Nijntje, doe heel, heel rustig aan en luister gied naar je lijf. Laat evt de fysio bij je thuis komen! Sterkte hoor, en machtigmooimaarintens he, zo'n bevalling!!
Nijntje dat is vlot gegaan. Maar luister echt goed voor je bekken en wat Taliaa zegt laat anders de fysio komen anders hou je echt pijn erna. Probeer lekker te genieten van je kraamtijd! Doet de kleine man het goed?
Hij heeft ook een bos met haar alleen niet zo zwart als zijn zus had. Hij heeft de eerste dag heelveel hoofdpijn gehad en heeft eigenlijk alleen maar geslapen en wou niet eten, daardoor is hij al 300 gram afgevallen de eerste dag. Ik lig ook nog steeds op bed het is wel goed voor mijn bekken maar niet voor mijn rug. Dus zo is het goed voor het een en niet voor het andere.
Nijn rustig aan doen. Hoe komt de baby aan hoofdpijn? Hier dus al twee dagen barsten de hoofdpijn. pooh mag je een paracetamol als je zwanger bent?
ja debjes, geen probleem, is helemaal veilig! Nijntje, hoe is de bevalling gegaan. IS hij met de pomp gekomen, dat hij hoofdpijn heeft?
Hij huilde heel erg als je hem op pakte en als hij lag was hij heel erg rustig. Hij heeft bijna de hele dag geslapen. Nu vindt hij het wel fijn om bij je te liggen.
Ach arm kind. Vandaag voor hele huis behang gekocht!!! kinderen krijgen lief behang super blij mee. Niet al te duik hoor. Één muur met lief touw behang en andere muren wit met landschap dus heel rustig maar wel onwijs stoer!!!!
Leuk behang Debjes, ja Tygo heeft met die touwen en die labels eraan, op de labels staat Tygo zijn eigen naam! Nijntje aan het genieten van je kraamtijd en kleine man? wij zijn gisteravond op visite geweest bij vrienden was erg gezellig. En vandaag lekker thuis met zijn 4en, rustig aan doen.