Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh kinderen komen op één kamer kant van jesse komt het touw en kant van de baby het witte;)

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    op 1 kamer debjes? Is dat niet te onrustig voor ze? Ik bedoel, hier zou het ABSOLUUT niet werken, de een houdt de ander dan wakker met huilen en iet tegelijk in bed liggen!

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hier zou het ook niet kunnen mijn meid slaapt heel licht. Als we het traphekje open doen wordt ze al wakker.
    Debjes leuk behang.

Hier gaat het goed met de kleine man. Maar met mij mag het wel it beter gaan. Gisteren even na het eten beneden gezeten en vanmorgen had ik het gevoel dat ik overreden was door een vrachtwagen. Heb ook weer last van mijn rug en bekken werkt niet mee. Maar heg zal zijn tijd wel nodig hebben.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ze gaan ook niet gelijk op.één kamer. Als de baby door slaapt gaat hij bij jess. Eerst kaapt hij in wiegje bij ons. Jesse slaapt vast dus verwacht geen problemen. Hij vind het super nu al dat hij kamer met zijn broertje gaat delen. Het is ook geen klein kamertje. En kan even niet anders heb geen kamer over.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh, dan is het niet anders nee. Ik hoop voor jullie dat het goed gaat. Zoals ik zei, hier zou het drama zijn! J slaapt op zolder en wordt nu soms al wakker als zijn zus een verdieping lager ligt te huilen! En dan heeft ie mazzel ,want ze huilt zelden!

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @nijntje, wat een lieve foto's op je hyves! :) Echt schattig hoor!
    Die meid van jullie is dus ook snel wakker? J ook, maar het lijkt wel of M beter gewent is aan geluid, die slaapt zo'n beetje overal doorheen.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh.hij zal vast wel wakker worden, maar is kwestie.van wennen. als ze niet beter weten slapen ze er ook door heen. Vroeger deden ze niet anders.denk ik altijd maar.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Seth heeft nooit slecht geslapen als kai huilde oid snachts. En nu als een van de twee wakker wordt, slaapt de ander rustig verder. Is echt een kwestie van wennen. Dus gsst gaat goed debjes, ze weten straks niet beter!

Hier een vreselijke off dag, pffffff....

9. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Hier sliep ze het eerste jaar ook overal doorheen hoor maar nu niet meer en dat is eigenlijk sinds mijn verlof.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    j heeft altijd licht geslapen. Vooral overdag werd hij wakker van elke scheet. Dan kon ik beter niet naar boven gaan, zo lang hij sliep. M slaapt vrijwel altijd door alles heen. maar inderdaad, misschien weten ze dadelijk niet beter!:D

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Wij hebben ook gelijkvloers. Dus jesse is ziezo al veel geluid gewend! We hebben een hond die wel is aanslaat als zij iets hoort wat niet zint. Dus genoeg geluid denk ik hahaha. En misschien lijkt deze wel op zijn broer en slaapt hij net als jesse vanaf dag één door van 23:00 tot 6:00 uur;)

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    whhhaha, dat zou HEERLIJK zijn he?! mmmh

brrr, ik voel dat het kouder wordt buiten. Ben benieuwd of er morgen ochtend al sneeuw ligt als we wakker worden.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jaaaaaa sneeuw! De jongens vinden het prachtig, kai zei meteen, ijs ijs!! Haha! Voorzichtig meiden, voor wie er de weg op moeten!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier is er nog niets gevallen! Moet straks nog even naar de winkels, heb alleen geen zin in die kou :(

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh nee vindt die kou ook niks!!!! Was wel klaar met de winter eigenlijk. Sneeuw is leuk voor jess

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes leuk behang en volgens mij moet het geen probleem zijn om met zn tweeen op een kamer te slapen. Bij vrienden van ons liggen ze met 3 op een kamertje en bij andere vrienden ook met twee en dat gaat gewoon harstikke goed. Wat je zegt, ze wennen eraan.
    @nijntje als je straks weer een beetje op de been bent, moet je proberen te zwemmen, dat scheelt echt voor je bekken en rug.
    @all nou hier ligt een poederlaagje, maar het begint nu wel door te sneeuwen, dus ik ben benieuwd wat er nog bijkomt. Ik moet straks met de auto weg naar het zwembad, dus ik hoop maar dat de weg goed is. Ach en anders rustig rijden. Net nog even manlief gebeld waarom hij de tas die ik klaargezet had met de skibroek en snowboots voor Thijs niet meegenomen heeft naar het kdv. Zegt meneer doodleuk dat het niet nodig was omdat er geen sneeuw lag. zucht. Het ging me ook niet om de sneeuw schat, maar om de kou. Als ze nu buitenspelen krijgt ie koude beentjes, handen (want ze dikke wanten zitten in de tas, hij heeft nu dunne handschoenen bij) en voeten. Nu neemt hij de tas morgen mee. Hij snapt nu wat ik bedoel.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @sas, hoe is het nu met je? Knap je al wat op en hoeveel kilo ben je al kwijt? Valt het mee of tegen?
    haha, dat zou wat voor mijn vent zijn, warme spullen vergeten omdat er geen sneeuw ligt.

Ben toch gaan wandelen met de kids vanochtend. De kou was te doen, warm aankleden. M had voor sinterklaas een ski jasje van noppies gehad, die past ze nu prima en ze zag er lief uit! Effe boodschappen gehaald en wat kleins spul! M eet nu zo goed de rijstebloem met de lepel, ze valt hem nog net niet aan, hahaha! Ik heb nu een halve fles pap van gemaakt, die ze met de lepel eet en de rest drinkt ze dan op met de fles. Echt super hoor, hoe ze het doet. Als dit goed gaat, ga ik eens wat groente proberen! :)

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Zie net op hyves dat Syb in het ASZ ligt, oh jee wat zou er zijn. weet wel dat ze de afgelopen week ook weer onwel was geworden. Pooh heb jij haar nr misschien een smsje sturen?

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    Ze had een reactie op een medicijn gehad dacht ik op facebook gezien te hebben.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik lees het ook net, allergie op een medicijn! :( Arme meid, heeft ook altijd pech!

Deel Deze Pagina