Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje van harte gefeliciteerd. En een mooie naam. En een flinkerd hoor!!! Hopelijk gaat alles goed met jouw!!!

2. @ nijn gefeliciteerd!!!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, jaaaaaa hij is er! Van harte en super veel geluk met zn vieren!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaaaaa nijntje, gefelicteerd!!!!!!!!!!! ook een flinke vent! :) Heel veel geluk samen en ik hoop dat je snel opknapt van de bevalling!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh en thijs, goed bezig!!!!!!! Jen poept en plast op de wc, maar alleen als wij hem er na het ontbijt en na de lunch op zetten.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Nijn van harte!!!!!!!!!!!!!!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ivm die rotregen heerlijk vanochtend naar Ouwehands geweest, van 10-12 lekker in de binnenspeeltuin, ik had zandbakspulletjes meegenomen en dat was DE hit! Er komt dus nu zeker weten ene zandbak in de tuin ;). Het wa szo gezellig dat ik getrakteerd heb op een paar frietjes en kipnuggets, hihi hebben we nog nooit gedaan, en netjes vanaf 13 uur op een oor. Nu de boel inpakken, morgen werken en dan voor het eerst twee nachten in een hotel met my love... spannend, zie ik echt twee dagen de kindjes niet SLIK SLIK SLIK ze gaan naar opa en oma maar heb wel enorm zin in lekker slapen, uiteten, shoppen en wijntjes drinken haha

Thnx voor alle tips en gelukkig herkenning, ik ga het idd maar aangeven bij de leidsters kan mij het schelen, thuis heb ik niet van die mega drama's en ze zijn ook kei moe die twee dagen gewoon.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gaat goed hier bij jullie trouwens met de zindelijkheid he met jullie kindjes! E en T geven nu wel aan als ze gepoept hebben, vind ik al heel fijn. Evy tilt ook d'r kontje ophoog als ze een scheetje laat, heel charmant ;)

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @nijntje gefeliciteerd met de kleine man. Geniet lekker van je kraamtijd en laat je lekker verwennen.
    @linda de zandbak is hier ook nog steeds de favoriet. Hij vind het jammer dat het nu te koud is.
    @zucht even een grrr momentje met mn lieve man. (die grote) We hadden vandaag een gesprekje op het kdv. Ik daar naar toe, bel manlief op dat ik er ben. Zegt ie o shit helemaal vergeten tegen je te zeggen. Het gesprek gaat niet door want de leidster is ziek. zucht heb ik daar een half uur heen en een half uur terug gereden, terwijl ik best wel moe was. Nou ja het is gebeurd zand erover. Verder lekker rustig aan doen vandaag.

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    aaarrrrccchhhh sas die kerels ook af en toe he!!!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Hoeraaaaa gefeliciteerd!! Met jullie flinke zoon!!

Hier gaat het idd goed met poepen en plassen, zomaar ineens.
    Over hs, tja, dat zou ze zijn, maar ik geloof daar niet zo in... Het is geen officiële diagnose nl.
    We zien het wel, fijn te horen dat er wel herkenning is!

Liefss, taliaa

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!

Sas grrrr mannen!

Linda heerlijk even weg geniet ervan samen!!! Even aan jezelf denken.

Isa heeft een foto gehad vanmiddag, volgende week de uitslag bij de ha. Hoop dat ik gerustgesteld word dan. Vanmorgen even op mijn werk geweest ivm inspectie was leuk er weer even te zijn.

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nijn gefeliciteerd !

Verder even drukdrukdruk !

14. @sas aah zou zo mijn wederhelft kunnen zijn. zo van oeps en dan ook nog raar opkijken als je ervan baalt

@linda geniet van jullie weekendje! wat goed van je kindjes!
    Hier zegt F ook mama heb een scheetje gelaten. of als ik t hoor en dan naar haar kijk begint ze keihard te lachen. Of ze zegt ruik eens aan mn billen en ligt dan helemaal in een deuk.

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Linda, super veel plezier dit weekend, geniet van elkaar en de rust... hahaha!

Nijn, hoe gaat het met jullie?

Hier alles lekker, de jongens slapen even, straks komen gezellig twee vriedinnen met kindjes op visite. Morgen is Gedo ook een dagje vrij, zondag moet ie weer werken.... zoveel weekenden steeds, baal daar soms best van. Maar ja, is niet anders!

Kleine meid doet het ook goed, tis echt een onwijze druktemaker, vooral tussen 21.00 en 23.00 uur is ze contant aanwezig, heerlijk!

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie vervelend hè dat werken in weekend. Mijn vriend heb dat ook. Kwam tijd niet voor , maar nu drie weekende achter elkaar. Leuk dat je de kleine zo goed boekt. Hier nog niet echt. Vorige week even.omdat hij met zijn benen omhoog lag. Maar nu niks meer.

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Nijntje ook hier van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Ryanne Ruben drinkt nu de friso allergy caredat is inderdaad echt mega dure voeding.

Makkie wat heerlijk dat jullie kleine meid zo lekker druk kan zijn.

Sas hoe was je gesprek vanmorgen?

Jippie Ruben kruipt!!! Mijn kleine ventje wordt echt groot:(.

Hier nog geen uitslag van Jaimy zijn gehoortest. Nu hoop ik deze aankomende maandag te krijgen. De oproep is ook nog niet binnen voor zijn neusamandeltjes. Ben echt zenuwachtig over de uitslag voor Jaimy. Op het werk lijkt het ook bijna zeker te zijn dat ik dadelijk 4 dagen van 6 uurtjes werk hopenlijk volgende week definitief.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goed zo ruben!!!! wat gaat het snel cira!! Hier een wijffie wat haar handjes steeds beter onder controle krijgt en door heeft dat je met je beben tegen de mobiel boven de box kan schoppen! lol!

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hallo allemaal. Ik ben weer een beetje bij gekomen van de bevalling. Ik was woensdag bij de vk gestript en had toen al 2 cm het was niet zeker of het wel door zou zetten. 's morgens om 5 uur had ik 4 cm en ben om half 6 naar het zh gegaan. 2 uur later was hij er al. Ik moet nu verplicht bedrust houden vanwege mijn bekken. Die heeft een hele zware tijd gehad. Ik ben nog wel heel erg moe. En m moet ook er wennen ze vindt haar broertje geweldig maar snapt nog niet dat hij niks kan omdat het een baby is.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lieve nijntje, wat is dat snel gegaan zeg! Top hoor! doe rustig aan (zo ver dat kan). Krijg je verlengde kraamzorg nu?

Deel Deze Pagina