Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Poog lastig met M. misschien toch laten liggen en er alleen iedere 5 min. heen lopen speentje geven aai over haar bolletje goed leggen en weer weggaan vooral niets zeggen schijnt te werken, Tygo heeft het toendertijd ook gehad in de avond en met de dag ging het beter toen we het zo deden. Geniet van je dagje.

Ben ook benieuwd hoe het met meisje, mvs gaat.

Syb hoe voel jij je?

Taliaa wat zei de fysio?

Hier een niet verwachte morgen, moest naar het zh voor mijn knie moet vrijdag een mri laten maken en tot overmaat van ramp moet ik een paar weken in het gips, ik ben hier gewoon verdrietig over hoe moet dat nou allemaal thuis. Maar Martijn en mijn moeder zeggen dat het goed komt met iedereen zijn hulp maar jeetje wat een domper. Dus dames de komende weken veel actief hier want anders ga ik me vervelen.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje lot, gips?? is er toch iets kapot dan? `nou, dat is niet handig met 2 ukkies in huis. Is het wel loopgips, of moet je op krukken?

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje dat meen je niet lot ppppfff heftig zeg, wat is er dan denken ze? dochtertje van mijn bazin had ook zoiets denk ik en ook in het gips, zeker geen pretje.

xxx

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh en Linda de arts denkt dat mijn knieband kapot is en hij hoopt dat het met gips weer vast gaat zitten zodat hij dan niet hoeft te opereren. er komt van halverwege onderbeen tot halverwege bovenbeen een gipskoker omheen dus kan mijn voet nog iets belasten gelukkig. Het moest eerst gelijk gebeuren maar de mri is vrijdag en dan zou het er weer af moeten en er weer op dus nu doen ze het vrijdag er pas op scheelt weer wat gedoe.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @pooh snap je heel goed hoor, denk juist dat ik het nu makelijker heb dan jij

Net op kraam geweest bij een vriendin met kleintje van een maand en een kleintje van net 2 en dan ben ik zeker niet jaloers pppfff heftig hoor, die gebroken nachten die mis ik dus echt niet en dan een fles geven met een dreinende dreumes naast je pppfff, hier willen ze ook altijd aandacht als je net met de ander bezig bent en je bent erg druk maar ik kan wel weer een lijn trekken en dat kan met verschillende leeftijden weer niet

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik ben 176 en mijn man 180 dus dat valt mee, maar ik ben tot aan mijn 12e ook heel hard gegroeid.

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Jeetje Lot wat heftig, ppfff.
    Gelukkig kunnen je moeder en je mannetje helpen.

Ik ben dus bij de diabetes verpleegkundige geweest waar bleek dat ik diabeet ben ....tja wat moet ik er van zeggen ?
    Had het wel verwacht maar toch ook niet.
    Was net of ik een klap in mijn gezicht kreeg bah.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit mvj, dat is schrikken, maar had het ook wel verwacht nadat je schreef hoe hoog je suikers waren! Wat nu? Tabletten, spuiten, afvallen?

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot jeetje meid dat is niet niks.

Taliaa bedoelde het niet verkeerd hoor met die buggy. Aflos je kindje iets niet goed kan lipten zou ik zeker haar niet mee nemen zonder ook zielig voor het kind. Lijkt me erg vermoeiend zo vaak vakken.

Linda logisch dat jeeee niet jalours bent;) ik zelf zou dat ook niet zien ziten. (respect voor de vrouwen die het doen) ik ben daar te gestresst voor. En toen jes die leeftijd had van jouw tweeling dacht ik ook echt nog niet aan een tweede.

pooh lastig met m misschien is het tijdelijk of doet ze dit altijd al. J is zeker lang, wij zijn ook niet heel klein 1,76 en 1,88. Maar jes is niet heel groot. Maar wat niet is kan nog komen;)

Makkie morgen spannende dag!!! En wat is s en k toch geweldig stel. Ben soms jalours op je mannen gezin zo gezellig ziet het er altijd uit op de fotos;)

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @debjes: ja dat weet ik nog bij jou dus een wens voor een 3e kan toch nog om de hoek komen bij mij ;)

@makkie: idd zo gezellig altijd bij jullie, volgens mij ben jij heel relax, soms ben ik te streng denk ik, Timo is zooooo aan het testen, echt van mijn stille mannetje in een driftig draakje veranderd... vanavond ene hele strijd over zijn eten, ik had echt maar een lepel opgeschept maar hij weigert, mikt het bord de andere kant op en roept TOETIE (toetje ;)). Ik heb voet bij stuk gehouden en ik dacht op een gegeven ogenblik wel van ga ik niet te lang door? (na zijn bord weghalen, evy inmiddels uitgegeten en demonstratief wel een toetje en alweer van tafel, hij nog even in de hoek)... dus ik dacht ik moet nu stoppen en hij gaat maar gewoon van tafel en prompt, de laatste twee happen in zijn mond... en wel dus toetje

Ik wil eigenlijk niet dreigen met geen toetje maar hij had al twee dagen niks meer gegeten, niet dat ik dat zo erg vind maar hij moet wel ene paar happen nemen vind ik. Nouja hoort erbij zeg maar.

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ik ben ook noor moeilijk over eren, maar je kan op zijn minst.het even proeven! Toetje krijgt hij hier altijd alleen als hij niet eet vla, yoghurt of danoontje, als hij goed eet kan hij ook ijsje krijgen of toetje met smarties, zo kan je ze nog beetje stimuleren om te eten. niet dat ik die dingen altijd im huis heb, maar als ik het heb en ik zie is dat hij niet eet en ik heb bijvoorbeeld ijd in huis, zeg ik oke, dan geen ijsje want die heb ik gekocht, soms werkt het om hem te laten eten, soms ook echt niet maar dan intresseerd dat hele ijsje hem ook niet, dus dan zal hij wel echt geen honger hebben

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja precies, ze hebben duidelijk nu wat minder honger, nou dat is prima, maar een paar happen moet toch kunnen, echt letterlijk een grote eetlepel had ik opgeschept meer niet, maar Timo is echt van wat hij in zijn hoofd heeft... Evy kan ik wat meer afleiden en overtuigen. Hier is toetje dus alleen yoghurt met diksap tot nu toe al een heel feest (weet ook niet waarom) haha

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier gewone yogurt of vanille yogurt. Hij is er gek op, dus dat houden we maar zo. Heeeel soms chocolade vla.
    Wij zijn ook streng hoor .Er mag en kan hier veel, maar er zijn wel regels. Ik vindt hem ook oud genoeg voor sommige tafel manieren. Dus netjes zitten, met je vork eten. Nou is het eten bij hem eigenlijk nooit een probleem geweest. En hij zegt nu asjeblieft mama als hij iets wilt. ;)

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hier is het eten ook altijd een probleem geweest. Maar ik heb me een tijd geleden voorgenomen dat ik me er niet meer druk om maak. Ze moet wel bij ons aan tafel zitten als we eten en als we geluk hebben eet ze twee happen en anders niet. Maar ze snoept overdag en s'avonds ook niet ze krijgt alleen fruit of rozijntjes. Ik was zelf ook een moeilijker eter dus de appel valt niet ver van de boom.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    j lust eigenlijk alles. eet 's morgens pap, dan fruit, 's middags 3-4 boterhammen en 's avonds warm eten(vol bord) en yogurt

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne hoe gaat het bij jullie eigenlijk, met F en met de kleine man?

Eten is hier met vlagen wel een probleem en met vlagen gaat het prima.

Ik zoek een beetje een goed uitziende joggingbroek of iets dergelijks kan niet veel anders aan maar kan ook nog niet iets vinden dat er een beetje uitziet.

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Lot iets van een harem broek ??? die zitten goddelijk en die zijn volgens mij ook gewoon bij de wibra en hm en zeeman te koop.
    En anders even bij aktiesport kijken ? daar hebben ze van de penn trainingsbroeken maar daar moet je van houden.....

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    nijntje teveel erboven opzitten is ook echt niet goed. Jesse mag hier gewoon nog met handen eten behalve dan geprakte dingen, maar dat is ook niet echt lekker om dat met je handen te eten;) naar vlees gebakken aardappels vonds het allemaal best, zat daar eerst ook teveel boven op. eten moet geen strafkamp zijn, maar gezelligheid! En indd als hij niks eet moet hij wel blijven zitten tot wij klaar zijn, vaak gaat hij uit verveling nog eten;)

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj ik wil iets online bestellen omdat ik nu ook niet zo goed te been ben :) maar bij de h&m kan het zolang duren. Zal eens even neuzen zo online.

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Lot misschien bij de wehkamp die leveren meestal de volgende dag.

Deel Deze Pagina