Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa spannend zeg!!! heel knap want ik volg op hyves iemand die ik ken van zp die dat dus ook doet en dan al die verhalen ppppffff respect

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, ben moe, niet veel te melden. Morgen misschien weer ;)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Rustiggggg hier! Smak voor iedereen...
    Ik ben druk aan het denken en doen..
    Bedenken en rekenen en genieten!

Weet je, als k het zo zeg: ik werk alleen voor het geld, vind mijn werk niet heel leuk, maar ook niet heel vervelend, zonder mijn salaris is het veel inleveren, maar wel gewoon leven, en ik zouououou zo graag van mijn gezin willen genieten zonder dat gewerk. En dan pleegzorg...

Dan is het toch logisch als ik zou stoppen he? Ohhhh zooooo lastig!

Liefss, taliaa

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ach wat zielig dat ze dam van de trap vallen, maar helaas hort dat er ook bij. Jesse is zondag van de trap gevallen bij opa en oma, was ook even schrikken! Hij rolde echt als een bal ervan af.

Taliaa lastig hè al die keuzes. Ik zou nooit 24 uur thuis kunnen zitten. Zou je niet nog minder kunnen gaan werken anders? En pleegzorg jas met wat linda zegt respect! Mij lijkt dat erg heftig. En wil je dan.één klein kindje of al iets ouders of heb je dat niet voor het kiezen?

Hier niks tee melden. Ziek, ziek en nog is ziek en zo moe!!!!! Jesse slaapt ook al werken slecht in de nacht.

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa ik zou ook niet hele dagen thuis kunnen zitten maar ben wel blij dat ik dadelijk 3 dagen ipv 4 dagen ga werken.Ik he net een groei echo gehad en de kleine loopt 2,5 tot 3 weken voor, ik hoop ook zo dat de baby eerder komt dan eind januari. zal wel niet tot de 40 weken duren mag ik hopen. zo begin januari of de 2e week zou wel mooi zijn.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook geen fulltime thuis zit mama hoor. De afwisseling vind ik heerlijk! Ben net met 2 kids met de auto naar de winkels geweest, het giet hier. Bij de hema met J geluncht, gezellig. M sliep heerlijk! :) Ze hebben bij de hema 1 plus 1 gratis van de kleding .Dus 2 shirts voor j en jurkje en broek voor m, waarvan die kleren van haar gratis waren :) Dat is leuk winkelen. Wel een gesjouw hoor met 2 kids en kinderwagen ;)

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hier twee tripp trapps in elkaar aan het zetten. Vanavond komt buurmeisje oppassen en gaan wij waten eten en biosje pakken. Heerlijk alleen zo stom, de fim begint laat en ik ben al moe als ik er dan aan denk dat ik er morgen weer vroeg uit moet pppfff haha. Nouja je moet wat over hebben voor de relatie zeg maar.

Tja en werken, ook ik heb niet mijn ideale baan maar zonder nee, vooral de vrijdag vind ik heerlijk omdat dan Ivo thuis is, ik rij altijd op vrijdag fluitend naar mijn werk. De twee andere dagen vind ik vooral zwaar omdat ze dan naar het kdv moeten, dat gevlieg dan. En drie dagen vind ik voldoende omdat ik eigenlijk ook al het huishouden doe.

Eerlijk gezegd is stoppen bij ons helemaal geen optie, dat zou dan Ivo ook wel willen zeg maar dus ja haha beter een beetje eerlijk verdeeld hoewel hij wel veel meer verdiend. Voor de kinderen vind ik de twee dagen kdv ook echt leuk, alleen zeker het eerste half jaar in het kdv dus zeg maar totdat ze konden kruipen vond ik zielig.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey Meiden

Ben weer heel erg druk...sorry

Stoppen met werken ?? Lijkt me heerlijk, ik werk alleen voor het geld.
    Je eigen ding hebben is ook wel lekker maar soms vind ik het erg veel om eerst sóchtends voor 6 uur mijn bed uit te moeten dan nog eens de hele dag de kids en dan nog eens werken tot 23 uur.
    Daar wordt ik soms wel crazy van.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik werk deels voor het geld. Zonder zou kunnen, maar dan moeten we veel laten! EN ik vind het veel te leuk! Maar wat linda zegt, die 2 dagen dat ik ze naar het kdv moet brengen (wat naast mn werk zit gelukkig) is altijd slopend. J naar zijn groep, babbeltje met de juf, M naar de andere groep, babbeltje met haar juf. En dan om 1730 beide kids weer ophalen, aankleden, mandjes legen en in de auto (meestal file) naar huis. pffffffffff

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dan heb ik maar makkie;) ik werk in de middag nooit gehaast, alleen met vakanties dan. En ja oma"s passen op. Vaak heeft jes al gegeten als papa ook één late dienst heeft dus kan hij.zo naar bed

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    HAllo allemaal hier weer een echt teken van leven van ons.

Deb ik lees dat je weer veel ziek bent balen zeg. Gaat verder wel alles goed?

Pooh las dat je het weekend met je schoonmoeder heb overleefd;)

Taliaa gelukkig met je gezinnetje en denkend aan de pleegzorg. Ik zou zeggen als jullie dit gelukkig maakt en het kan waarom niet.

Makkie hoe gaat het nu met jou? Nog steeds veel ziek of is dat al een stuk beter geworden?

MVJ ik las dat je een nieuw huis heb. Nog gefeliciteerd Beetje laat :) maar toch zeer gemeend.

Lot lekker in de sneeuw in Oostenrijk. Is Tygo al een beetje opgeknapt?

Linda hier is Jaimy ook pas van de trap gevallen heb me dagen rot gevoeld. Maar ben wel reuze blij dat hij verder niks had.

Nijn nog even en je mag je tweede kindje beethouden. Spannend....

Meiden even kort een update wat hier allemaal gebeurd is de laatste tijd.

Ruben is inmiddels bij de KA en dietiste wegens koemelkallergie. Sinds de overstap op friso allergy care in combinatie met nog borstvoeding is meneer weer vrolijk en groeid weer. Hoe goed gaan we volgende weer op het CB ontdekken. Verder heeft hij de waterpokken en is hij erg verkouden de laatste tijd en heeft tussendoor weer oorontsteking gehad. Het is wel een heerlijk mannetje wat ondanks hoe rot hij zich voelt blijft lachen en plezier maken. Hij probeerd nu druk uit hoe hij vooruit kan komen op zijn alleen wilt dat nog niet lukken.

Jaimy heeft ook de waterpokken en is sinds weken weer erg verkouden en heeft vocht achter zijn trommelvliezen hierdoor. Zijn gehoor is momenteel bagger en dan ook de oost indische doofheid erbij maakt het hier nog wel eens erg ongezellig. Hij zit momenteel echt in drama buien en komt er moeilijk uit. Ik weet dat het een fase is, maar hoop dat hij er snel uitkomt. Verder op de mmenten zonder dram is het een heerlijke mannetje aan het worden en merk ik dat hij erg leergierig is.

Met mij gaat het redelijk ik merk dat een tweede KS toch langzamer geneest dan de eerste. Mijn spieren hebben een goede opdonder weer gehad en mijn bekkenbodem laat bij een volle blaas ook nog wel eens te wensen over. Gelukkig valt dit goed te behappen en is het een kwestie van trainen en tijd. De borstvoeding heeft echter wel veel met me lichaam gedaan. Ik ben erg afgevallen en had/heb weinig voedingsstoffen meer in de BV om volledig op verzoek te blijven geven. Inmiddels na wat strijd met de kunstvoeding lijken we nu een goed evenwicht gevonden te hebben. Ochtend en avond krijgt Ruben nog BV en overdag 2 flessen KV ook hapjes koekjes gaan er goed in zolang het maar koemelkvrij is.

Verder is het echt genieten met elkaar de jongens vinden elkaar super leuk en ik merk echt dat ze eigenlijk niet zonder elkaar weg willen. Met sinterklaas en kerst zijn ze echt tot op het bot verwend met mooi speelgoed en leuke kleren.

Ik hoop dat ik weer meer tijd kan vinden om regelmatiger mee te lezen en te reageren nu er weer meer rust in ons gezinnetje is.

Dikke kus.

12. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ow ja op mijn werkdagen is het ook altijd gehaast. Jongens uit bed Ruben voeden aankleden naar oma brengen dan hopenlijk op tijd op het werk en 's middags weer ophalen etc etc.

Toch zou en kan ik mijn werk voor geen goud missen. Dat zou me denk ik echt een stuk chagerijniger maken en daarbij moet ik voor het inkomen ook werken aangezien ik part time bijna net zoveel verdien als mijn man fultime (ja mijn man verdiend schandalig weinig, maar heeft gelukkig nog een baan).

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai, alles goed hier, drukke dag gehad op het werk. Morgen boodschappen en dan feest. e zijn lekker thuis, gewoon met zn 4tjes :)

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, dikke knuffel meid, jullie hebben weer het nodige meegemaakt zo te lezen...2012 wordt één top jaar hoor!!

Meiden, allemaal alvast veel plezier morgen en een fijne nieuwjaarswisseling!!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Cira ik hoop dat het vanaf volgend jaar allemaal goed gaat met je knulletjes.

Hier morgen boodschappen doen en dan naar mijn ouders, daar blijven we ook slapen zodat ik gewoon naar bed kan als ik moe ben.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Fijne jaarwisseling! En liefde vol en gezond 2012

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Meiden allemaal een goede jaarwisseling en een fantastisch 2012 jaar vol gezondheid en liefde en mooie kindjes, (pleeg) kindjes !

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik wens al vast voor iedereen een liefdevol, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2012!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Heerlijk he, weer een jaar voorbij...
    Ik zat even te denken, hebben we nog wwwensers onder ons?
    Aan wie moet ik denken als ik proost? Voor mezelf proosten we namelijk nu eens niet op eem vruchtbaar nieuwjaar:)
    Smakkerd

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taluaa ik wens ok geen vruchtbaar jaar voor min zelf;), maar wel jaar waarin ik meer mag gaan genieten van mijn zwangerschap;) en op een gezonde baby voor makkie nijntje en mij;)

Deel Deze Pagina