Thnx sas, jazeker!!! Snel afspreken! Laat maar weten als je er weer klaar voor bent! En een loopfiets ( je bedoelt zo'n ding zonder trappers, met 2 wielen?) dat kan ze helemaal niet. Komt ze niet eens mee vooruit. Met een loopfiets met 4 wielen, zo'n auto zeg maar, komt ze wel vooruit, maar ehm, niet zo snel Ben benieuwd, de fysii wil gaan kijken of ze haar wel kan leren fietsen op de 3 wieler en ze krijgt ook snel een echte fiets, wellicht dat dat beter gaat?
Taliaa heerlijk die foto, lekkerding! Zou zo fijn zijn als de zantac haar helpt.Goed dat je je gevoel gevolgd hebt bij het cb en je door bent gegaan. even schrikken dat ze toch ook wat zien maar fijn dat ze Isabella nu kunnen helpen en hopelijk werkt de fysio goed. Wel zielig dat ze het zelf ook door heeft, weten ze hoe het komt? Ik geloof zeker dat je er van schrikt, ik hoop dat het meevalt. Makkie ah die Seth heeft het al zwaar te verduren. Klinkt me bekend in mijn oren wij zeiden van de week nog een half jaar en dan heeft ons kleine krengetje haar broer onder de duim, het is al zo'n pittig ding als ze wat wil. Pooh heb je nog even via pb je adres, ik probeer het morgen te posten als het weer het toelaat anders word het dinsdag hoop dat dat niet erg is. Zo weer weekend heerlijk, boodschappen binnen, kinderen op bed en ik heb even mama tijd
is geen probleem lot! ze past het voorlopig toch nog niet! al hoewel, madam groeit en groeit ne het is een echt bolleke hoor! hihi! Ze hebben het vandaag beide super gedaan op het jdv .De juf was vol lof over jens. zingen,, dansen. lief geweest!
goedmorgen lieve meiden!! Wij hebben alle 4 uitgeslapen tot 7.30, wauwie!! maja slaapt sindsdien weer natuurlijk, die zal nog wel moe zijn van het kdv van gisteren Jens en papa zijn boodschappen doen en ik laat de wasmachine draaien. ook heel belangrijk oh ja, en muppie is vandaag 3 maanden, zucht zwijmel!
Pooh heerlijk zeg! Is hier iemand geinteresseerd in jongensschoenen maat 23 of 24 als extra bijv. Ze zijn gedragen maar de 23 vooral zien er nog netjes uit, waren dure schoenen vind het zonde ze weg te gooien maar snap ook als je liever geen gedragen schoenen gebruiken wilt. Denk zeg het toch even. Isa probeert sinds donderdag Tygo te zeggen zo schattig, ze noemt hem tita, gister was hij op de psz en toen heeft ze alleen dat gezegd de hele ochtend
Lot, aaaaaa lief! tita! hihihi, hier is het Sjet.... (seth) bij Kai, ook zo schattig hihihi! Ik heb geen interesse hoor, Kai heeft die maat nog lang niet en Seth natuurlijk er al uit! Hoe voel je je nu de spiraal er uit is? heb je al een bloeding gehad erna? Pooh, ooooo zalig!! Heeft jullie meid alleen nog een late fles en dan slapen tot 7.30 uur? Heerlijk zeg! Volgens mij zit je weer lekker in je velletje, ofniet!? Hier rustig dagje, papa is ook lekker het hele weekend vrij (is echt een luxe!!) Vanmiddag even naar de kerstmarkt hier in de buurt en boodschappen doen. Verder ligt het eraan, Kai is niet fit, denk oorpijn (kwam gister rommel uit) en koortsig. Wel heel gezellig en merk verder niets, behalve dat hij wat sneller hangerig is. Fijn weekend allemaal!
Makkie heerlijk dagje dus. Ik werd gelijk woensdagavond al ongi en dinsdags ervoor is de spiraal eruit gehaald. Ik heb er best goede dagen tussen zitten maar of het echt aan de spiraal ligt durf ik nog niet te zeggen hoe hard ik het ook hoop. Voel jij je een beetje goed? Fijne dag samen
Lot, kan ook niet zo snel meteen natuurlijk, als het daar aan ligt. De hormonen moeten toch weer je lijf uit.... en als je cyclus in het begin schommelt, is dat ook niet bevorderlijk voor je 'gezelligheid' hihihi, hier tenminste.... Ja voel me wel oke! wel echt niet mezelf, veel duizelig en met vlagen nog beroerd (vooral vanaf 16.00 totdat ik ga slapen), maar niet meer zo als eerst hele dagen!! En ik voel de kleine echt goed en veel, dus dat maakt zoooooveeeeel goed! Ik ga echt steeds meer genieten! Mijn buik groeit echt hard en ga alweer richting de 17 weken, gaat zo snel ineens!!
gaat echt snel makkie! en ja het gaat hier prima. Maja doet het super en slaapt 3 weken door nu. Jens is ook weer de oude gezellige jens. Niet meer van die boze buien. Ik zet hem nu een paar keer per dag o[ de wc, soms komt ern iets,m ara hij heeft vanochtend gepoept en geplast op de wc!!! En dat is meestal zo elke ochtend! zo, de boodschappen zijn binnen, de laatste kerstkadotjes ook.
Makkie alweer bijna 17 weken nog even en de eerste helft is alweer voorbij. Word tijd voor een buikfoto. Ben ik weer met mijn schoenen/kleding haha maar ik heb nog snowboots in maat 19 en maat 24 iemand interesse? Vanavond nog even naar het dorp het is kerstavond, alle winkels open en leuke dingen eromheen.
Zijn die maat 19 een beetje neutraal? Zwaai verder, ben moe, de nachten breken op en moest vanochtend werken...
Halloooooo ! he he we zijn over, nou ja over we kunnen hier slapen in het nieuwe huisje. Was wel ff tobben. Taliaa dikke knuff voor jou en je meisje. Het komt goed, goed de oefeningen doen, J is nu 4 keer geweest en boekt al vooruitgang. Voor iedereen een fijn weekend !
Mvj, lekker slapen in jullie nieuwe huis en natuurlijk veel geluk daar!! Taliaa, wwww julle meisje is bijna jarig!! As maandag toch? Hier net thuis, jongens liggen net op bed, lekker gegeten bij mn ouders. Kai gelukkig niet meer zo warm en beter te pas. Nu moeeee en plof lekker op de bank!
Lieve meiden, Nope, morgen is elize jarig... Vandaag een lekker emo dagje dus. De allerlaatste met een baby.. Gister een jaar terug braken de vliezen op t feestje van mijn neefje... Komende nacht begon de bevalling.. Wat een drama was het.. Haha Mijn vriendin heeft echt een heerlijke kraamtijd, voelt zich redelijk.. De kleine man doet het super, drinkt, huilt slaapt. Als ik denk aan mijn eigen kraamtijd word ik nog zo verdrietig.. Ik hoop het gewoon allemaal nog eens mee te mogen maken en er dan echt van te kunnen genieten... Maar wie geeft die garanties? Wat als de zwangerschap nog zwaarder is? Wat als de kraamtijd nig heftiger is? Wat als ik dan niet meer onder die zwarte wolk vandaan kom? Vind het zoooo moeilijk allemaal.. Haha, emo dus... Makkie, hoe ga jij daarmee om? Als je geen zin hebt om te antwoorden, prima hoor, want is best een vraag.. Maar jouw zwangerschap nu is een stuk zwaarder, hoe voelt dat emotioneel? Nouja, ik kan vandaag dus wel de hele dag janken.. Haha. Maar oeioei, wat zit ik vol moederliefde voor isa en elize. Echt om uit elkaar te klappen gewoon. Dat is echt helemaal goed gekomen!!! Ennnn ze heeft vannacht beter geslapen! 4 ml zantac erin! Pooh, weet jij hoeveel ze mag hebben? Ze is ruim 10 kg. Liefssss en sorry voor de egopraat!
Middag meiden! ben lekker op zolder met de jongens, wasje doen. En we hebben keihard de muziek aan, kerstliedjes! Kai speelt slaat op een muziekinstrumentje, Seth is aan het dansen en mama is zoooooo gelukkig!! hihihihi, wat iets simpels je zo gelukkig kan maken!! Papa is druk aan het stofzuigen, die mag even niet meedoen hihihi! Taliaa, tuurlijk mag je dat vragen meid.... het verschil is wel dat ik natuurlijk geen nare ervaringen heb, zwangerschappen tot het laatst super en de bevallingen, fijn thuis en geen nare dingen. Ook geen nare babyblues oid gehad, dus ik snap echt wel dat het voor jou extra spannend is als je het nogmaals mag meemaken. Niemand geeft je de garantie dat de zwangerschap/bevalling niet zwaar(der) zal zijn en de tijd erna.... maar ook niet dat het wel zo is!! Wie weet fluit je er wel doorheen, geen een zwangerschap is hetzelfde! Ik ben nu ook zooooo beroerd geweest, had ik gewoon niet verwacht, omdat ik dacht er nu weer doorheen te fluiten! Maar dat fluiten is nu wel begonnen, ik ben veel minder beroerd en meer energie.... ik kijk dan ook echt erg uit naar de rest van mijn zwangerschap en de tijd erna.... kan niet wachten om de kleine in onze armen en ons gezin te kunnen sluiten. Maar meid, ondanks dat ik jou ervaringen niet kan delen, snap ik dat het je onzeker maakt... maar dat je het wel een keer zonder zorgen wilt meemaken, begrijp ik ook!! Ik hoop echt dat dat jullie gegund is, moet gewoon! (drie maal is scheepsrecht tocht!!) Geniet van jullie babytje vandaag voor het laatst!! Hele fijne dag morgen met je prachtige gezinnetje!! (tjee, die kerstliedjes en sfeertje om me heen maken me wel wat emo-er zeg, pfffffff )
Even ego Ben er zo klaar mee snik snik ik wil dit echt niet meer. Ik trek het gewoon niet. En het is zo mieilijk uit te leggen aaam andere hoe ik me voel. Gister twee keer overgegeven tijdens kerst shoppen wat een drama. Kam geen supermarkt in want idee al dat ik alle etenswarenn op me af zie komen, maakt me al ziek. Dit valt mij echt zo tegen, kan me gewoon niet voor stellen dat ik me nog goed ga voelen, wat een ellende. Én mijn vriend heft zoveel geduld maare ik ben echt eeen heks voor hem. Gister was hij dan ook echt boos geworden, heel logisch. Jesse voelt dat ik zwak ben em neemt daar zijn profijt van luisters veel beter naar papa! Ook al zal ik me over paar weken nog goed gaan voelen! Mijn vriend en ik willen dit echt nooit meer. Sorry moest dit echt even kwijt, zal later reageren op de andere
allereerst een meeeega knuf voro debjes. Ik weet niet hoe je je voelt als het gaat om die misselijkheid, maar wel hoe het voelt als je denkt te kort te schieten naar man en kind toe. Bedenk dat je het met de goede bedoelingen doet, en je wilt zogen voor een gezond kindje. Dat jesse er op in speelt door zich misschien te misdragen is logisch voor zijn leeftijd, maar maakt het heel moeilijk voor jou! Jens had dat ook en na de bevalling toen ik weer "de oude was'. had hij daar weer last van, want opeens deed mama alles weer! Ik kan alleen maar voor je hopen dat het niet tot het eind zo blijft! @talia 4-8 mg/kg lichaamsgewicht per dag mag ze. stel dat ze nu 10 kilo is dan mag ze 40-80 mg per dag in 1-2 giftes verdeeld. ALs je het alleen voor het slapen geeft zou ik 40 mg geven om te beginnen voor het naar bed gaan 's avonds. het is 150 mg op 10 ml, dus 2,5 milliliter! @all, jens zijn vakantie liefde van griekenland is net gweest. Hij had het al dagen over Ava en na 5 minuten de kat uit de boom kijken, waren ze weer aan het knuffelen, dansen en samen spelen! Echt zoooo schattig! En dat terwijl het toch juni was dat ze elkaar voor het laatst zagen!
Net een hele waslijst getypt is alles weg. Begin ik maar weer over nieuw. Debjes een mega knuffel. Afgelopen week heb ik best veel gegeten met allen verjaardagen enzo dus veel gebak, dan zou je denken dat je aan komt, maar ik val weer af. In totaal ben ik in de zwangerschap 3,7 kilo aangekomen. Ik heb op onze Hyves een nieuwe poll geplaatst willen jullie er even naar kijken.