WOEHOEI!!!! gefeliciteerd mvj! hoe kan dat zo snel??? eerste bod geaccepteerd?? en wanneer is de overdracht??
Mvj, joehoeeeeee super leuk gefeliciteerd en helemaal naar je zin nu he? Taliaa ah zielig zeg hier ook een meisje met verhoging. Maar tuurlijk kan je gaan papa is net zo goed voor haar en jij mag ook aan jezelf denken he!!!
Pooh telkens als ik jouw naam zie staan denk ik zou het begonnen zijn maar nee dus nog rustig daarbinnen.
welnee lot Ik zit gewoon fulltime op zp, lijkt het haast hahahah! @all, kl%te, onze kachel krijgt nu net opeens kuren. Foutmelding en koud water....handig nu, maar niet heus! Morgen maar bellen...
en pooh al bezig want ik zie dat je laatste berichtje al weer 2 uur geleden is. ik ga nu naar bed en hoop dat ik lekker slaap.
Pooh???? Mvj, van harte! Snel gegaan zeg, super voor jullie. Taliaa, beterschap voor je meisje.....nog wezen shoppen? Snap je twijfel, zou ik ook doen.niet dat papa niet goed genoeg is, maar gewoon een gevoel. Vanmiddag gehoord dat de neef van gedo voor het eerst papa is geworden van zoontje Melle!, snel baby knuffelen dus. ook vanavond gehoord dat mijn tante een hartaanval heeft gehad....ze is gedotterd en maakt het naar omstandigheden goed....dubbel allemaal hè....
Makkie jeetje dat is zeker dubbel allemaal. Pooh hoe is het. Hier slaapt ons buurjongetje bij ons. Jesse was soort het dolle. Zijn papa en mama hadden feest. maar kleine mannetje s sliepen als eenn blok toen ze in bed lagen
hier is hert??? debjes?? wat bedoel je.... ik ga proberen te slapen Heb bijna nonstop een enorme druk op mn onderkantje. Geen weeën tot nu toe, maar iets voelt anders..
he he daar ben ik weer. Ja ik ben helemaal vol van ons huisje. ben echt supergelukkig met het huis ! Ze hebben het 1e bod niet geaccepteerd het 2e bod wel...allemaal op 1 dag geregeld Talia zo zou ik me ook voelen, maar mama´s zijn ook wel eens een beetje tijd nodig papa is net zo goed ! Debjes ik zag de foto op¨hyves, zag er gezellig uit hihi ! Pooh ik zet in op dit weekend...morgenavond of zondagochtend...
Oei pooh,dit is t begin....denk t wel!grijns. R Ben nog wel wezen shoppen.elize slaapt heel onrustig,ben benieuwd morgen...
heb geen smsje gehad MAAR check HYVES!!!!!! Pooh is vannacht om 4:15 bevallen van een dochter: Maja Annika Pooh gefeliciteerd
haha, ze is wel super snel bevallen zeg! ben benieuwd!!!!! En op hyves staat @huis, zal ze dan toch thuis zijn bevallen?? owh wat fijn meiden, "we" hebben er weer een wereldwondertje bij! en wat een gave namen!!!!
Joehoe Pooh is bevallen. Pooh, poohman en Jens gefeliciteerd met jullie dochter en zusje. Hoop dat alles goed is gegaan? Wat een drama nacht hier zeg, Isa heeft zooooo onrustig geslapen, om half 2 helemaal overstuur en niet stil te krijgen dus uiteindelijk maar wat melk gegeven toen ging ze slapen vanaf half 3 kwam ze nog 2 keer tot 7 uur en toen geslapen na haar fles tot 10 uur. En dan nagaan dat wij vanaf kwart over 1 in bed lagen. En nu niets meer aan de hand met haar.
Jaaaaaaaa wat geweldig!! Lieve pooh, papa en grote broer, van harte met jullie dochter en zusje!! Jihaaaaaaaa!!
hier pooh vanuit zhuis. om 00.15 eerte wee,1.20 vk gebeld, 5cm ontsluiting. 2.15 zhuis, 4.15 bevallen. 4142 gram, 51cm, alls goed. ze prikken suiker bij haar, was wat laag,als goed gaat morgen naarhuis