Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    is het zo koud mvj? het ziet er zo lekker uiT! Spuit je insuline?

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, heb je een buddy, anders moet je me effe je 06 sturen, dan wil ik je buddy wel zijn! (of lot, die zit verplicht met dr pootje thuis ;) )

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Mvj woon je naar je zin? Lastig dat het niet goed gaat met je suiker. Heb er totaal geen verstand van. Ben je wel onder controle bij een arts.

Lot hoe is het met jouw?

Nijntje krijg jij nog een echo.ik te zien hoe groot de baby nu is.

Het is heel koud!

voor de gene die het willen lezen;) ik heb zaterdag.weer een echo voor de geslachtsbepaling.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa klinkt toch wel spannend hoor dat zou echt een mooi wonder zijn.....we wachten mee af.

Debjes spannend een geslachtsbepaling, ben benieuwd ga je het ons melden?

Mvj hoe bevalt je nieuwe huis?

Nijntje je mag mij ook je nr pben of heb je een buddy maar ik zit toch thuis ;)

Pooh jeetje wat zielig je kleine meisje ziek hopelijk knapt ze snel op. En wat super dat je collegaatje wil ruilen weer een zorg minder.

Makkie wat heerlijk zo meegenieten met jouw, leef me helemaal in haha.

Volgens mij heeft niet iedereen gereageerd op het idee een mama middag te plannen, Makkie, Linda en Taliaa dacht ik die gereageerd hebben....

Ja hoe het met mij gaat. We hebben zo weer een bezoekje zh want het lijkt alsof mijn gips is gezakt en dit zit niet lekker op mijn knieschijf en schuurt ook. Verder heb ik me het weekend aardig gered maar ja toen was papa vrij nu zijn ze naar het kdv maar morgen ben ik dus echt alleen met ze dus ben benieuwd.

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot jeetje dus misschien zometeen nieuw gips.

Ja ik zal het vertellen wat het wordt.

Ik ga niet mee met de mama meeting., kan ziezo niet lang autorijden moet ik overgeven en mijn energie is ook nog ver te zoeken.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Ons huisje is super meiden, de kids vinden het ook heerlijk en kunne lekker overal spelen.
    Het is ook makkelijk bij te houden, ook belangrijk he.
    Het is gewoon heerlijk !

Pooh nee metformine 500 maar ik kom nog erg hoog uit.
    Metformine bouwt een spiegel toch ? duurt dat lang ?

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik heb geen buddy dus lot als ik jouw nummer mag hebben.

Ik begin een beetje rare dingen te krijgen, zoals de kleur van mijn ontlasting (sorry) is nu groen en ik heb licht roze.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    paar weken geloof ik mvj
    uh oh nijntje!

Heb net de spoedlijn van de ha gebeld. Maja drinkt zo beroerd en hijgt helemaal. Mag om 1610 komen!

9. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Pooh wat bedoel je???

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ik wou net m ophalen bij schoonouders. Kom ik daar hebben ze net de kleine van schoonzus beloofd dat ze naar de hertjes gaan, dus m wil ook mee. Dan heb ik zo iets van bel mij dan op of ga eerder of vertel het als wij weg zijn. Maar schoonvader verwachte ook nog dat ik mee ging, heb gezegd dat ik naar huis ging en dat ze m maar moeten brengen. Ik ben toch geen taxi? Of stel ik me nu aan.

11. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg

Ik bedoel licht roze afscheiding.

12. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    hallo allemaal vandaag voor het eerst weer achter de laptop na de operatie. Hoe gaat het met iedereen, ik heb niet terug kunnen lezen en ben benieuwd hoe het met iedereen gaat. Misschien dat iemand mij een samenvatting kan geven, want ik ben benieuwd hoe het gaat met iedereen.
    Bij mij is de operatie goed gegaan en het is me erg meegevallen, en het herstellen gaat gelukkig ook goed. Ik scharrel al weer een beetje door het huis en de pijn valt me heel erg mee. En ik ben in 3 weken tijd al 10kg afgevallen, en daar ben ik ook heel erg blij mee.
    Thijs is nog wel erg bang om in mn buurt te komen omdat hij bang is dat hij me pijn doet. De dagen dat ik in het ziekenhuis lag was hij wel een beetje zielig, maar de afgeloppen dagen is hij lekker veel thuis geweest en zit hij weer lekker in zn vel. En nu is hij de komende 4 dagen op het kdv omdat ik nog niet voor hem kan zorgen. Ik mag de komende 6 weken niet bukken of tillen of het huishouden doen, dus dat komt nu bij mijn man uit. Maar die vind het gelukkig niet erg om te doen. Ik baal er alleen wel van, maar luister goed naar mn lichaam, want ik wil geen complicaties.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, ik bedoel, uhoh, lichte afscheiding, wie weet begint het nu wel!

@sas, welkom thuis meid! 10 kilo al kwijt, jeetj, goed zeg! Hoeveel wil je kwijt?
    update, ehhh, nijntje, nog niet bevallen, debjes en makkie nog misselijk en makkie krijgt een meisje! lot zit in het gips, knie kapot, enne die kleine van mij is aan het tobben met hoesten en verkoudheid. 2x bij de arts geweest en ventolin gebruiken! En ik mag volgend jaar een dag minder werken als J naar schoo lgaat. Dat is nu rond, jippie!

nou ben net terug. Moets een uur in de wachtkamer wachten, helaas. J was gezellig aan de babbel met iedereen daar .Liep met boekjes en speelgoed naar mensen toe, hihi!
    M dr longen zijn toch echt schoon. De dokter vond haar alert en niet benauwd. Mag ventolin geven voor het slapen gaan en dr neus open houden met zout. Gaat ze minder dan de helft drinken, dan bellen!

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Wat is het rustig hier. En bij mij is ook alles jammer genoeg nog rustig. Morgen maar weer naar de vk.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas fijn dat het mee isd gevallen. Hoe veel moet jeee precies kwijt?

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Haaaaa sas, wauw... Gelukkig alles goed gegaan. Hebben hier veel aan je gedacht hoor! Zorg goed voor jezelf!!

Ik ben ongesteld aan het worden. Dus was toch niks;)

Makkie bij de mac geweest las ik, haha:)

Lot, hoe gaat t???

Nijntje, succes hoor:):)

Debjes, hoe gaat t nu??

Liefss, taliaa

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa haha ik schrijf steeds maar niemand leest het geloof ik;)

Hier gaat het redelijk voort mijn doen. geef nog wel over 2 a 4 keer per dag. En de misselijkheid is er 18 uur per dag.

Zaterdag weten we wat het wordt!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Sorry debjes, ik zal t niet meer vragen;) leef gewoon zo mt je mee:) op naar zaterdag meid!!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haha mag wel hoor;)

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

De mac was even lekker, nu al misselijk sindsdien :(

Taliaa, ik dacht echt even zou het?? Hihi! gaan jullie het komende ei wel goed benutten?

Sas, fijn van je te horen!! Super dat het goed gegaan is en hopelijk is het herstel verder ook goed!

Debjes, spannend zaterdag!!

Deel Deze Pagina