Ben net met mijn meid naar cb geweest voor de ogen test. We moeten over 6 weken terug komen omdat ze de kleinere niet goed zag. Ik had niet verwacht dat ze slechte ogen zou hebben.
Ik snap het ook niet want als we in de tuin zitten ziet ze een vliegtuig wel. Of het is weer 1 van haar streken dat ze niet mee wil werken.
@nijn ah balen zeg Volgens mij heb je op de pc ook een ogentest. Kun je misschien thuis eens checken of ze t expres deed of dat ze echt niet zo goed ziet.
Hoi meiden, Gister e.a. op mp gezet dacht misschien heeft iemand nog interesse in ene paar meisjesschoenen: Marktplaats.nl > Schoentjes voor het eerste stapje van Shoesme maat 20 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Schoenen en Sokken
Nijn lastig dan hè, als ze misschien niet mee werken. Jesse had dit toen ook met de ogentest. Ben benieuwd over paar weken wat ze zeggen. Hier een keelontsteking, lig al drie nachten wakker van het hoesten. Kon wel antibiotica krijgen maar de enigste.die je mag tijdens je zwangerschap, daar ben ik allergisch vóór. Dus goed uitzieken en optijd naar bed!
Nijntje, o wat rot, zou ook balen! Hopelijk gaat het over een paar weken wel goed! hoe is het met je bolle buik? Debjes, beterschap!! Linda, ooooei leuke meisjesschoenen! Maar dat is nog zover weg voor ons meisje, dus hopelijk vind je een snel een koper, lukt vast wel!! Was echt gezellig he, onze koffiedate! Heerlijke schatjes heb je, leuk dat Timo later 'loskwam' en zijn echte ik nog even liet zien! Kai had zo nu en dan zijn handjes los en sorry dat ie de onderzetter kapot gemaakt heeft! Snel voor herhaling vatbaar! Lot, fijn dat je moeder zo nu en dan langskomt om te helpen! En Linda en ik komen snel eens jou kant op!! Hier alles goed, lekker rustig dagje, papa is ook vrij. Zo nog even de weekend boodschappen doen en morgen een grote muur verven in onze woonkamer. Maandag en dinsdag wordt de keuken 'gepimpt!' en dan kunnen we er weer even tegen aan. Debjes, veel plezier ook morgen met de (geslachtsbepalings)echo!!!!! fijn weekend allemaal! xxx Meike
moguh! Hier een krot nachtje gehad. De finale van de voice gekeken (gelukkig heeft paul turner niet gewonnen) en toen begon M om 5.00 uur te spoken. HONGER!!! beterschap debjes!! Koud drinken, ijsjes eten/likken (of ijsklontje), helpt ook tegen keelpijn!
Ja mijn voor gevoel was erg sterk. Ja alles was gelukkig goed. Alleen al eigenwijs mannetje al,.wilde zijn gezicht echt niet laten zien, net als zijn broer toen.naar zijn piemel showde hij met gemak
Debjes een zoon en broertje wat leuk, zag op hyves dat hij goed showde dat er wat hing Wat een goed voorgevoel had je dus. 2 jongens leuk en wat zal mama verwend worden door al die mannen om haar heen
En ik voel trouwens sinds gister de baby heel licht boven in. Kon kloppen want mijn placenta ligt voor maar nog heel laag dus kan ik het boven in wel voelen zei ze
Debjes, hier ook nog een hele dikke gefeliciteerd! super hoor, een kereltje! en gelukkig ziet ook alles er goed uit. Straks twee mannetjes in huis, heeeeerlijk is dat! Toch leuk he, dat voorgevoel.... hier ook twee keer heel sterk voorgevoel jongen wat dus ook klopte. Geniet van je blauwe wolk en hoop dat je de baby nu steeds meer gaat voelen! Wij gaan zo naar een verjaardag, even dr uit. Mijn moeder past op de jongens. Fijne zondag alvast allemaal!