Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa hier ook jongetje on de twee uur wakker, dacht dat ik gek werd!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik schreef dus dat jesse vsnacht wakker was, maar dit is zeker al drie weken zo dat hij 3 a 4 keer per nacht wakker wordt. Ik ben echt gesloopt. En het gaast nergens om. Water, plassen, poepen, knuffel, kus, koud, deken ligt niet goed, woezel en pip liggen verkeerd. hij gaat gewoon normaal naar bed. Bad, voorlezen en im kwart voor acht gaat het licht uit,.dus dat is het niet. Vandaag hebben we hem gestraft met dat hij de hele dag geen tv mag kijken, ik weer het anders ook nie? Iemand tips?

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Wij belonen. Dus als dit, dan dat. Werkt hier beter dan : als dit, dan dat niet.
    ( ze krijgt hier heus wel eens straf hoor, daar niet van;))
    Verde geen tips, we hebben het ook wel eens gehad. Gelukkig nu even over.

Maar goed, elize is dus ziek geworden, zat er natuurlijk aan te komen na zo'n nacht! Nu met 38,8 een heel zielig vogeltje in bed gelegd.
    Nu hopen dat ze vannacht wat beter slaapt, want echt joh, 2 x per uur wakker/ eruit, bahbah;)

( debjes, je moet eventjes een T in je onderschrift erij zetten:))

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whahaha die taliaa, onze eigen spelling controle ;)

Beterschap voor Elize. m is flink verkouden maar heeft nog geen koors. 37.1 om 11.00 uur. Ik hou haar in de gaten, maar ze is verder wel vrolijk en slaapt meer dan anders. maar als ze hoest, ach arm wijffie! Ik dub om morgen naar de huisarts te gaan of niet!

Zo de vakantie is geboekt jippie! We gaan 2,5 weken naar zweden. 1 week in een vakantie huisje vlakbij S zijn oma. We hebben groot feest dan ,want zij wordt 85 en mn schoonvader 65.
    de andere week gaan we naar het vakantiehuisje van mn schoonmoeder met als 1 grote maar, als we het huisje wel voor onszelf hebben dan en niet fulltime met de hele familie in dat huisje zitten! Huisje is geboekt, vliegtickets geboekt, nu nog een huurauto scoren!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Houd die maar er goed in he pooh!! Het moet wel vakantie zijn voor jullie!!!
    En als ze zo hoest zou ik gewoon even langs de ha gaan he, ze is nog zoooo klein!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa had ik zelf ook al gezien, maar dacht doe ik wel als ik op mijn laptop zit, gaat makkelijker, want op me telefoon is dat lastig. Maar zit nooit op mijn laptop dus ben ik het vergeten.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

pooh, heerlijk vooruitzicht zeg!! Dit jaar voor ons geen zomervakantie, maar iets veel leukers hihi. Volgend jaar lekker met zn vijven! Beterschap voor je meisje, bij twijfelen gewoon gaan hoor!!

Taliaa, jij ook beterschap voor je meisje! Ik hou het in gedachte dat je spullen hebt, ik wil graag een roze mc, heb je die toevallig??

De jongens hebben vannacht super geslapen, niet gehoord. En om 845 wakker, doen ze goed ;) we meteen één hoop geklets toen ze wakker waren, geweldig on te horen!! Net nog roze knuffeltje en kleertjes gekregen van mijn moeder, zo schattig!!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Er heeft een kleinl meisje de hik in mn buik!! Lief!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zucht zwijmel makkie. DAT mis ik nu wel heel erg. Het eind vind ik zwaar van een zwangerschap, maar alleen om dat hik gevoel zou ik weer zwanger willen zijn. MAAR WE ZIJN UITGEBROED HIER!!!!!!!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ja hè pooh, dat zijn echt de mooiste dingen van zwanger zijn, alles wat je voelt van de kleine!!

Tis nu al een woelwater! Dacht dat de jongens druk waren, maar deze kan dr echt wat van! Dat werd ook bij de 20 werken echo gezegd, dat ze echt super bewegelijk is! Heerlijk gevoel!!!!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb net de huisartsenpost gebeld. Maja drinkt nu heel slecht, is wel vrolijk en alert, maar temp gaat langzaam om omhoog. Mag om 2040 langs komen. Heb geen zin zo de nacht in te gaan anders....

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Och jee, meiske toch! Wat zei de ha pooh?

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ze heeft hetzelfde als wat haar broer zijn eerste levensjaar had. Een astmatische reactie op haar verkoudheid. Longen en oren waren verder schoon, maar ze piept en drinkt slecht. heeft al 40 en 90 cc laten staan. Moet nu ventolin 4 x daags puffen tot verkoudheid over is. Krijgt ze koorts of slecht drinken, dan huisarts bellen. Het is dus geen astma, maar een soort allergische reactie op haar longen. Ben dus niet voor niets geweest. alles was het doodeng. een doodstille parkeer garage bij het ziekenhuis, een stukje lopen in et donker...brrrr

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    He bah pooh!! Slaapt ze bij jullie op de kamer? Sterkte en lekker puffen hoor! Is j er na een jaar overheen gegroeid??

All, moet ff iets kwijt, ahhhh... Heb duidelijk mijn eisprong gemerkt, kreeg ik toch een week later enorme menstruatie krampen, leken wel weeën... Dus ik dacht ongesteld te worden, dacht nog: dat ik ook veel te vlug na mijn eisprong. Maar nu een paar dagen later nog niks... Toch wel raar? Tja... Wat moet ik ervan denken? En gisteren echt heel de ochtend misselijk geweest en sinds gister ook steeds stekende tepels, hahahaha
    Zal allemaal wel in mijn hoofd zitten... Toch??:)

Trusten!

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa hebben jullie het ei wel benut??? misschien???

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Nouja niet "echt" haha...
    We zien wel, hoop in ieder geval niet dat pco weer alles in de soep laat lopen( dat mijn cyclus weg is) we wachten donderdag, 14dpo, wel af:):):)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh beterschap voor je meisje !

Talia spannend !

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa!!!! Oei, spannend! kun je morgen niet een testje wagen??

pooh, knuffel voor je meisje!

Mvj, alles klaar in huis? En hoe voel je je nu??

Ik lig op mijn rug, zie gewoon aan de buitenkant ons meisje trappelen! Wauw!!!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    we hebben allemaal goed geslapen. Vanochtend liet ze gelukkig maar 20 ml staan. Ze hoest heel hard met inspanning en gaat dan bijna kokhalzen. Verder geen koorts en wel lief! zucht, wat een zorgen weer. Jammer dat ik nou niet met J naar buiten kan. Het wordt, geloof ik, mooi weer

20. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen

Makkie ja huisje is zo goed als van kant, nog een paar dozen uitruimen en dan klaar.
    Qua suiker loopt het hier nog niet goed, heb niet het gevoel al goed ingesteld te zijn maar dat zou misschien voorbarig zijn.

Als je het aan de buitenkant ziet heb je al een flinke buik ;)

Pooh het is wel heeeeeeel koud hoor.

Deel Deze Pagina