maanden. We hebben een hecht team, maar bellen ho maar! Het is dat ik er nog regelmatig binnen wandel.... :(

We hebben gisteravond een briefje gemaakt voor de vakantie planning 2012. Ja lach maar, maar wij moeten dat in december inleveren voor een heel jaar en dan gaat de vrouw van onze baas zich daar over buigen. Dan horen we januari wanneer we vrij zijn/ vakantie hebben in 2012. Spontaan vrij nemen is vaak erg lastig, dus moet je goed nadenken wat je wil.

@debjes, succes me te echo vandaag! Hoe laat moet je?

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oo happy birthday Seth!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina