Sas sterkte! mvj negen is indd hoog! Alle zieke kindjes beterschap! Hier ook dus een ziek kindje! wordt tijd voor dikke pak sneeuw of min 10 buiten, dat al die bacteriën is dood gaan! Jesse heeft weer luchtwegenontsteking en twee dikke ontstoken ogen! Antibiotica gehad alweer binnen 4 weken en hopen dat het snel over is!
sas veel succes! @mvj, 9 is veeeeeeeeeelste hoog meid, hoop niet dat je nu suiker hebt Enne, 12 condooms, hihi geweldig!!!! @cira, kan me goed voorstellen hoe vermoeiend al die afspraken moeten zijn. En het getob met alles. Jullie doen het goed meid, hou je daar aan vast! @lot, neen iet weer he, jullie blijven er wel in hangen hoor! @debjes en makkie hoe is het vandaag met jullie!? @marente en meisje, hoe is het met jullie kindjes en de drukte van een baby in hus? Hier is alles goed. De kids waren op het kdv en hadden het prima gedaan. M had niet eens gehuild, lief gespeeld, goed geslapen, heerlijk! Ook J doet het perfect en heeft plezier! Ik heb de stoute schoenen aan getrokken en ben naar mn baas gegaan. Hij was in een goed humeur, dus heb ik mn kans waargenomen Hij was niet negatief, wilde er naar kijken en laat het me dan weten. Spannend!
Nee maar ja kan niks anders doen dan afwachten. Maar ik merk wel dat ik momenteel een kort lintje heb. Terwijl ik normaal heel veel geduld heb. Ik heb ook genoeg van de voorhoofdholte ontsteking, heb veel hoofdpijn en de ab die ik nu mag hebben helpt niet.
Meiden veel hugs hier, een aantal hebben het niet makkelijk zeg pppfff Pooh super gedaan SAS HEEL VEEL SUCCES!!! IK DUIM!!!
zwaai!!!! beterschap nijntje. Ik zou je adviseren om goed met zout water je neus te spoelen/opsnuiven. En stoom met heet water. Heb je zo'n rode lamp in huis, die helpen ook goed!
Gaat iemand nog naar de negen maandenbeurs? Hier weer slechte dag, gister ging het beter. Wel in de avond veel overgegeven nu vanmorgen opgestaan met gevoel altsof el b gegeten en het ech t in mijn slokdarm blijft hangen. Ik gas morgen wel weer twee uurtjes werken/ aanwezig zijn.
wij zijn net terug uit et zwembad. We hebben genoten ,al was het maar een uurtje. Mara wat een gedoe, kindjes omkleden, spullen mee sjouwen, en daarna alles en iedereen afdrogen en aankleden. pffff J was nergens bang voor, het liefst zwemt ie in het diepe! En M genoot volop van het warme bubbelbad. 2debjes, hoe wil je nou morgen gaan werken???
Pooh heerlijk samen zwemmen het is wel een werk maar als je er eenmaal in ligt is het lekker. Debjes heb je behoefte om weer even te werken of moet je? Is het net zo erg als toen bij Jesse? Hoop toch dat het steeds iets beter mag gaan. Wanneer heb je weer controle? Ook al ben ik niet zwanger ik wil eigenlijk wel naar de negenmaandenbeurs vind het altijd zo leuk lekker neuzen. Tygo zijn buik is nog niet helemaal top maar vrijdag overdag niets aan de hand en savonds wel met buikpijn naar bed maar leek goed te gaan, rond half 10 begon hij weer over te geven en krioelde door zijn bedje van de buikpijn, ik was er niet maar samen met papa in bad voelde goed voor hem en na 2x te hebben overgegeven niet meer wel snachts een dikke diarree broek. Nu niet meer overgegeven maar vannacht nog diarree gehad verder overdag wel aardig fit. Gisteravond hadden wij een verjaardag en de kinderen waren bij opa en oma ook best eens lekker om gewoon weg te kunnen lopen zonder iedereen uit bed te tillen en over te leggen thuis.
sas, succes morgen hoor!!! debjes, werkze morgen! misschien wel lekker even eruit? en daarna ben je waarschijnlijk doodmoe wanneer moet je weer naar de gyn? makkie, hoe gaat het met jou? zwemmen, hier nog niet met elize wezen zwemmen moeten we snel maar eens doen! afvallen lukt nog niet trouwens? MOK... dus nieuwe week, nieuwe kansen
Nou pooh ben heel bij hoor als ik er even uit mag! Ik ben overdag minder misselijk, het is et nog werk maar het is te verdragen. Dus ben best blij als ik even onder de mensen ben. Gewoofn even iets anders aan mijn hoofd. Heb hele lieve collegas die niks van me verwachten, ze zijn al blij als ik er ben en alleen thee drink!
En ga maar half dagje werken dart zijn twee uurtjes, want ik werk in normale werken maarviier uur per dag
ok, debjes, fijn dat je collega's zo tollerant zijn. Lief! @lot, jee dan had ie het flink te pakken. ben helemaal kapot moe van het zwemmen. De kids ook want J sliep anderhalf uur en M is alleen wakker GEMAAKT voor de middag fles en heeft verder liggen maffen sinds 1300 uur! hahaha!
Och lot, wat zielig.. Ik houd trouwens mijn hart vast als die van ons naar school gaan, ze zijn namelijk eigenlijk nooit ziek..maar gaan ook niet naar een kdv. Schijnt dat als ze naar school gaan, ze dan juist extra vaak ziek zijn. Maar goed, ben zelf ook bijna nooit ziek, denk dat we teveel thuis zitten Fijne avond! ( ff serieus he, hier steeds meer geluiden dat ik ooit ga stoppen met werken, joehoe!! In jun krijg ik een vast contract, ga dan sowieso aangeven/ vragen dat ik minder wil werken. Liefst 12 uur.. Nog even volhouden dus...)
Sas ik denk aan je vanmorgen. Net weer bij de ha geweest met mijn knie en doorverwezen naar de orthopeed, hier kan ik woensdag al terecht. Tygo lijkt weer te zijn opgeknapt.
succes sas!!!!!!!!!!! hoop dat het goed gaat en mee valt! hier 1.3 kilo kwijt in 1 week. Netjes toch. Heb wel iets gesnoept van het weekend, maar verder niets! Trots! Net met de kids naar ikea geweest, ontbeten, gespeeld en wat klein spul gekocht. Ging prima!
J luistert eigenlijk altijd wel goed, is geen wegloper of o. Maar het is wel een inspanning ja. Terwijl ik de fles gaf in het restaurant, was J aan spelen. Ik zat bij die speelhoek. Dan eet hij tussendoor wat brood en fruit en daarna zijn we weer door gelopen. Anders kom ik nergens hoor, want alles is een gepuzzel met 2 kids!