Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Seth gefeliciteerd kleine knul !

Debjes succes met de echo !

Pooh lastig is dat he, vaak is het wel zo dat het voor jou langer lijkt als voor je collega's, als je aan het werk bent sta je er vaak niet bij stil volgens mij.

Pooh heb jij nog tips, ik heb broomexehdinges gekocht voor Jelmer maar hij vind het echt ranzig.

Ik ben zelf ook niet fit...dus ik doe ook rustig aan.

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hiep hiep hoera voor Seth, gefeliciteerd mannetje en natuurlijk papa, mama en Kai ook.

Taliaa, Isa krijgt voor het slapen nog een fles die vind ze veel te lekker dus houden we lekker even zo en tussen de middag
    drinkt ze al gewone melk. En hier is ook dat het verstand het 1 zegt en mijn gevoel wat anders :)

Pooh jeetje ook echt voor een heel jaar, de zomervakantie kan ik me voorstellen maar een heel jaar is lastig.

Mvj beterschap voor Jelmer!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, mvj, het is gewoon niet lekker! mixen zal ook niet veel helpen. Heeft hij vast zittend slijm?

@lot, ja lekker he?! :( Je moet dus kijken naar bijvoorbeeld je kinds verjaardag, sluitingen van het kdv, etc etc. Als je het nu namelijk niet aanvraagt, heb je geen kans of soms met veel moeite om die alsnog vrij te krijgen. Spontaan vrij nemen is er haast niet bij!

Voel me een beetje labiel vandaag. Ik weet wel waar het door komt. Ik zit in mn eerste stopweek van de pil. en kan ieder moment ongi worden, bah! ik verwacht veel troep, want was kort aan het bloeden na de bevalling.;)

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Thanx voor de felicitaties meiden! Hij is echt jarig en is heel blij met zn thomas de trein! Vanmorgen wat bezoek gehad, kadootjes en taart. Ze liggen nu lekker te slapen. Vanmiddag naar chimpie champ en zaterdag groot feest!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh mwwaahh het zit niet heel vast maar het is niet zoals bij Sanne als ze hoest heeft ze dr mond vol, jammie ! Lekker verhaal.

Oie ongi , brrr die van ij komt wanneer hij wil.
    Maar als het goed is ben ik er binnenkort vanaf omdat het de prikpil is.
    Manlief en ik hebben nu besloten om in 2012 1 van de 2 te laten steriliseren.
    Mnlief zou de eerste optie zijn, maar hij is doodsbang.
    Maar ja ik moet onder narcose en alles.
    Nou ja komt goed.
    Dan kan ik weer van de prikpil af en zijn alle hormonsters hier ook de deur uit.;)

Jelmer en ik zijn net wakker na een klein tukkie van 2,5 uur

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lekker tukkie ! :) Mijn slaapmachine slaapt ook al weer sinds 1115 ;) En ik MOET effe naar de trekpleister voeding halen. Ik wacht wel tot ze wakker is en ga dan effe met de auto, anders waait mn moppie weg!!!

Als Jelmer geen vastzittende hoest heeft moet je die echt niet geven, gaat ie alleen maar meer van hoesten!

Hier ook de discussie over sterilisatie. Ik heb zelf zoiets van, h=ga jij maar 3 dagen wijdbeens lopen. Peace of cake als je het vergelijkt met 2 bevallingen, toch? Misschien ook 2012!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh daar heb je gelijk in.
    Maar manlief hier is bang voor andere gevolgen.
    Volgens mij denkt hij dat het gewoon hakketakkie weg.....
    IK had hem er helemaal klaar voor maar toen kwamen er collega's met smakelijke verhalen.
    Ach we zine het wel manlief vind zelf wel dat hij eigenlijk de aangewezen persoon is aangezien ik ben bevallen en zo.

8. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hier is het niet ter sprake gekomen, ik wil graag na deze nog een derde, maar ik wil niet meer het hele traject in het zh. Dus wij gaan na de bevalling gewoon niet meer aan de pil of zo iets en hopen op een wonder.

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, hopelijk gaat dat jullie ook goed lukken dan!! Zou geweldig zijn toch!

Hier nog geen idee, denk de koperspiraal.... iets zonder hormonen in iedergeval.... of de nuvaring, zit erg weinig in zeggen ze. Of eerst weer een lichte pil proberen, ik weet het echt nog niet. Gedo wil het echt nog niet, hakkietakkie van onderen.... en ik ook niet, we zijn nog zo jong en je weet maar nooit in de toekomst toch!

Maar als je het ECHT ECHT ECHT zeker weet, dan vind ik wel dat de man ook wat mag doen hoor, 3 dagen wat last van onderen, tegenover zwanger zijn en baren... kom op zeg!!

Zo, het zooitje is hier weer wakker, hahaha. We gaan nu naar chimpie champ en daarna even naar de Mac denk ik.

Debjes, als ik het vanmiddag niet meer lees, hoop dat je een prachtige mooie echo hebt gehad en ik lees het vanavond wel!

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Makkie ik hoop ook dat wij ooit het geluk mogen hebben om spontaan nog een keer zwanger te worden. Maar het is al een opluchting om niet meer aan de pil te denken of aan iets anders. En het hoeft ook niet binnen 1jaar maar het liefst over 2a3jaar.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    hier ook de discussie gehad hoor, of nouja, geen discussie, maar mijn man zegt dat er na een derde een knoopje in gaat. Dus hij zal toch zichzelf bedoelen dan he??
    *grijns*
    Ik zou mezelf dus echt niet laten steriliseren, gevoelsmatig he.
    En bij een man is het evt nog te herstellen...

leuk makkie, lekker vieren! denk je nog veel aan 3 jaar geleden? en 2 jaar geleden, dat jullie je lieve vlindertje verloren??

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik denk ook wel dat het bij manlief niet alleen zijn zaakje is maar sowieso de angst voor het zh.
    Hij komt er liever niet dan wel.
    Ik heb zelf ook wel zoiets van tja mijn lichaam doet zo moeilijk dus misschien moet ik het wel laten doen.
    Stel dat we uit elkaar gaan en manlief een jong eblom tegenkomt....aan de andere kant dat lukt dan ook niet want ik draai dan sowieso zijn nek om hhah.
    Moeilijke keuzes, misschien wil ik sowieso nog eens laten kijken naar mijn onderkantje tis net niet wat het moet zijn...maar ja ik sta er niet om te springen.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach, die mannen denken gelijk dat het hele klokkespel er af wordt gehaald, terwijl ze alleen maar de fabriek op blazen ;) hahaha! Alsof je t aan hun voorhoofd kan zie "gecastreerde kater", hahahah!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje hoop dat het zonder zh mag lukken. Maar ben je niet bang dat je nu wat over houd aan je bekken en dat dat erger
    word?

Makkie heerlijk dat hij zo jarig is. De koperspiraal raad mijn ha ook aan maar daar ga ik me eens in verdiepen.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie van harte!!!

Nijntje ze zegen wel dat je de erste drie maanden na je zwangerschap het vruchtbaarst bent!!

Hier mooie echo!!! Was flink gegroeid zeg. Voir de zekerheid nog goed gekeken of het er echt één was, en was indd maar één;). Afscheid genomen van mijn fertiliteit s arts. Zij heeft mij dus al die tijd behandelt tijdens clomid. Ze zei nog als, ik weet niet of je nog derde wens is anders zie ik je weer terug. Moest hard lachen zei nee sorry neem echt definitief afscheid van je, want wij zijn straks compleet;) ze begreep het helemaal! En wilde wel dat ik het even dit wonder liet zien en kaartje sturen;)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes super dat je een mooie echo hebt gehad. Heerlijk gevoel joh.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    top debjes heeeeeel fijn !! :)

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik denk er wel aan omdat ik nu zoveel last van mijn bekken heb. Maar de wens is denk ik groter dan de angst.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, wat geweldig meid!! Met 10 weken is het echt al een compleet mini mensje hè! Ik stond daar ook weer zo van te kijken! Hoe voel je je verder?

Dagje chimpiechamp was zeer geslaagd, de mac ook! ben nu wel erg moe en blegghhh....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    leuk makkie! :) Is set nog erg verwent, lijkt me lastig zo kort na sinterklaas!

Jens is vol verhalen thuis van het kdv. Hij had het erg goed gedaan (trots) en had de hele dag staan genieten van de kerstdecoraties in de groep! lampjes, rood en groen zei ie ;)
    EN!!! HIJ HEEFT NET OP DE WC GEPLAST!!!!

Deel Deze Pagina