Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hier hopelijk ook geen bso, misschien 1dag. Ik werkte 4 dagen en ga na de bevalling 3dagen werken de dan ben ik de woensdag en vrijdag vrij.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik hoef ook geen kdv of bso heb geluk met ttwee omas;)

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ken kinderen die 4-5 dagen op de bso zitten. A, waar betalen ze het van en B vind ik dat zielig! Dan hebben ze echt lange dagen voor ze om 1800 uur opgehaald worden. En dan de schoolvakanties ook nog ! Ieder zo zijn ding, maar ik doe er niet aan mee....
    Nee, ik ga voor 2 dagen werken, hopelijk stemt mijn baas daar ook in mee. Ik zou het jammer vinden als ik hierdoor een andere baan moet gaan zoeken! En ik geef het een dik jaar van te voren aan.

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    sorry sorry dat ik hier al een tijdje niet ben geweest, maar erg druk gehad en afgelopen week vakantie met het hele gezin en we hebben eigenlijk alleen maar uitgerust en lekker gelummeld. Heerlijk gewoon. Dat hadden we echt nodig. Wel op kerstavond naar de efteling geweest wat super was en 1e en 2e kerstdag naar familie. Oudjaar gewoon lekker thuis. Thijs is er wel uitgeweest om vuurwerk te kijken en daarna heeft ie nog tot 3 uur wakker gelegen in bed ivm de knallen. Maar de volgende dag heeft ie tot 10.30 uur uitgeslapen, dus dat was weer niet erg.
    Ik ben ook met mn shakes begonnen als voorbereiding op de operatie. Ik wordt maandag rond het middaguur geholpen. Best wel spannend.
    Ik zal proberen weer hier wat meer te reageren.
    Ik hoop dat dit jaar voor iedereen dat brengt wat we wensen. Ik las dat een paar mensen erover denken om minder te gaan werken ivm school enzo. Ik ben zelf ook bezig met solliciteren naar een andere baan, wat dichter bij huis, zodat we de bso tot het minimum kunnen beperken.
    Ik ga nu die gek even proberen te vangen, want hij speelt een soort van varkentje maar volgens mij loopt ie nu ook te tuffen. en dat mag niet!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh ik werk in een sjieke wij k en er zitten kinderen vijf dagen in de week tot half zeven op de bso. Ik vraag me soms ook af waarom jè dan kinderen heb genomen.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    dat eb ik ook debje, het zijn echt lange dagen voor die kids dan en ik wil ze graag zelf opvoeden en er voor ze zijn! We hebben gisteravond gerekend en als ik 1 dag minder ga werken gaan we er maar een paar tientjes op achteruit. Dus ga ik met mn baas praten volgende week ,spannend!!!

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fijn pooh dst jullie er uit zijn!

Hier al wakker, iedereen slaapt nog. Ben niet lekker....heb mn date met linda afgezegd :( en mijn diensten in het weekend, gaat um echt niet worden....

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ziek van de zwangerschap? Hier deze morgen ook niet lekker veel buikpijn vsnacht gehad en nu misselijk dat het tot aan je strot zit zeg maar.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    knuf voor nijntje, makkie en debjes, jullie hebben het zwaar... :(

Hier een peuter die super dwars is. bah! moet echt tot 10 tellen

@makkie, ik ben er wel uit, nu nog eruit komen met mijn baas!

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh wat fijn dat jullie samen al besloten hebben nu je baas nog overtuigen :)

Wij hebben het er toevallig de reis naar oostenrijk ook over gehad ja tijd genoeg voor he ;) Ik werk op maandag en donderdag, op maandagmorgen is papa nu thuis maar we willen dit graag verschuiven naar de maandagmiddag zitten te wachten tot er plek is op het kdv en op donderdag zijn ze nu bij oma. Beide dagen gaat papa proberen Tygo weg te brengen naar school dan begint hij een uurtje later. Op maandag haalt hij hem ook van school en op donderdag oma. Papa haalt dan die 2 uur in de week ergens anders in. Ze zijn op zijn werk erg flexibel maar hoop dat ze dit ook goed vinden.

Sas spannend het komt dichtbij nu.

Debjes en makkie jullie hebben het niet makkelijk met ziek zijn, hoop zo dat jullie op de betere dagen kunnen genieten.

Nijntje zware laatste loodjes voor je, succes.

Hier gaat het zijn gangetje, ben het zitten en hangen thuis wel zat, kan geen kant op want kan niet auto rijden. Heb nog wel pijn en mijn knie voelt erg slap aan. Gelukkig is het weer er wel na om lekker te hangen. De kinderen zitten te spelen maar kunnen al echt ruzie maken, Isa wil alles hebben wat Tygo heeft en Tygo wil haar da weg duwen het lijkt een heel gevecht want ons kleine krengetje geeft niet toe hoor en kan dan gillen soms moet ik wel lachen zo klein en ze weer precies wat ze wil. :)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Succes met je baas:) komt goed pooh! En wat scheelt het weinig zeg, die ene dag!
    Als ik opvang zou moeten betalen, kon ik net zo goed stoppen met werken..

Makkie, hoe bevalt het eigenlijk, 12 uur? Ik wil mis. Ook gaan minderen namelijk.
    En bahbahbah van je beroerd voelen!

Debjes, fotoooooo!van je buik!

Sas, je bent bijna aan de beurt he? Zie je er tegen op?
    Succes hoor!

Oja lot, dat had je gezegd:( maar je voelt je dus net beter sinds je spiraal eruit is? Zwaat hoor:( digiknuf!

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, super hoor, werk gemid. Drie ochtenden dus ook lekker er uit. Vind het precies goed zo. Hoeveel werk jij nu dan en wat wil je?

Lot, haha precies kai....zijn wel pittiger die tweede kindjes hè! Hopelijk lukt het zo op het werk van je man, zou ideaal zijn.

Hier gaat het wat beter, net pil op... Naast het beroerd zijn geniet ik wel hoor, van het getrappel en mn mannetjes!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Knuf misselijke meisjes!!!

Sterkte nijn, pppfff echt laatste loodjes dus!

Sas heel veel sterkte ik ga duimen!!!

Pooh en Lot hele dikke knuffel!!! Ik moet zeggen herken wel een beetje jullie gevoel, misschien omdat ik toen twee kindjes had? Na negen maanden dacht ik, ja ik ben geloof ik ontzwangert en eigenlijk pas toen ze ruim een jaar waren dacht ik, ik heb alles goed in de vingers (en dan vooral wat betreft mezelf zeg maar) dus snap jullie heel goed!!!

Hier gaan ze als er plek is, tegen die tijd op maandag en dinsdag naar de bso en de rest van de week thuis. Helaas geen opa's en oma's in de buurt. Mijn ouders komen wel over ongeveer 6 jaar naar NL en willen dan dichtbij wonen dus wie weet vanaf dat ze een jaar of 7/8 zijn kunnen we het weer anders regelen.

Maarja er kan nog zoveel gebeuren, I's werk is dit jaar spannend we hopen voor de zomer meer te weten.

Hier gaat alles goed. Ze kletsen steeds meer woordjes en beginnen nu ook met liedjes mee te doen. Ik heb heerlijk mijn huisje deze week op orde gemaakt, straks nog even de houten vloer inzepen en vanavond strijk afmaken en dan ben ik weer geslaagd als huisvrouw voor deze week ;).

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot vervelend dat je je nog niet lekker voelt!

Taluaa hier ook hoor als jesse naar de opvang had gemoeten had ik ook net zo goed niet hoeven werken.

Makkie fijn dat je nog kan genieten. Ik kan datt soms echt niet meer:(

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Linda u is goed bezig !

Lot ik heb het echt met je te doen ...iets van manueel of zo kan die nog wat doen ?

Hier was het gisteravond niet zo gezellig.
    Ben tijdens het werken in elkaar gezakt...en volgens mijn collega's duurde het vrij lang voor ik weer bij kwam, toen ik eenmaal bij kwam kletste ik er in om.
    Ze hebben eerst een ha gebeld ( niks van mee gekregen ) en toen is de ambulance gekomen en vanaf toen weet ik het weer.
    Thuis had ik trouwens een hypo ...maar daar had ik alles aan gedaan....naar het werk gereden aan de slag gegaan en toen ben ik out gegaan ...suikers nageken was het niet.
    In het zh door de mangel geweest maar er is niks te vinden, neurologisch niet en cardiologisch ook niet.
    In ieder geval heel vaag dus.
    Voor nu voel ik me eigenlijk goed alleen heeel erg moe.

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje mvj, dat is schrikken. Hebben ze je echt helemaal na gekeken> en hoe is het nu met de pijn in je arm?

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Mvj, jeetje, je laat me schrikken meid! En nu?
    Hoe was je suiker op dat moment??
    Nu ziek thuis?

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Oh, en ik heb een eisprong denk ik... Grijns. Heb ik toch nog wat te melden ;)

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whwha, ga je hem benutten?

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Nou, wieweet;)
    Nee, niet bewust ofzo, maar ik zal geen hoofdpijn hebben vanavond;)
    Maar heb afgesproken met man dat ik niks zeg over eieren aldanniet... Dus we zien het wel;)

Deel Deze Pagina