Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne tuurlijk mag je hier nog komen. Hoe is het bij jullie en met f. ?

Linda wij hebben het Ikea keukentje hier erg favoriet zelfs Isa is er al weg van. Garage hebben wij een goedkope van een houten is ook mooi en stevig.

Dames lekker geleut?

Debjes zag op Facebook dat Jesse hele plannen heeft voor deze dag:)

Net mijn vriendin op de thee gehad gezellig. Tygo is met oma naar de markt en volgens mij ook naar de Bart Smit :)

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    haai meiden,

Zo hier ziekenbieg.. ( zei ik laatst niet dat ze bij ons niet vaak ziek waren? Oeps...).
    Zouden lekker gaan shoppen met mijn zus, dus dikke auto van zwager mee, alles erin en karren maar.
    Kitst isa aaaallles onder...meuren, niet normaal.
    Dus aan de kant, kind bij -1 in dr ondergoed buiten. Luier van elize aangedaan, jas aan en de auto schoongemaakt. Op de terugweg nog een keer gespuugd.
    Voel je e echt opgelaten he? Bij een ander in de auto. En de plannen van ander door de war..
    Maar goed, nu een zieke man thuis, een vekouden elize en een zieke isa...

:)

Liefss, taliaa

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ach taliaa en heerst zo erg overgeven. Hoor het alleen maar om mijn heen. Goed in de gaten houden!

Lot ja jesse wil weer is wat leuks doen met mama. Dus ik ga zo wandelen in de duinen met de hond en hij op zijn fiets, speeltuin zie ik niet zo zitten denk dan altijd, wat als ik moet overgeven, jesse is het gewend maar andere kinderen zullen raar opkijken;)

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook de ikea keuken, is grooooot favoriet bij jens en heel degelijk!
    Wat kreeg hij nog meer met zn 2e verjaardag, een tractor! Moet wel zegge dat hij dit voorjaar pas (hopelijk) meer gebruikt gaat worden. Zn beentjes waren nog net te kort!

@ryanna, ik heb dikwijls een berichtje voor je achter gelaten hier. Ben zi benieuwd hoe het met je kindjes (en vooral F is nu)

Hier gaat het goed. M en J waren op het kdv vandaag, ging heel goed. M hoest nog wel flink, maar blijft erbij lachen, malle meid. Ze drinkt nog wel wat slechter, maar genoeg!
    Morgen lekker thuis!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa pppfff heftig dagje ook zielig voor isa x

hier was het gezellig vanochtend. Van de mannen een foto op fb :) evy was wat huilerig maar vond seth die van alles kon op de telefoon erg interessant! En mooi buikje van makkie!!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ik zie geen foto!!!;)

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hij staat op facebook

gezellig dagje met je ventje?

Bedankt voor alle tips!!! Ik ga ze bekijken!

8. @ debjes hoe gaat t meid? Veel spugen en beroerd las ik?
    Dat overgeven is vreselijk. Hier tijdens beide bevallingen overgegeven. Wat is dat naar zeg bleh.
    Jesse houdt je flink bezig he..

Lang leve FB, dat heb ik op mn mobiel dus zo blijf ik toch op de hoogte.

@ talia ah wat sneu zeg L alles ziek. Wel de nacht goed doorgekomen?

@ cira hihi ook al zo’n lui mannetje. Heerlijk he. C doet helemaal niks nog. Hij KAN rollen naar beide kanten maar doet t alleen als t echt nodig is.
    Wel heeft ie al van december al twee tandjes maar dat is alleen omdat de tandjes vanzelf groeien haha

@lot hoe is t met je been?

@pooh fijn dat t betergaat met M.
    Je onderschrift klopt niet helemaal?

Hier gaat t met ups en downs. (maar veel meer ups dan downs!!)
    Met Collin nog steeds super. Slaapt nog steeds zo’n 16 a 17 uur per dag EN slaapt nog steeds lekker door :D
    Met 6 mnd bij t CB geweest en was niet zo heel veel bijgekomen. 7150 en 66 cm. Dus besloten om de bv af te bouwen. Nu krijgt hij de eerste en de 4e voeding bv en de tweede en derde kv. De 5e voeding is afgekolfde melk van sochtends. (ja hij krijgt nog steeds 5 voedingen, met 4 haalt hij t niet tot de volgende dag)
    Dit leek heel goed te gaan maar sinds 4 dagen laat hij veel van de flesjes staan. Moeten echt proppen om er wat in te krijgen. Zij al zo’n 4 weken bezig met fruit maar ook dat gaat moeizaam. Is dus ook niet zo’n makkelijke eter maar ach, dat komt vanzelf wel. Daar maak ik me niet druk om.
    Hij doet t gewoon heel goed, is lief en makkelijk.

Met F gaat t eigenlijk ook wel goed. Driftbuien beperken zich tot t minimum en je kunt haar snel afleiden als er toch wat is. Slapen gaat heel goed (wel helaas nog altijd bij ons L)
    Wel moeten we haar heel erg bezig houden. Je merkt steeds meer dat ze heel ‘pienter en slim’ is. Krijgt alles mee, weet alles en kan alles. Heel vermoeiend zo af n toe. Maar goed, kopen vee dingen waar ze wat van leert en ze puzzelt graag, is creatief bezig (knutselen, kleuren, knippen en plakken)
    Op t kdv gaat t goed. Eindelijk kunnen we haar brengen zonder drama.

Verbouwing is achter de rug en de opening is geweest. Dus dat gedeelte hebben we kunnen afsluiten.
    Ben drie ochtenden aan t werk en dat bevalt me prima.

Doe steeds meer met fotografie en dat vind ik heel leuk om te doen. Zo langzaam koop ik meer spulletjes en wordt t allemaal wel écht’
    Al met al gaat t toch wel goed als ik dat zo lees :D

Poeh een heel verhaal geworden..

Ga nu snel aan t werk..

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne fijn dat het beter gaat met f!!! Toch weer beetje ontspanning voor jullie. C lijkt erg op jes, sliep ook veel, en flesvoedingen waren ramp hier. Maar ik deed bij elke voeding een beetje rijstenbloempap (heet toch zo, wat ze vanaf vier maanden mogen, ben er beetje uit;) ) en zo dronk jesse zijn flessen wel stukje beter. Misschien tip?;)

10. @debjes Ik zal eens proberen. Ik had biobim gekocht maar dat kwam niet door de speen. toen ben ik wel nieuwe spenen gaan halen (meteen 3 verschillende) maar eigenljik nog niets mee gedaan.

Hij drinkt zn flessen wel goed en overstap van bv naar kv was ook geen probleem (alleen 10x zoveel poepluiers haha) maar hij krijgt ze gewoon niet meer leeg. als ik een flesje afgekolfde melk gaf was t 200 en snel leeg. en nu zit ie rond de 120-160.
    zo gaat ie natuurlijk nooit over naar 4 voedingen.. (niet dat dat erg is maar t maakt t iets makkelijker)

hoeveel voedingen krijgt ruben?

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Klinkt als een stijgende lijn ryanne. Echt knap van jullie!!! Evy is ook nooit goede drinker geweest. Ik gaf sochtends en savonds pap op een gegeven ogenblik.

Makkie seth had idd een spelletje gedownload op mijn tel. Haha echt geweldig. Super knap vind ik dat zeg!

12. @linda dat wil ik binnenkort ook gaan proberen maar in 4 weken tijd krijgt ie en 2x kv en fruithapje dus wil niet teveel ineens gaan geven. t ziet er naar uit dat t goed gaat dus gaan we steeds meer geven.
    koekjes, korstjes, soepstengels en brood gaan meteen naar de hond :( Hij wil niet eens proeven. en als ik dan in zn mond stop gaat ie heel theatraal kokhalzen of houdt zn lippen stijf op elkaar.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @ryanne, jee is hij al weer 6 maanden? Fijn dat het me F beter gaat! Zijn haar voetjes en ren nu ook rustig?

M moet maandag naar het CB. Denk alleen dat ik de prikken even oversla. Of ze moet zo opgeknapt zijn. Ze drinkt zoooo moeizaam. Net 50 en 30 laten staan :( Ze had een hoestbui en gaf een hele klodder helder slijm op. Arm droppie toch.

@lot, is het te doen met dat gips?

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne wat fijn dat het allemaal met meer ups gaat. Heerlijk mannetje is Collin dus alleen lastig is dat met eten. En als je fruit vers probeert? Zou fijn zijn als het eten beter gaat he. Fijn dat F. goed slaapt alleen bij jullie maar het gaat beter zo fijn voor jullie.

Pooh lastig dat ze even niet zo top drinkt.

Het gaat hier met mijn been, het gips is lastig en belemmerd in bewegen maar het gaat. Mijn moeder is net wezen schoonmaken en komt vanmiddag nog even zo fijn.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda sta je versteld van he hoe ze die telefoons al onder de knie hebben, hier ook hoor. Alleen mag hij het niet meer, want hij wilde niks anders meer.

Ryanne jeetje dan heeft hij wel echt eigen smaak, vaak doen kinderen een moord voor andere dingen dan alleen een fles.

Pooh zielig, maar, gelukkig drinkt ze wat, als jij niet lekker bent eet je ook vaak wat minder. Hopelijk knapt ze snel weer helemaal op.

Jesse was vanacht weer een draak. Dus heeft papa hem om vier uur uit bed getrokken en op de bank gezet. Hij natuurlijkk huilen, want hij wilde slapen. Uiteindelijk weer in bed gelegd en sliep hij tot 08:00 uur kon ik hem wakker maken voor school. Laten roepen is geen optie.jess is geen baby meer en al weg bewust van zijn acties, want hij verteld ook letterlijk de volgende dag sdat hij het vanacht weer gaat doen! Dus ik vind dat wel iets wat bewust wordt gedaan. Vandaag zijn foto camera afgepakt, kan hij terug verdienen door goed te slapen, lijkt indruk te maken. Want hij had zijn juffen al ingelicht over het hele verhaal. Jesse is een erg slim jongetje dat zei de juf vandaag nog. Hij vertelde ook een tijd op school dat hij in de morgen niks te eten krijgt thuis, wij doen geen boodschappen . Juffrouw kwam na drie dagen maar is naar mij n toe. Ik vertelde haar dat er elke ochtend brood staat maar hij vertikt het die dagen dat hij in de morgen naar school gaat te eten, en zegt dan ook tegen mij zal tegen de juffrouw zeggen dat ik niks krijg van jou. De juffrouw weet er nu van, maar hij zet je behoorlijk voor aap. Op de uchtend dat hij thuis is werkt hij twee boterhammen weg! Dus weer een bewuste actie. Het is me er één!!!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een drakie die jesse zeg! En wat sta je dan voor paal als de juf je komt vragen of hij niets te eten krijgt... hellupie!! Succes ermee!

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Die jesse weet wel hoe hij het wil hihi. Maar je hebt je handen er aan vol zeg. Zoontje van mijn vriendin was precies zo maar is stukken beter geworden sinds hij met vier naar school gaat. Komt dus goed.

Sterkte lot lijkt me niet niks!!!

18. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Debjes heb je al zon kinderlampwekker? Was bij mijn nichtje echt de oplossing! Was toen drie jaar.

19. @ lot fijn de hulp van je moeder!

@debjes poeh die jesse zeg. ja ik zou iets strenger worden en kijken of dat hept.
    we hadden rapley willen doen met C maar vers fruit (banaan en peer) was geen succes. We doen t ewoon rustig aan. F begon pas met eten toen ze een was dus komt wel goed

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja linda ik wil eigenlijk geen ok geen lamp.jesse is echt kind die daar op hgaat slapen. Net als je hem verteld wat we morgen gaan doen, dam is hij om zeven uur al wakker. Het gaat er meer om dat jess s nachts gewoon zeurt

Deel Deze Pagina