Echt heel druk, je zou haast denken dat het hoog zomer is en iedereen zit buiten. Ik heb een vraag hadden jullie ook veel harde buiken aan het eind van de zwangerschap bij mijn meid heb ik dat niet gehad.
Nijntje, bij seth ook niet, maar bij kai heeeeeel veel en vooral in de avond. Vanaf week 37 echt heel vaak. Dacht toen meerdere keren, tis begonnen!! Maar duurde toen nog weken!
Ja bij mij waren het echt flinke voorweeën steeds....maar je weet maar nooit meid!! Heg je dit voor het eerst of al vaker gehad?
Lot balen zeg van je knie hoe is het gegaan vandaag? Pff weinig te melden verder loopt hier wel redelijk ondanks de drukke week. Ben alleen helemaal afgepeigerd. Maandag Jaimy's gehoortest en hopenlijk snel de oproep om zijn neusamandelen te laten knippen
Ik heb er nog niet eerder zo'n last van gehad. Maar misschien zoek ik er te veel achter omdat van mij de kleine wel geboren mag worden
Rustig aan cira! En knuffel aan je mooie jongens! Lot, hopelijk kun je goed uit de voeten met het gips en mag het er snel weer af! Hier alles goed, nog wel steeds elke dag misselijk, vooral de avond. Ik blijf maar glimlachen: er zit één meisje in mijn buik!!!! Ben zo verliefd!!!! Zal snel één echo foto plaatsen.
hoi meiden!! Nou we gingen als verassing bonbons make. Man, wat hebben een lol gehad!! echt bijna in mn broek gepiest. Heerlijk! En en aardige lading zelf gemaakt bonbons mee naar huis....
Pooh leuk bonbons maken. Nou de scan gehad wat is dat erg zeg25 minuten helemaal stil liggen. Het gips zit erom, van onder mijn kuit tot halverwege bovenbeen moet zeggen dat het qua bewegen nu nog meevalt kan even beetje lopen binnen. Ik hoop echt dat de weken voorbij vliegen.
Pooh wat leuk ! waar heb je bonbons gemaakt in schiedam bij de bonte koe ? Makkie jiij zit al op je roze wolk hihi geniet er maar lekker van ! Nijntje ik had al regelmatig harde buiken aan het einde maar zat ook goed vol dat schijnt ook te schelen
mvj, nee in zwijndrecht bij het chocoladehuys. erg leuk, lekker en echt gegierd van het lachen! Toen ik daar gisteren zo stond, dacht ik, wat fijn dat ik bij dit clubje mensen hoor! Vandaag belt mn collega over hoe/wat volgend jaar, spannend! @lot, sterkte ermee meid! oef! @makkie, hebben jullie al meisjes namen? @nijntje, herkenbaar hoor, harde buiken. Maar kan nog dagen/weken duren! Het zegt niets...
Lot, kun je wel een beetje slapen met je been zo? omdraaien bedoel ik? Nijntje, en hoe is het verder gegaan vanacht? Zijn de weeen afgezakt of?? Pooh, hihihi super gezellig dus! Dat geiten en lachen heb je dan wel eerder met zoveel vrouwen op je werk! Erg gezellig zeg! Ben zo benieuwd hoe het met Sas is... kan iemand die haar nummer heeft niet eens smsen?? MvJ, ja de meisjesnaam hebben we (denk ik) wel vaststaan! Maar ik ken mezelf, twijfelkont... maar deze zijn we wel beide verliefd op! Maaaaaaarrrrrr, leuke ideen voor meidennamen, altijd welkom natuurlijk!! We gaan zo naar de ikea, Kai komt een deze dagen bij Seth op de kamer erbij en dan willen we het eea veranderen. Erg spannend voor ze! (en ons!!) En dan wordt de babykamer omgetoverd tot een waar roze paleis hahahaha!!
leuk hoor makkie, ben heeeel benieuwd naar de naam! Ja ben erg bli met mn collega's, we hebben gewoon hele dagen lol. Zegt die man van de bonbon workshop, ik dacht dat apothekers assistentes zo serieus waren. Het was net een kippehok vol met meiden met schunnige opmerkingen!! heerlijK!
Nijntje ik had met 36 weken last van voor weeën. Pooh leuk bonbons maken, zp te horen één geslaagd uitje. Makkie leuk hoor meid. Had het zelf niet gedacht. iedereen roept hier ook dat ik meisje krijg. Mijn collega zei gister weet het zeker! van meisjes ben je ziek. Nou dat vind ik zelf onzin, want met jes was het geen haar beter. Mijn gynaecoloog zei het is maar wie snelste zwemt en ook wanneer je eisprong is. Jongens zwemmen sneller meisjes blijven langer leven. Dus ik wacht maar af.ik vind beide ook erg kruk en mijn geviel zegt echt één jongen! Las ook dat jouw jongens op één kamer gaan, wist ik niet. Hebben jullie geen kamer meer over? Hier natuurlijk precies zelfde straks als de baby ouder is. Lot jeetje het zit je niet mee ik hoop dat jeeee niet al te lang gips hoeft.
yes yes yes yes, het is gelukt! mn collega belde vanmiddag en volgend jaar gaat zij van dag ruilen ,zodat ik de woensdag vrij kan zijn als J naar school gaat! Ben HELEMAAL happy! M is flink verkouden, arm kind.
Pooh, ooooh super zeg! Weer een kopzorg minder! Debjes, we hebben nog een zolder kamer over, mar dit lijkt ons voor de jongens gewon zo leuk! Mocht het niet werken, dan kunnen we nog veranderen. Kai snapt het niet, maar seth vindt het geweldig, kamer delen met zn broertje! De baby komt dan op de kamer van kai.
Hier een hoestend en verkouden meisje. Ze drinkt en slaapt gelukkig wel goed, en heeft geen koorts. Tochzit ik te dubben of ik morgen een afspraak zal maken voor haar. Maar even kijken hoe de dag loopt!
Jeueuh pooh, heerlijk zeg!!!!!!! En wat fijn dat je je weer echt op je plek voelt op je werk/ in het team. Makkie, lekker de mannen samen op de kamer, gezellig! Die van jullie slapn goed he? Hier zou het nl. Echt nog niet kunnen. Zit wel ooit in de stiekeme planning hoor En meisjeeeee, super! Hier gaat alles weg, dus als je nog wat nodig hebt? Lot, hoe gaat t? Is t met opvang voor de kindjes geregeld? Hoe vinden ze het? Raar natuurlijk, dat mam niet goed vooruit kan? En kun je wel slapen?? Hier een horrornacht gehad. Elize elk uur 2 keer wakker, en dan huiuiuiulen.. Nu zelfs paar x eruit gegaan, want t was nu wel langer dn een halve minuut. Gaap. Hoe kan t toch?l