Hoi meiden! Vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles is helemaal goed!! Alles op schema, dr op en dr aan en in orde! pffffff wat een opluchting, echt zo fijn! En jaaaaaa we hebben het geslacht gezien!! Tis voor vele geen verassing meer denk ik hihihi, zo overtuigd dat sommige al waren, maar die hadden gelijk: De kleur is ROZE!!!! oooo I love roze, hihihihi! We krijgen een dochter!! Wauw!! ben zooooooo blij, verrast, verliefd en in de wolken! En ze is gezond, wat wil een mens nog meer..... zat echt te trillen van geluk en moest even een traantje laten daar op de echobank.... zoooooo gaaaaafffff!!!!!! En zusje voor Seth en Kai, JIHAAAAA!!!!
Makkie super zeg, dat als goed was, en wst leuk eën meisje!!! Ik had het niet verwacht haha wat zal die beschermt.worden door haar twee broers
Makkie wat super dat alles er goed uit zag op de echo, en wat geweldig een dochtertje en zusje voor Seth en Kai, dat word een meisje met veel beschermertjes om haar heen. Wie had dat nou gedacht een meisje haha.
Dames ik zat even met Makkie te chatten en ik heb even een idee voorgelegd. Dus bij deze naar jullie toe: Het leek mij leuk om een keer met alleen de mama's een meeting te doen, lekker even tijd voor onszelf, tijd om te kletsen ipv te rennen en dan lekker lunchen of een high tea dus wie lijkt dit leuk om te doen?? En natuurlijk blijven we meeten met de kids erbij maar soms moeten we ook even aan onszelf denken
Ik vind het ook een super idee!! Makkie wat super een MEID!!!! Hier druk hebben nieuwjaarsrecepties dus weinig tijd voor me eigen deze week. Probeer het weekend even uitgebreid te reageren.
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties!! We zijn dr nog steeds onderste boven van, zo gaaaaaaf! Elke keer denk ik, ooo tis een meisje!! En dan kriebels in mn buik hihi!
Ohhhh super makkie, alles erop en eraan. En een meisjeeeee zwijmelllll Lot, ahhhh baaaalen zeggg sterkte hoor!!
Van de tweelingmamadeden ze laatst high tea in utrecht, lekker centraal nederland, misschien een idee, ik was er alleen niet bij, heb toch iets meer met jullie maar misschien ga ik binnenkort naar een twinmeeting
ik ga zo werken en vanavond hebben we een verassing s avond van mn werk, we bestaan 20 jaar. We hebben geen idee wat we gaan doen Ven alleen al dagen stik nerveus omdat die collega nog niets heef tlaten horen. ben zooooo bang dat ze niet wil ruilen