Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier een meisje wat de hele dag huilt door de prikjes van gisteren. Heeft geen koorts ,maar volgens mn moeder was ze ontroostbaar :(

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ach zielig!!

hier mooie box gescoord via marktplaats. Ik ben nooit zo typ ervoor. Naar box vind ik onzin om 100 de euros adam uit te geven. Heb nu zilvere van bopita:)

3. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Debjes ik vind dat best leuk shoppen soms op mp.
    Zilver klinkt mooi !

Pooh ok en hebben ze verder nog gereageerd je collega's ?

Ik moet nog 1 nachtje werken .....dus nog ff bankhangen.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Debjes leuk een box via mp.

Ik moet nog zoveel doen voordat de kleine komt. De muurschildering moet nog af, de box moet nog in de kamer, kleertjes wassen en nog dingetjes uitzoeken wat ik allemaal nog van mijn meid heb.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ja dat ze heel blij waren at ik terug was en ze me gemist hadden. ;)

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ok hihi dan is het goed !

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Oja lot, bykay mag nog zeker, maar kan best wel te zwaar worden nu.
    Ik heb isa trouwens met een jaar er nog wel ingedragen.
    Maar ik kan niet meer op mijn buik dragen.
    Elize liep vandaag op dr slofjes buiten, maar dat is niks...

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedmorgen meiden!
    Maja heeft gisteravond heel veel gehuild, echt ontroostbaar en zielig. Mn moeder zei dat ze overdag heel slecht had geslapen, dus volgens mij was het grotendeels overprikkeld zijn! We dachten een beroerde nacht te gemoed te gaan, maar wonderbaarlijk heeft ze netjes tot 6.45 geslapen! Jens is nu net met papa vertrokken naar het kdv. Ik ben lekker met mn meisje thuis vandaag! We hoeven nergens heen, dus hou ik een lekker tut dagje thuis met haar!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen!

Zielig pooh, zo ontroostbaar! Lekker niets doen vandaag!

Taliaa, ze loopt toch, dus ze kan het beste schoentjes (echte) aan nu.

Hier ook lekker dagje thuis, werken viel me zwaar...

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen,

Zo beneden is alles weer schoon.
    Isa slaapt nog steeds!! Ze heeft haar papfles gedronken om half 9 en is gelijk weer verder gaan slapen. Ze was vannacht ook onrustig, hoesten, huilen en snotterig ook zat ze gisteren gelijk weer aan haar oortjes dus hoop niet dat ze oorpijn heeft of ziek word. Tygo is superlief aan het spelen en tv kijken ja heeft het rijk alleen beneden dat is ook weleens lekker. Morgen heeft hij kerstfeest op de psz, papa gaat mee want ik moet werken en ben heel druk zo voor de vakantie en met ouders die koffie komen drinken dus kon echt niet weg baalde wel maar met papa is ook leuk.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jammer dat het werken tegen viel makkie! :( Toch vermoeiend?

@lot, hopelijk wordt ze niet ziek! Jens heeft morgen kerstontbijt op het kdv. Maar ik zie het niet zitten om met maja heen en weer te rijden er naar toe. Dus slaan we maar over, helaas.
    Ze is nog niet helemaal zich zelf. Wel vrolijker, maar als ik haar in bed leg is het brullen. Ze slaapt nu, hopelijk maakt ze effe een lange ruk!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, tuurlijk is het met papa ook leuk! alleen jammer dat je zelf niet mee kan.... hier ook een verademing voor Seth als ie alleen kan spelen hahaha, kleine Kai maakt dat echt soms onmogelijk voor hem. Kai slaapt nu even, ga zo lekker de stad in met mijn moeder en de jongens.

Pooh, zullen echt wel de prikjes zijn denk ik, zielig hoor.... en joh, volgend jaar lekker kerstontbijten op het kdv, helemaal niet erg toch! (jammer maar tis niet anders!)
    Ja, werken viel me zwaar, veel last van mijn buik (heb sowieso al regelmatig harde buiken) en niemand houd er natuurlijk rekening mee dat ik zwanger ben en niet lekker. En de luchtjes van de oudjes.... brrrrr ik dacht soms dat ik niet goed werd... maar ja, nu weer lekker een paar dagen vrij!
    Fijn dat jij weer ingeburgerd bent op je werk!

Hier gisteravond een drukke Uk in mijn buik en Gedo heeft het ook kunnen voelen, heerlijk weer en zo speciaal! Gedo helemaal trots hihihi. Morgen gaan de jongens een dagje extra naar het KDV, kan ik echt de kerstinkopen gaan doen, komt er anders niet van. Ga samen met mijn schoonmoeder.

Ga zo alvast wat kleine dingen halen, ga zo met mn moeder de stad in.

Fijne dag allemaal!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh makkie, die banden pijn ...ik kreeg veel last met lang staan en lopen rond deze tijd nu, 17 weken. oef, dat is een rot gevoel! :(

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, weet niet of het bandenpijn is...weet niet hoe dat voelt?? Maar echt last van mn buik zelf, zwaar gevoel en soms een harde buik

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaar gevoel ja, alsof je buik een stapel stenen binnen in heeft. Je spieren/banden die zich op moeten rekken. Ik had het beide keren!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

O okee, dat is bandenpijn. Heb het bij de jongens ook gehad, maar veel later, evenals harde buiken.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat ik al zei, bij mij begon het nu ongeveer. Vooral als ik lang stond op mn werk, of lang lopen. Even zitten of liggen ontspande weer!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mn muppei is zo huilerig vanmiddag. Slaapt even, wordt weer huilend wakker etc etc. Ze heeft ook aardig wat zure spuugjes vandaag. Dat heeft ze wel eens anderhalf uur na de voeding, mar vandaag is meer dan normaal.

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Denk dat Isa toch echt ziek word, krijgt nu koorts en is hangerig en op dit moment is ze aan het huilen en niet te troosten. Zit telkens aan haar oortje ben toch echt bang voor oorontsteking.

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

ojee, beterschap lieve isa!! Niet ziek zijn met kerst hoor!

Pooh, dikke knuffel voor maja!

Debjes, hoe gaat het met jou?

Zo wat kleine dingen in huis voor de kerst, morgen de rest. Ben ook zo blij met mn nieuwe buffetkast! Super is ie!!

Deel Deze Pagina