probeer te genieten van het goede nieuws debjes! Hopelijk knap je daar weer wat van op! Veel plezier makkie!
Linda laatste tijd even veel HA en ZH ja ben er wel een beetje beu mee, maar ja je heb niet alles zelf in de hand. Hoop alleen dat Jaimy er een stuk van gaat opknappen. Jeetje Timo en Evy alweer bijna 2 Pooh fijn dat M opknapt. Dat drinken komt ook vast en zeker wel goed anders kijken of je tussendoor een beetje water geeft of een beetje voeding. Ryanne Ruben drinkt nog steeds 4 voedingen eerste en laatste aan de borst en 2e en 3e KV verder een groot potje fruit of een flinke prak vers een halve boterham 's middags (soms ook een halve boterham 's morgens) en 's avonds een behoorlijke avondmaaltijd met een flinke toet er achteraan. Een flinke eter dus. Ik ben met 6 maanden ookgedeeltelijk gestopt met BV en ok Ruben moest in het begin erg wennen aan de KV dronk idd veel minder dan een flesje BV. Maar langzaamaan is dit meer gaan worden. Ze zeggen ook dat KV veel zwaarder en vullender is dan de BV. Ruben weegt nu (4-1) 7385 gram en is 72 cm. Ow hier is Ruben zelfs met tandjes lui. Vandaag zijn allereerste tandje pas gespot met ruim 8 maanden. Debjes wat super een jongen! is zo superleuk een mannen gezin. Beterschap met je keel. Hier overigens ook een draakje maar gelukkig alleen overdag. Makkie aardig aan de klus bij jullie. Heerlijk he knapt alles weer lekker op en lijkt het net of je een hele nieuwe woonkamer en keuken heb. Taliaa beterschap met je ziekenboeg. Lot fijn dat je moeder je zo helpt. Moet het gips nog lang om blijven? Meiden ik heb promotie op het werk. Echt zo heerlijk blijf gewoon 24 uur werken maar ga het wel over vier dagen smeren zodat ik Jaimy straks gewoon van school kan afhalen (behalve de vrijdag). Manlief gaat proberen of hij twee ochtenden Jaimy naar school kan brengen en mijn moeder blijft gewoon op Ruben passen. De lange dagen breken zo op hopenlijk geeft dit zo een hoop verlichting. Werk dan nog 6 uurtjes op de dag en blijf mijn woensdag gewoon vrij. Afgelopen woensdag moesten we met Ruben ook weer naar het ZH en hij heeft nu vastgestelde Koemelkallergie. Ik vind het erg fijn dat het nu vastgesteld is aangezien de voeding 40 euro per pak kost. Ook leek zijn reactie al minder heftig te zijn. Nu moeten we weer provoceren als hij net een jaar is geweest. Ruben heeft ook eindelijk een tandje!! Nu aar hopen dat hij het knabellen inmijn tepel afleerd anders ga ik geheel stoppen met BV. Jaimy is weer ziek. Benauwd klaagt over hoofdpijn erg snotterig. Wou vandaag weer amper eten en ligt al sinds 6 uur op bed. Afgelopen nacht is hij ook helemaal in paniek wakker geworden. Hoop wel dat hij vannacht goed en rustig doorslaapt, dan word hij morgen hopelijk een stuk fitter wakker.
Nijntje hoe gaat het met jou rommeld het al een beetje? Spannend met je meid maar wie weet is het wel de spanning omdat de baby bijna komt. Als ze vliegtuigen in de lucht spot dan ziet ze toch een hoop.
Bij mij is er nog niks aan de hand, s' avonds heb ik wel veel last van harde buiken maar verder dan dat komt het niet. We hebben de figuurtjes gisteren thuis ook geoefend en dan ziet ze het wel.
@cira, ja die voeding is loei duur he?! Krijg je nu een machtiging? Dan kan je je rekeningen met terug werkende kracht opsturen naar je verzekering! Vannacht was bal. J was aan het dromen en M was ook onrustig. Dan was de een net stil, begon de ander...heb er koppijn aan over gehouden. Vanmiddag krijgen we visite, heb er zin in!
Cira jeetje wat duur die voeding. gelukkig weet jeeee nu wel zeker wat het het is. Nijntje dus ze heeft toch wat slechtere ogen? Hier vanmiddag dozen uitgezocht met jesse zijn baby spullen., heb echt al hele commode kast vol met 50 tot 62. En dan heb ik nog een hele vuilniszak weg gegooid! Dus ik heb het allemaal niet voor niks bewaard
goedemorgen ...effe nijntje checken Hier al was opgevouwen, wat gestreken en afwasje gedaan. Straks met M naar het CB!
Met mij is er nog niks aan de hand. Heb gisteren alleen een ctg laten maken omdat ik de baby de hele dag nog niet gevoeld had. Mag morgen ook weer een echo in het zh laten maken.
Nijntje, oei dat is even schrikken dan! Goed dat je aan de bel hebt getrokken.heb je de kleine inmiddels al weer gevoeld? Serves, heerlijk dat je nu gericht kan shoppen! Ik heb alle baby kleertjes weggegeven, aan neef van gedo. Pooh, succes bij het cb zo! Gaan de prikjes door? Ben benieuwd wat jullie boeddha nu weegt hihi!
De kleine is wel weer aanwezig maar heeft duidelijk minder ruimte dus is gewoon iets rustiger. En morgen krijgen we weer een echo om te zien of er nog genoeg vruchtwater is.
@nijnjte succes met de laatste loodjes. @debjes gefeliciteerd met het aankomende zoontje en broer. Oeioei wat is die jesse jullie aan het uitproberen zeg. gelukkig slaapt die van ons goed door s'nachts. Hij probeerd ons alleen overdag uit, maar daar krijgt hij weinig ruimte voor bij ons. @cira jeetje wat vervelend zeg die koemelkallergie. Maar wel fijn dat je nu weet wat het is en daar op kunt inspelen. @all hier gaat het zn gangetje. Ik begin al weer aardig op te knappen na mn operatie. Woensdag voor het eerst weer alleen met Thijs thuis, want de afgelopen dagen ging dat nog niet. Dat was nog te druk en hij te eigenwijs. Ik mag namelijk niet bukken en tillen, en dat is best lastig met een zoon die zindelijk probeerd te worden. Ach verder is hij wel erg lief voor me. Durft nog niet echt tegen me aan te zitten omdat ie bang is om me pijn te doen. Gelukkig gaat de pijn al aardig weg en kan al steeds weer wat meer. gewoon rustig aan doen, dan komt het wel goed. Vanmiddag belt de bedrijfsarts en ik ben benieuwd wanneer hij vind dat ik weer voorzichtig aan moet gaan werken.
Fijn van je te horen sas, klinkt alsof je goed hersteld, fijn!! Pooh, bolle troela, hihi, lekker hoor!! Debjes, hoe voel jij je? En er zwemt een jongentje in je buik, jihaaaaaaaa!! Hier alles goed, de keuken wordt nu onder handen genomen. wordt mooi! Met de jongens alles top en de kleine meid in mn buik ook. Ze is zo bewegelijk!! morgen weer naar de vlos.
Pooh heerlijke dame dus. Sas fijn te lezen dat het steeds beter met je gaat. Nijntje goed dat je hebt gebeld gisteren en fijn dat je morgen nog een controle hebt. Hopelijk hoeven jullie niet te lang meer te wachten. Makkie heerlijk dat het goed gaat, en wat zal de keuken mooi worden. Als ik fotos zie van jullie heb je volgens mij een heel gezellig huis. Ik vond die vk bezoekjes altijd leuk. Hier gaat alles zijn gangetje. net even heerlijk gemasseerd want door die krukken zit mijn nek zo vast. Tussen 4 en 6 uur belt de arts met de uitslag van de mri scan ben heel erg benieuwd. Donderdagmorgen even werken want we krijgen controle van de ggd en vroegen of ik er ook wil zijn omdat het op donderdag mijn groep is. Word wel zwaar een hele morgen op een stoel zitten maar wil me ook van mijn goeie kant laten zien natuurlijk dus komt vast goed.
Makkie ik voel me nog steeds zelfde. Overgeven is de laatste.dagen weer war meer. En ik blijf.zo moe. Heb jij dat ook? Lot fijn dat het iets beter gaat. Ben benieuwd naar je uitslag.