yes yes yes yes yes,,, ikke blij!!!!!!!!!!!!! Ik heb kaartjes voor coldplay september 2012 op het malieveld!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zooooooooooooooooooo blij! ze staan zaterdag in rotterdam maar de was zo uitverkocht en nu zijn we op tijd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvs, super gezellig dat je weer meebept hierzo!! We hebben je gemist en op afstand heel erg met je meegeleefd!! Pooh, je bent een kanjer!! Goed gedaan hoor en nu lekker een dagje vrij? En kaartjes, joehoe!!! Debjes, hoe gaat het vandaag? Linda en makkie, zijn de kindjes weer beter?? Ciraaaaaa, hoe gaat het met jouw kanjers? En het drinken van ruben?? Bv/kv? Oeioei, gister babygesnuffeld... Hij is mooiiiiiiiii. Ben plaatsvervangend verliefd! En ze heeft echt een supersuper bevalling gehad! *jaloers*. toen ik thuis kwam wel even een traantje gelaten, omdat ik het ook nog een keer mee wil maken. Maar toen we naar bed gingen zei ik dat het toch wel heel fijn was om geen nachtvoedingen, hechtingen en kraamtranen te hebben Over t slapen van elize, erheen gaan heeft geen zin. Want dan bkijft ze huilen, ik heb het idee dat ze in halve slaapmodus huilt. Gister had ik ineens een ingeving, wat als het weer de reflux is? Dus meteen de zantac afgestofd en we gaan het 3 dagen proberen. Vannacht was ze maar 3 x wakker!! Pooh: voorheen kreeg elize 2x 4 ml zantac. Maar nu heeft ze het ip alleen voor de nacht nodig, overdag geen klachten. Is het dan voldoende om het alleen 'savonds te geven? In de fles voor het slapengaan? Ik hoop zo dat dit het is, ik ben toe aan een nachtje doorslapen!
ok, thnx lieve pooh. Ik hoop zo dat het gaat helpen, ben heus niet zo van de medicijnen, maar zij komt zo ook niet aan haar rust. En ik weet het verder ook niet hoor. Op het cb gaven ze het advies om er idd niet heen te gaan, zodat ze ons niet nodig had om weer in slaap te komen. maar toen had ik zelf nog niet echt door hoe erg het eigenlijk was, dus ben ik niet verder gaan vragen. wel even 2 foto's van ons monstertje (na een oeps momentje)
en nog eentje. ze had dus de poedersuiker te pakken en zat daar heerlijk mee te spelen. Tot ik dacht: wat is ze toch lief aan het spelen.. oeps... voortaan de poedersuiker maar verstoppen..
Hihi geweldig!! Als ze te stil zijn, halen ze wat uit! Hopelijk bied de zantac uitkomst meid! Fijn dat de bevalling van je vriendin zo goed ging!! Mvs, fijn dat je er weer bent!! Raar hoor die vage testen steeds...je wilt gewoon een dikke vette streep zien!! Nou ben weer erg misselijk sinds gister avond...bleghhh.hopelijk maar kort. Kai heeft ook flinke verhoging (zo te voelen) naar is werk gezellig verder. De broers maken wel veel ' ruzie' om speelgoed, wordt er af en toe gek van!! Kai heeft zo één sterke eigen wil, niet normaal. En seth het zachte ei, die heeft het dan zwaar hoor!
Taliaa: wat leuk een nieuw klein vriendje erbij! Gewldige foto's!! Makkie: wat vervelend weer misselijk! Hopelijk duurt het niet te lang!
even kleine meisjes zorgen: ben met isab weer naar de fysio geweest en zij zag meteen wat ik al een jaar zeg: ze loopt niet normaal. Ze gaat nu onderzoeken wat en hoe, en ook of ze een motorische achterstand heeft (waarschijnlijk wel). En wat we gaan doen... Ze ziet nu al wel wat dingen: tenen wijzen naar binnen, ene been is íets langer dan de andere, 1 bil is beduidend kleiner dan de andere (heeft ze niet van mij, haha) en dus minder spieren. Het is een beetje het kip en het ei verhaal, en daar gaan we 4 jan. verder mee. Aan de ene kant blij dat er erkenning is, aan de andere kant ook een beetje sip...
Taliaa oei dat is geen leuk nieuws. Gelukkig zijn ze wel optijd. Raar dat cb.dat niet zag als jij het al zo goed zag? Hier niks bijzonders net zo als alle andere dagen.
Hoi meiden, vanaf tel. dus hop. niet te veel spelfouten. Mvs zo leuk dat je er bent. Voor mij blijft je zpnaam trouwens c h a n t i zo was die toch??? Maar wat een gedoe met die testen......... Taliaa geweldig dat meiske van jou! Evy is weer beter. Heeft gister van 12 tot 17 geslapen en toen weer om 19.30 erin. Had gisteravond ouderavond met een gastspreker. Kinderfysio oid maar het ging over comnuniceren met kinderen. Ik vond het echt geweldig! Paar goeie tips bijv. voor het ruziemaken. Voor de kinderen in de woonkamer een eigen mandje of hoekje maken met zijn/haar speelgoed. Ze kunnen nog niet delen (dat wist ik op zich wel) maar vanochtend onze twee speelgoedkisten gepakt en gezegd deze is van e en deze van t. Vervolgens heb ik alles op een hoop gegooid en verdeeld. Ze accepteerden het heel goed en nu kon ik ook duidelijk zeggen van wie wat was toen ze ruzie kregen. Ze hebben kei lief gespeeld. Nou nog veel tips waar ik wel wat mee ga doen. Vooral ook het verschil tussen een jongen en een meisje en hoe daarmee om te gaan.
goed idee linda! simpel, maar effectief! ik kijk donderdag avond altijd aar derek ogilvie, die heeft ook van die simpele ideeën die hier thuis werken!
@linda, altijd fijn he, iemand die er een visie op heeft? maken ze veel ruzie bij jullie?? @ll, heb er wel een beetje buikpijn van hoor. Isabella begint nu ook door te krijgen dat ze sommige dingen niet kan. Ze ziet anderen fietsen: kan ze niet. Ze ziet anderen rennen: zij kan maar half te hard. Ze ziet anderen klimmen en klauteren: zij kan niet zo goed mee. En nu begint het met kijken en sip zijn, maar wat als ze dadelijk vraagt waarom zij dat niet kan? bah, mijn moederhartje breek even oh papa is thuis, vlug eten maken haha
Taliaa ach wat zielig. Ik zou zeggen daarom zijn we nu bij een dokter die gaat kijken of hij dat jouw allemaal kan leren.. En haar beetje meer belonen met dingen die ze wel kan. Snap dat je moeder hart breekt!! Malie ik las dat alles goed was op.het cb. En dat seth ook lekker slank is ach.zolang hij goed eet Linda leuk als je wat aan tips, hebt. Is toch soms lastig met een tweeling. Ik moest vandaag naar de bedrijfsarts. Hele lieve man had verder niet veel te melden. Moest me rustig houden en over vier weken hebben we weer afspraak staan en hoopt hij voor mij dat het al stuk minder is!
jee taliaa, wat schrikken. Beter dat ze r nu wat aan doen ,dan later toch? maar wel sneu, dat ze het zelf door heeft!
ja, ben ook blij dat we nu bij een deskundig iemand zijn. Echt, voordat we de oefenzaal binnenliepen zei ze: ik zie al wat je bedoelt. En dat terwijl ik het al ruim een jaar(!!) aangeef op het cb.... maar goed, het komt vast goed en volgens papa heeft ze zelf nog niet zoveel door...
@taliaa vrienden bij ons hebben dat ook met hun kindje en zijn er pas in zijn 6e jaar achter gekomen. Na een paar keer fysio kan hij nu fietsen. Dus er is echt nog hoop hoor. Misschien is het leuk voor i om haar een loopfiets te geven. daar kan ze al hard mee gaan en is ook goed voor het evenwicht. Thijs fietst ook weinig, maar gaat als een speer op zn loopfiets. Ik heb ook nooit meer een kinderwagen bij me, want hij gaat mee op de loopfiets. En je krijgt als het goed is ook tips en oefeningen mee naar huis, zodat je met haar kunt oefenen. Maak er gewoon een leuk spelletje van en hou haar voor, dat ze het straks allemaal wel kan, en zo niet, dat ze straks beter is in andere dingen. Succes ermee. ps zullen we weer een keer gezellig wat afspraken, na mijn operatie?