Meiden!! Help!! Ik ben hier niet meer actief, maar denk nog wel aan jullie en nu heb ik ff hulp nodig! Ik ben denk een kruisje te zien op een test! Ik weet niet meer zo goed hoe het hier werkt (was ook mijn wachtwoord enzo kwijt...) ik wil een foto laten zien! Ga het even uitvogelen....
Goedemorgen, Mamavansuze, stond het streepje er gelijk ik zie namelijk ook een streepje/licht kruisje. Ben je ver overtijd? Hoe is het verder met je en met je kleine meid, we missen je hier wel hoor. Gisteravond onverwacht visite van 2 vriendinnen die toch even langskwamen voor mijn verjaardag erg lief, ik heb het niet gehouden had er even geen energie voor maar erg leuk dat ze kwamen.
Lot: was je jarig? Gefeliciteerd!! Er kwam meteen een klein streepje maar werd later pas duidelijker. Vorige week donderdag had ik een andere kruidvat test met ook een heel licht streepje. Ik heb geen regelmatige cyclus, ben zo nu en dan eens ongesteld. Ik heb 27 november met mijn ex vriendje sex gehad... Het gaat goed met ons. We hebben een leuk huisje. Suze doet het super!! Met mijn ex vriendje is het uit maar we zien elkaar nog regelmatig en hebben elke dag contact. Ik voel gesprekken bij een psycholoog om dingen te verwerken en een plaatsje te geven. Mijn ex gekgenoeg ook en als we allebei weer beter in ons vel zitten willen we het samen weer proberen. Maar goed, nu dus van die vage zwangerechapstesten.... Vorige week maandag (een week na de sex) was het wat bruin bij het afvegen na het plassen en dacht ik ik word vast weer ongesteld. Maar niet dus..... Hoofdpijn, gevoelige bosten, zeurderig gevoel in onderbuik, meer bultjes op tepels en meer aders te zien op borsten, maar dat kan ook voor een menstruatie..... Jeetje, zou wel heel bijzonder zijn dat het zomaar toch lukt na 7 jaar geen anticonceptie..... Ik moet zo met Suze naar het consultatiebureau, probeer later vandaag een beetje bij te lezen Liefs Chantal
Lot nog van harte. Makkie fijn zeg dat je, je beter voelt! Pooh sterkte vandaag, zal even tegenvallen zo eerste werkdag! Mama van s ik zie ook streepje. Zou wat zijn zeg. Vind je ex het dan ook leuk? Aangezien jullie nu uit elkaar zijn? Hier niks verbeterd zaterdag voelde ik me wat beter. Zondag ging het weer helaas minder en vanaf gister weer de hele dag in bed. Wordt er zo moederloos van. Die vieze luchten, vieze smaken in mijn mond. Ik weet niey meer wat ik moet doen! Donderdag naar de bedrijf arts
Mamavansuze als het wel raak is wat vind jij er dan van en je exvriend? Debjes wat is het toch rot voor je zeg, hoop iedere keer dat het beter gaat. Word je wel goed onder controle gehouden? dikke knuffel en jammer dat je zover weg woont had je graag geholpen met je kleine man.
Mvs, jeetje. Ik zie zeker iets! Maar.... Ik ben helemaal geen fan van blauwe streepjes testen, ben namelijk al vaker zwanger geweest met die testen.... Doe even een kv 2v5, die vind ik echt heel heel goed! Denk aan je! Succes op cb
deb: ik begrijp dat het niet zo goed met je gaat. Bij mij hielp acupunctuur heel goed! Taliaa: ik had vorige week hele vage 2 voor 5 euro testen, die waren gister op dus heb andere gekocht. Ik ga morgen die goedkope testen weer doen. Gisteravond had ik ook een hele hele hele vage test als vanmorgen.... Mijn ex wilt heel graag weer voor ons gaan als ie weer lekkerder in zijn vel zit, hij wilt met behulp van de psycholoog eerst met zich zelf aan de slag. Dus ook als zwanger blijk te zijn gaan we er voor. Suze moest voor de laatste keer naar het cb. Ogentest gehad, was goed. Prik gehad en ze was zo dapper. Ze keek wat die mevrouw deed en gaf geen kik! Ze is 108 cm lang en 17.9 kilo zwaar. Net even iets groter dan gemiddeld met een prima gewicht. Ze is sinds haar 3e verjaardag dag en nacht zindelijk zonder ongelukjes en heeft nu sinds een week geen speen meer. Volgend jaar gaat ze gewoon naar school!!! Kleine meisjes worden (veels te snel) groot!!
MvS, ik zie ook wat!! Maar ik heb bij hier op het forum veel van zulke testen voorbij zien komen en deze van de kruitvat schijnen echt hetzelfde streeptje te moeten zijn als de horizontale streep, dan is het zwanger.... meer meiden die dus dachten zwanger te zijn.... mijn nichtje ook hiermee, helemaal blij, waande zich echt zwanger!....maar werd gewoon ongi.... dus ik wil je geen valse hoop geven hoor!! ik hoop echt dat je HARTSTIKKE ZWANGER BENT!!!!!!!!!!!!!!!! Knappe meid die Suze!! Debjes, heb bah, als het dan even beter gaat hoop je zo dat het dorzet!! Ik heb het zo met je te doen.... maar als het lukt met jesse zijn opvang om veel te slapen/in bed, doen!! Ik kon dat hele dagen niet en dat was zwaar....niet dat het dan minder erg is meid, er valt nog veel op je schouders omdat je mama bent, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel en ik duim dat het snel echt echt echt beter gaat!!! Lot, hier ook nog een gefeliciflapstaart!! Pfffffff hele dag geslapen.... papa heeft de jongens naar het kdv gebracht vanmorgen en ik ben net wakker.... ben erg moe, maar niet meer (zo) beroerd! echt een hele verbetering, nu dat al 5 dagen zo is ga ik het meer geloven dat het over gaat!! De Uk is heerlijk druk de hele dag, voelde net met wakker worden een schopje/beweging tegen mijn hand!!!! Ga me maar eens douchen. Ik ga trouwens volgende week maandag weer werken.
Lot lief van je. Ik moet volgende week donderdag weer terug komen, alfa het eerder niet gaat mag ik komen. Even aankijken dus. Mvs gaat snel he met suze. En die test is toch van kruidvat op je foto. Mijn collega had precies zelfde met zelfde lijn en werd niet donkerder. Ze is nu acht werken zwanger dus kan echt. Jeetje die toestand in luik grijpt me echt aan. Wat een walgelijke mensen heb je toch op de wereld rond lopen. Er lig meisje van twee ook zwaar gewond op intensive care. Moet je toch niet aan denken.
Mvs, ik lees nu nog eens je berichtje... Is je ex je exvriend of je exman? Sorry, blonde vraag, maar goed En zou dus nog eens een ander merl gaan proberen. En wat is. Suze toch al groot he, onze eerste pcobaby!!
Owkee, ik dacht dat ook, maar toen ik het nog een x las wist ik het niet zeker spannend hoor!! Hoofdpijn is veel minder vaak nu, gelukkig. Af en toe nog flink aanwezig, maar wel minder dus. Denk hormonen, menstruatie is ook bijna afgelopen.
Ik hebb ook altijd last van hormonale hoofdpijn. Deze zwangerschap ook veel last van. Kan je hele dag verknallen! Zeker heftig die aanslag in luik! Zie het net pas....wat erg!
haha tis mijn ex vriendje uit Brabant. Niet Suze haar papa!! Moet er niet aan denken!!! haha Deb: zo kan het dus ook, pfff die onzekerheid, ik test morgen nog een keer met een ander. Hier ook sinds een week elke dag hoofdpijn..... Ik ga eens even kijken wat er in Luik is gebeurt....
Makkie heerlijk toch even bij slapen, als je het nodig hebt. Deze week is mijn vriend vroeg thuis. Dus kan ik ook slapen en hoeft jesse niet weg. Anders neemt mijn moeder hem mee of zijn andere oma. Ik hoop ok dat over vijf weken het bij mij minder is!
Nee, mvs, dat dacht ik ook al, maar dacht: toch ff checken. Oh wat een verhaal zeg je was zoooo blij met hem. Hoop dat jullie snel weer bij elkaar komen en wieweet wel met een heeeeel mooi wondertje
Voor degene die wel op onze Hyves kunnen willen jullie even kijken naar mijn vraag betrekkende op de naam?