Taliaa ik vind het wel mee vallen hoor hoe groot ze is mijn meid was vorige maand in het zh 102 cm. En ze groeit nog steeds als kool.
beterschap voor Isa! Zo, ik heb de boodschappen gedaan en de kerstkaarten en kado's zijn op de post. Nu effe ene bakje thee en genieten van mn laatste officiƫle verlof dag de kids zijn naar het kdv, dus ik kan lekker relaxen! Dinsdag is mn eerste werkdag. Gisteren belde de vrouw van mn baas, :hoe kom je er bij dat je vrijdag past begint, je moet dinsdag al komen" ???!!! Nou zei ik, dat heeft je man zelf gezegd, foutje bedankt! Gelukkig kan mn moeder komen. Het scheelt maar 1 dag, maar toch....bah!
vergeet helemaal te vertellen .Jens werd droog wakker vanochtend en heeft toen op de wc geplast!! jippie!
Pooh wat goed! Nijntje het is wel lang hoor julie dames zijn toch nog geen drie? Jesse was 1,5 maand geleden 98 cm en als ik kijk naar der kids in zijn klas is dat wel beetje het gemiddelde van die leeftijd Lot vervelend voor isa, zeg
Beterschap voor mooie Isa! Pooh, tis maar 1 dag, maar toch wel een tegenvaller toch... vind jou verlof echt zoooo snel gegaan! Maar je hebt er wel weer zin in toch? Debjes, hoe voel je je vandaag? Is het speciaal bouillon van het zh? Taliaa, spannend van je vriendin! Heb je al iets gehoord? Hier leek het gister en vanmorgen echt zoveel beter te gaan, helaas ben ik nu weer beroerd... ach ja, kan ook niet meteen alles verwachten toch! Gaat langzaamaan beter lijkt me.... Geen idee wat Seth nu weegt/cm. Donderdag naar het bureau. Denk zelf ergens 97/98 cm en 12,5 kilo? Of nog minder...we zullen het zien!
ff ego Ben gisteren nog met jelmer naar de ha geweest want hij werd steeds zieker. Daar bleek het om een bronchitis met longontsteking gedaan. Ze vond hem te ziek om foto's te gaan maken, maar eerlijk gezegd vind ik dan niet dat je dat mag zeggen. Maar goed gisteren een kuur opgestart en die weigerde jelmer. Sanne had een maand geleden ook die kuur en die smaakte zoet maarde was vies en beet heel je mond uit, dus niet zo gek dat hij niet wou. Dus vanmorgen weer gebeld en nu kunnen we vanmiddag een amox kuur halen,
Mvj, wart naar zeg! Jou kindjes hebben het maar vaak en goed te pakken steeds!! Heel veel beterschap voor hem!!
zucht, maja was om 5 uur wakker. Effe mee in bed genomen maar die wilde gewoon de fles. Helaas werd jens om 6 uur wakker en die riep gelijk ,mama wakker, mama mee pap eten. hahhha! vreetzakkie. Ik zei ,als de 7 op de klok is gaan we naar beneden. Maar bij elke 7 moest ik dus mn bed uit. Ach, de dag is begonnen
ooh jeetje pooh dat word een vermoeiend daagje. Hier waren ze ook voor 6en wakker alleen is manlief er uit gegaan. Jelmer knapt gelukkig goed op. Alleen nu word ik ziekerig, rommelde al heel de week. Maar goed dat komt ook wel weer goed.
Gelukkig was het hier pas om 8 uur tijd om wakker te worden en toen is ze nog even bij ons in bed gekropen.
Morgen meiden! Hier was het 9.00 toen we wakker werden heeeeerlijk! Daarna meteen heerlijk geplop en gekriebel in mijn buik, zalig wakker worden toch! Ben al 2 dagen bijna niet misselijk geweest! Joehoeeeeee zou het dan toch!!!! Gistermiddag nog even beroerd, maar thats it!! Nu even het huis ruimen en straks visite, Seth staat te poppelen. Beterschap voor alle zieke kindjes en mama's, lang leve de herfst...... fijn weekend allemaal!
fijne dag allemaal. Papa is bezig met de nieuwe tv op te hangen aan de muur. wat een werk nog. Dan kastje ophangen, draden goed leggen en klaar! Ik wil vanmiddag (als het droog blijft) effe naar de kerstmarkt hier om de hoek.
Hier is papa naar noord Holland wij hebben een scenic waarbij het dashboard uitvalt. Het is balen dat alles digitaal is. Als we er een nieuwe in laten zetten zijn we 1500 euro kwijt en staat de km op nul, dat is weer slecht voor de verkoop. Nu wordt hij gemaakt.
Hier een prut dag. Om 8.30 begonnen met het uitmeten en bevestigen van de wandsteun voor de nieuwe tv. Vanmiddag met de kids buiten gaan lopen zodat papa rustig kon boren. Kerstmarkt gezien en de kerstkaarten op de post gedaan. Het was steenkoud en het boren ging niet soepel. Dus 2 gaten hebben we mee gemaakt. Maja bleren, Jens gillen ,gezellig (not). Dan denk ik snotverdorie, moeten we nu van 8.30 tot 1630 bezig zijn om een tv en een kastje op te hangen??? Vreselijk! Maar oke, we zijn nu klaar. Morgen maar iets leuks gaan doen ter compensatie!
Makkie wat heerlijk wakker worden met gekriebel. Debjes hoe is het met je? Pooh oeh dat was vroeg. Hier was het vannacht feest, Tygo begon over te geven en had buikpijn dus waren even bezig maar na een uur wilde hij weer naar zijn eigen bed en heeft daarna weer goed geslapen, vandaag weer aardig in zijn doen. Isa heeft nog steeds veel vieze poepbroeken en zere billen. Ik ben maandag jarig maar moet smorgens gewoon werken dus voor Tygo doen we net of ik morgen jarig ben kan hij gewoon zijn kadootje geven en heb ik geen haast om naar mijn werk te komen, mijn ouders en broertje en gezin komen smiddags even en verder heb ik even geen zin het te houden. Maandagmiddag ga ik lekker lunchen met mijn moeder en even shoppen.
Goede morgen allemaal. Hier een slechte nacht gehad, ik had zoveel last van mijn buik. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen maar mijn buik zit helemaal vol met de baby, de baby groeit harder dan mijn buik dus alles zit heel erg strak.
Nijntje ik weet helemaal wat je voelt heb dit de laatste weken ook gehad, erg pijn aan je huid en buik omdat alles zo vol zit. Succes!