Debjes ik heb het zo met je te doen, weet dondersgoed hoe je je voelt maar daar heb jij nu niks aan. Hopelijk is het dadelijk na de 20 weken minder of over. Pooh hoe is het nu met je meisje !
Sas goed te lezen dat het goed gaat na de operatie! MM mamadag super idee! (had dacht ik al gereageerd) MVJ heerlijk dat jullie nieuwe huisje zo lekker bevalt. Pooh lekker dat alles rond is voor volgend jaar! Balen dat M aan de ventolin moet maar gelukkig dat we het hebben. Debjes spannend hoor zaterdag! Ga je het ons vertellen? Nijn je maakt het wel spannend zeg. Taliaa wat super dat je lichaam het zo goed door heeft. (wel balen dat je ongi bent) Lot jeetje hoe is het met het gips gegaan? Succes morgen! Jaimy heeft gisteren de test gehad. Ze hebben totaal niks losgelaten. Niet of het goed is of iets anders. Volgende week woensdag de uitslag dus ben erg beniewd. Woensdag intake bij anestesie en dan de oproep afwachten. Ik hoef niet meer direct bij de internist onder controle van mijn schildklier. De HA mag het nu blijven monitoren, maar om mijn waarde's enigzins stabiel te houden kan ik niet de pil slikken en een spiraaltje zie ik niet zitten. We hebben nu dus onbeschermd. Ben nog niet ongi geweest nadat Ruben 9 weken oud was. Een derde vinden we niet heel erg maar moet er op dit moment toch nog niet echt aan denken. We hebben wel al besloten om nooit meer de MMM in te gaan. Ruben begint steeds meer te kletsen en is druk bezig met kruipen. Zijn kont gaat al goed omhoog hij gooit dan alleen zijn hoofdje omlaag tegen de grond aan. Verder is het een heerlijk ventje wat lekker lui is. (zit nog niet oid) wilt wel al soms staan en rolt als de beste.
Cira, tjee jullie kleinste ventje alweer 8 maanden!!!! Wat gaat dat toch onwijs snel!! Even spannend dus tot woe voor de uitslagen....dat afwachten is dan echt slopend. Lot, hoe gaat het met je, beetje te doen zo met je been? Morgen ga ik dan eindelijk bij linda thee leuten, gezellig!!
Cira spannend de uitslag. Makkie gezellig dat jeeee bij linda op visite gaat Ja we gaan het vertellen hoor wat het wordt aam iedereen
Makkie en Linda leutse morgen. Makkie het gaat, het is lastig en vermoeiend maar ik red me aardig. Cira spannend wat de uitslag van jaimy is. Jij dus niets gebruiken zou mooi zijn als er een mooi wonder gebeurt op den duur. Debjes jeetje nog echt paar keer per dag overgeven joh was het bij Jesse net zo? Taliaa toch ongi. Hoe is het met jouw en je werkplannen? En hoe is het met de kids wel weer tijd voor een foto
Lot ja met jes was het net.zo, zelfs tijdens de bevalling nog overgegeven. Kan ook echt niet veel eten, ben na vier happen al vol. Met jesse had ik ook al erge maagzuur maar dat heb ik nu pas twee keer gehad. Hoe isd het met jouw
debjes, voel je de kleine al bewegen ? makkie was zo snel met voelen, voel jij ook al wat? Ik neem aan dat j nog niet aangekomen bent? ik wil trouwens wel eens fotos zijn van onze zwangere meiden! Vandaag gewerkt. Mn moeder had haar oppas dag. Xe is anderhalf uur gaan wandelen met J en M. Heerlijk. M lag te pitten, dik ingepakt in de wagen .Ze drinkt wel beter, laat nog wel eens wat staan, maar ze drinkt genoeg. Ze hoest nog wel, maar oogt niet benauwd. Geen koorts en verder vrolijk en veel slapen! Morgen kan ze dus naar het kdv.
Pooh lekker dat ze zolang buiten zijn geweest. Fijn date m weer wst beter oogt. Nee ik voel nog niks, behalve darmen zo nu en dan. Mijn placenta ligt voor net als bij jesse. Ik ben zes kilo afgevallen en twee erbij. Dus de baby doet het uitstekend. Mijn buk groeid echt goed!! maar met eén tweede blijkte dat altijd sneller te gaan!
Debjes ik hoop dat jij je snel goed voelt en kunt genieten van de zwangerschap. ik begin te twijfelen of ik wel aan de bv met beginnen. Ik heb best veel last van de voorhoofdholte ontsteking( die ik al 10 weken heb) en als ik bv geef mag ik nie de ab die wel helpt. Ik weet het ook niet meer.
Hoi meiden, Sorry!!! Ik weet niet hoe jullie het doen maar heb zo weinig tijd voor zp! Zit wel op fb maar dat ia vanaf mijn phone tussendoor. Sas wat super dat het goed gaat, heb veel aan je gedacht! Lot sterkte meis, pppfff ik vind het niet niks Nijn echt de laatste loodjes he! Debjes knuf en ik ben heel benieuwd, denk ook een jongen Makkie, ik ga opruimen na twee dagen werken zodat ik je morgen kan ontvangen Oja weekje Landal geboekt en volgende week voor het eerst samen twee nachten in een hotel (sinds de kinderen er zijn bedoel ik hihi) Pooh ik gaf evy 4x ventolin dat mocht een paar dagen, hoesten is ook door de verkramping he. Veel sprayen, bedje schuin en luuf deed ik. Sterkte is niet leuk zo je meisje te zien he, ik voelde me altijd zo machteloos. Taliaa toch stiekem beetje jammer he hihi. Debjes, misschien gewoon niet naar hem toe gaan als er toch niks is? Hier hadden we drie weken drama met Timo maar zijn we goed doorgekomen gelukkig en hij slaapt weer door.
cira spannend zeg volgende week, pppfff jullie lopen wat af naar ha en zkh he, sterkte hoor, klinkt heerlijk dat mannetje van jullie en geen anticonceptie, hier ook, was ineens voor een pco-er best regelmatig maar deze maand wordt weer niks volgens mij, ik wek het op als ik na 2 mnd niet ongi ben zo heb ik afgesproken met de gyn
meiden, mijn kindjes worden over twee maandjes 2!!! erg he, binnenkort maar eens nadenken over cadeaus... weten jullie een leuke garage? ik zit er voor timo aan te denken. voor evy aan een keukentje (niet al te groot, liefst iets met een deurtje onderin oid, tips zijn welkom
Garage weet ik zo niet maar een keukentje zou ik van de ikea doen,die zijn wat duurder maar stevig en leuk, met een kookplaatje, oventje en wasbak, echt leuk dus. En hij valt niet om. Wij hebben zo'n plastic ding ...die valt altijd om
Linda, wij hebben een garage van Little People en eentje van Fisher Price. Die laatste hebben we gegeven toen Seth 2 werd en hij kan dr nog steeds leuk mee spelen (nu wel minder merk ik, toch wat te kinderachtig, Kai vindt um nu prachtig!) Gezellig morgen, ik rij rond 9.30 weg! Wat is jullie huisnummer ook alweer?? Als je dit niet meer leest, bel ik je morgenochtend wel als ik in de straat ben!
Linda ik heb de garage van little people jesse speelt er nog mee. Keuken ja van de ikea maar ik vind die persoonlijk belachelijk duur en niet zo aantrekkelijk voor kinderen, tenminste op mijn werk spelen ze alleen met de mielle (schrijf ik dat goed) keuken van de intertoys
Ik vind die van mielle ook mooi. Die heb je ook in verschillende grotes. Wij hebben een keukentje van de rommelmarkt en het is hier echt favoriet.
Hallo, Mag ik me hier nog vertonen? Zag net dat ik t laatst op 22 nov. hier geweest was *schaam* @linda Houten keukentje Janod Chic - Houten keukentjes TIP geen verzendkosten - powered by 123webshop.nl wij hebben deze en F speelt er elke dag mee.