Een jongetje, en hij heet t.. u. |\| Woog een kilo meer dan zijn grote broer, en alles zit erop en eraan! ( 8 pond) Mvssssss, kom eens melden meid!
Hier alles goed met de kleine en moet over twee weken terug en moet dan ook een groei echo laten maken.
oh fijn nijn! taliaa je bent crea met de pc debjes, een maand geleden kregen ze 's ochtends en 's avonds een papfles, nu alleen nog 's ochtends (en daarna nog 1/2 boterham) en vandaag was idd omdat ze ziek is tussendemiddag, dan willen ze als een baby in je armen liggen (en dat vind mama dan helemaal niet erg ). Ik doe dat eigenlijk altijd als ze ziek zijn, hebben ze mooi veel vocht binnen.
hoe heet ie?? Ik denk dat ik het kan lezen, oud hollandse naam?! Beterschap voor de zieke kindjes! Ik ga nu een dutje doen, maja ligt nu net weer in bed na de fles!
Oh oké drinken ze smorgens geen pap uit een tuit? Gaf jess ook altijd nog pap tuitbeker hor als hij zowel was in de avond het zielig om hem met leeg maagf te laten slapen Nijntje. Oh ben benieuwd. Zeide ze verder niks over de groei?
Ik moest wel weer op een groot kind rekenen maar ze voorzag geen problemen omdat de vorige bevalling zo makkelijk was en mijn meid was 55cm en 9 pond en binnen 3 uur was ze er.
Ja uit tuit kan ook gewoon moet je het alleen wat dunner maken en tuit van 18 maanden kopen. Het is net iets beter voor de tandjes
Ik ben zelf heel erg tegen flessen naar dat komt omdat ik trauma heb van mijn nichtje met haar zwarte tanden en die met 2,5 eruit getrokken moest worden.
Hallo allemaal, Ik moest de hele dag werken, daarna Suze ophalen bij papa en haar naar bed brengen enzo.... Dus nu ff tijd. Oke: vanmorgen getest. Een hele hele hele vage streep! Krijg m niet op de foto. Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Ik test al sind vorige week heel vaag. Met alle testen van het kruidvat. Vage blauwe streepjes, vage lichte roze streepjes, een knal paarse rare kronkel...... Kweet het niet meer. Of alle testen zijn fout! Of ........ ??????? Dan hoe ik me voel..... moe moe moe, zeurderige onderbruik, lichte hoofdpijn de hele dag door, gevoelige borsten, emo (maarja ik ben ook wel een beetje een muts!) En dan de timming van mijn menstruatie in november en het vrijen zonder bescherming...... Kweet het niet! Smste Taliaa al: volgens mij ben ik schijnzwanger en dan in de meest heftige vorm die er bestaat. Die waarbij je je ook streepjes indenkt..... Maar heb nu bedacht dat ik stop met testen, als ik me zo blijf voelen knal ik er later nog wel een test tegen aan.... Ik ga eens even de rest lezen, vind het wel weer leuk hier te zijn!
Eens even kijken wat ik gelezen heb, moet er weer een beetje inkomen hoor! hihi Pooh; weer aant werk zag ik, fijn dat het goed is gegaan. Wat vervelend dat het met je oma niet zo goed gaat. Makkie en Linda; wat gezellig dat jullie elkaar zien! Linda: beterschap voor Evy! Makkie: lees op fb dat de buikbaby het goed doet en lekker veel trappeld enzo! Taliaa: wat vervelend dat jullie zo slecht slapen en dat de kleine meid 's nacht wakker is. Ik heb niet echt tips want Suze heeft altijd goed geslapen. Het is wel heel zwaar om de dagen door te komen als je zo moe bent. Neem je rust zodra dat kan en zorg goed voor jezelf!
Mamavansuze: vind het zo leuk dat je hier weer bent!! onzeker zo zeg bij twijfel zou ik een afspraak maken bij de gyn. Taliaa de kleine man bewonderd? Ohhhh daar gaan je eierstokken Linda Tygo dronk op een gegeven moment zijn pap uit een avent tuit en dan zonder dat antilek rubbertje erin ging prima. Zo vanmiddag even lekker geslapen dat doet een mens goed. Morgen een dagje werken en dan weer weekend, heerlijk.
Lot indd dat rubbere ding er ook uit. Het is al weer zo lang geleden voor mij Mvs toch raar daar al die testen strepen aan geven, vind ik dan. Zou nog even weekje wachten en dan nog is testen?
Deb: ik denk ook dat ik dat doe hoor. Gewoon ff afwachten. Hoe gaat het met jou veder? Lot: fijn zo'n warm welkom weer! Dankjewel