Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wat slik je, ik heb ook medicijnen zonder zou ik echt niet kunnen

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, tabletjes van emesafene. Wanneer neem jij dit? In de bijsluiter staat bij zwangerschap voor het slapen gaan.... dit zou ochtendmisselijkheid het beste tegen gaan.... nou euh, tis de hele dag en savonds het ergste. Ik neem het smiddags in....

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik mag er drie per dag maar slik er twee. In avond, middag

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie wat vervelend dat het weer terug is, ik heb die medicijnen bij Isa ook gehad.

Debjes hoe gaat het met jouw?

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ik ren weer even voorbij !

Van de emesefane nam ik de max dosering....je hebt evt ook zetpillen

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot gister super dag! Vandaag weer helemaal niks, veel overgegeven!

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Debjes balen dat die goede dagen niet meer zijn.

Hier wordt het ook met de dag zwaarder, de kleine is ingedaald maar dat is niet echt fijn voor mijn bekken, iedere stap doet zeer. En het helpt ook niet dat de baby 3 weken voor ligt met de groei.

Waren de kindjes bij jullie ook te groot volgens de groei echo met 35 weken. D baby weegt ls 3 kilo en ik ben nu 5 kilo aangekomen.

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Nijn, nee de mijne was heeeel gemiddeld bij 35 weken, zou uitkomen op 7 pond. Tja, ze was 10 pond, foutje..
    Krijg jij nog een extra controleecho?
    Sterkte hoor!

He makkie, jakkes!hoop dat de meds snel helpen! Moet je ook spugen of niet?
    En verder? Bijna 20 weken echo, gaat echt zo hard! Spannend natuurlijk weer!
    En tijd voor een nieuwe buikfoto hoor!

Lot, beterschap met je knie! Hoe is het nu?
    En met je emo enzo. Bah he... Wil je zo erg genieten en dan is er soms die zwarte wolk:( ben je er al eens mee naar de dok geweest? Misschien even uitgebreid bloedonderzoek? Kijken of daar iets uitkomt?

Debjes, hoe gaat het meid? En begint je buik al iets te groeien?

Pooh, zo, je hebt je sm weer overleefd:) je kunt wel een boek schrijven! Weer helemaal je draai op je werk gevonden?

Allemaal..
    Zo de feestdagen weer achter de rug.
    Isa en elize hebben het oudjaar echt goed gedaan. Lief gaan slapen. (om 7 en 8 uur, braaf he?) en allebei pas om half 2 uit bed en thuis weer in bed gelegd.
    Ik moest nieuwjaar om 615 op, om te werken, dat was wel pittig. Haha
    Verder ben ik nu echt begonnen, er gaat 10kg af! Net voor het eerst weer wezen sporten. Afzien hoor, bah. Maar no gain no pain.

Liefss, taliaa

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje als de baby voor ligt fan ze het dan niet eerder halen. Jesse werd geschat op 8 a 9 pond. Hij was nog geen 6,5 dus net als Taliaa oeps foutje;)

Taliaa mijn buik groeid heel hard. Echt ongelofelijk met jesse kreeg ik pas met 25 weken een klein buikje! Nou die heb ik nu al;)

Succes met afvallen!!!!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier moet er 7 kilo af, door niet snoepen, om te beginnen .Zou niet weten waar ik de energie en tijd vandaan moet halen om te sporten. zit niet lekker in mn vel. Ben snel boos en schrik er van hoe boos ik kan zijn. :( Ben vandaag thuis me M en ben alleen maar moe moe moe. Werken gaat goed, is weer fijn. Maar mn hoofd zit vol muizenissen. Hoe te doen als J volgend jaar naar school gaat, minder werken, andere dagen werken (ik wil graag woensdag tthuis zijn dan). Het duurt nog een dik jaar, maar als ik andere dagen wil op het kdv, moet ik dat zo ongeveer nu al aangeven! En op mn werk natuurlijk ook. We moeten er eens voor gaan zitten, wat haalbaar ik financieel enzo. Het is ook lastig dat ik afhankelijk ben van mijn moeder voor oppas. En dan heeft hij zo veel vakanties, hoe moet ik al die opvang regelen dan?
    Kortom, een hoofd vol , en erg moe zijn....

11. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa mijn emo is nog niet echt top. Ik ben al bij de ha geweest, spiraal eruit gehaald en bloedgeprikt. Ik moet over 2 weken weer terug komen.

Nijntje houden ze de kleine qua gewicht extra in de gaten? Zijn jullie al uit de naam?

Debjes ben benieuwd naar je buik! Gelukkig zitten er soms goede dagen tussen hoop dat die alleen maar meer worden.

Pooh dat is zeker een hoop geregel voor school enzo. Het is zeker goed er nu over na te denken hoe je het wilt ook ivm opvang natuurlijk. Maar geloof zeker dat je hoofd ervan vol loopt. ik sport ook niet hou er ook niet van maar zit toch te denken een avond iets te gaan doen, even geen geren en gevlieg met de kids maar even tijd voor mezelf misschien wel goed hoor Pooh. Hoe vind je het jurkje trouwens?

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Lot ik hoop dat je je snel weer lekker in je vel voel.

Wij worden niet extra in de gaten gehouden, maar ze laten mij niet langer lopen dan de 40 weken. En we zijn nog steeds niet uit de naam. Wij waren al zo gewend aan de naam dat eigenlijk geen naam ook maar in de buurt komt van die naam.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het jurkje is super lot! :) ik kan niet wachten tot ze hem aan kan :)
    Heb ne talles op papier gezet. alle opties die we hebben, wat het ons aan salaris scheelt en wat de opvang dan kost. Ik ben er eigenlijk al wel uit, vanavond maar even samen bespreken en dan eens met mn baas gaan praten!

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijntje ben zo benieuwd wanneer jullie kleintje komt !

Pooh volgens mij heb ik wat gemist.

Hoe is het met de zwangeren ?

Hier zijn we erg drukjes , nog ff en dan is het allemaal klaar !

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, ik moet J op gaan geven op de basis school en ben aan het denken/uitrekenen wat voor ons het voordeligste is. Of 3 dagen blijven werken, met 2 dagen BSO en KDV, of 1 dag minder gaan werken, zodat ik maar 1 dag BSO en KDV nodig heb.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh weet je al wadt je wilt? Is j makkelijk kind die naar de kdv gaat. want één dag bso is voor sommige kids heel moeilijk en zwaar om goed te wennen;) ik werk namelijk op de bso. Je heb ook kinderen die er echt geen probleem ervan maken hoor, maar dacht vertel het even. Het is natuutlijk een impact. Van hele dag school weer naar bso, en dat vergeten ouders vaak.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh ooww oke...ja daar hebben wij ook pas over nagedacht.
    Ik werk nu 16 uur en ik wil binnekort over gaan op 12 uur dan hoef ik alleen maar avondjes te werken, geen nachtdienst meer.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij vindt het wel leuk denk ik, maar ik vind het lange dagen voor hem en wil geen kind wat steeds naar de BSO moet. En goedkoop is het ook niet! Ik werk nu woensdag en vind het niet leuk om hem elke woensdag middag er naartoe te laten gaan.!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nee woensdagen zijn erg lang! Werk die zelf ook niet ;)

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hier geen bso, kai en de baby naar het kdv op dinsdag, seth op dinsdag uit school naar oma (woont er tegenover!) Ik werk ook maar 10-12 uur per week....

Deel Deze Pagina