Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Goed zo isaaaaa!! Wat knap!!

Nijntje, o okee, dan zou het vast. Tjee, arm ventje....helpt de nutriton al?

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Is a wat goed!!!

Hier niks bijzonders. jesse heeft alleen kuur voor zijn darmen gekregen,.want hij klaagde al 1,5 week over buikpijn. Maar omdat alles op buikpijn gooien, en ik nooit snel naar huisarts ren, kon ik eerst niet goed weten of het echt zo wad. Tot hij gister niet meer meer de wc kon. Dus hopen dat het snel over gaat.

Vrijdag gaan wij weekendje weg. En maandag de 20 weken echo!!!

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zwaai!! eb morgen weer tijd, ben dan thuis!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh en wat een lief kaartje Nijntje!!!, J was erg blij met woezel en pip!

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nijn ik zou overleggen met cb, ik vind het ook wat vroeg, kleintje is pas net op de wereld dus moet zowieso aan alles nog wennen, niet te lang mee doorlopen uiteraard maar kan ook gewoon honger hebben natuurlijk, ik dacht de eerste dagen dat Timo krampen had, maar hij had gewoon de hele dag honger... goed rechtop houden na de voeding en bedje wat schuin zetten kan zowieso geen kwaad, daar kan je mee beginnen

6. @ zieke kindjes beterschap!

@nijn leuke kaart. F neemt hem overal mee naar toe en ik moet steeds lezen wat erop staat.

@lot wat goed van I.
    Zul je zien als ze loopt dat haar voetje helemaal goed komt

7. @debs wat heeft J dan precies?
    Hier klaagt F over buikpijn sinds ze zindelijk is. heb t idee dat ze niet graag poept op de wc en t zo ophoudt. Ik moet haar dan wrijven en ze eet dan niet. Weet niet wat ik er aan kan doen. Op t kdv slaapt ze met luier en die zit elke keer vol als ze wakker wordt.

@nijn hier heeft c de eerste 3 dagen niets gegeten, had teveel vruchtwater binnengekregen en was misselijk en oest steeds spugen.
    Hebben hem ook steeds goed rechtop gehouden en bedje meteen schuin gezet

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne jesse had steeds buikpijn, en kon maar kleine beetjes eten en.ging steeds naar de toilet maar er kwam niks. gister heeft de dokter naar zijn samen geluisterd en die klonken erg onrustig en vol. En zijn erg gevoelig zei hij omdat hij er ook op ging drukken. Nu heeft hij lactulose gekregen één keer per dag en veel water drinken!

Nijntje wat super leuke kaart! Helemaal mijn smaak;" jesse dacht al dat het voor zijn broertje was;)

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pagina 2!!!:$

ga nu gauw even lezen

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Woehoei isaaaaa. Stoere chick hoor :):)
    En lot, dat zal idd wel een geruststelling wezen ja!!
    Hoe is het nu met je gips? Trek je het nog een beetje en heb je nog pijn?

Ciraaaa, haai:):)

Jeetje, wat is het koud he! Lekker hoor. :) maar ik heb echt te weinig warme dingen, morgen maar even de stad in met de kids, even neuzen of er nog een warme trui voor ze hangt.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Isa wat goed!!

Taliaa hai terug:) Hoe is het bij jullie?

Lot valt wel goed op dat oranje gips:p. Hoe gaat het nu met je knie?

Debjes wat een leuk behang!!

Makkie balen dat je je nog steeds niet lekker voeld.

Ryanne ik krijg de voeding inmiddels vergoed ja heb het tot aan de dietiste de laatste keer zelf moeten betalen dat was een dure hobby. De koekjes van Nijntje staat op vanaf 8 maanden maar moet zeggen dat Ruben deze ook al met 7,5 maand kreeg. Weet dat ze toen Jaimy baby was al met 6 maanden mochten.\

Nijn ik had en Jaimy en Ruben eigenlijk veel in de wipper liggen ook (wel zo plat mogenlijk dan) dan lagen ze al net wat omhoog en was het spugen een stuk minder. Verder buiten de nuitriton om weinig extra tips.

Hier gaat alles verder zijn gangetje. Jaimy is weer ziek geweest (echt spugen) Blijft erg verkouden. Volgende week woensdag worden zijn neusamandeltjes geknipt. Hoop zo dat het helpt.
    Verder echt super druk hier zit nu illegaal op mijn werk te internetten:). Maar mag gelukkig zo naar huis.

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, de dag is weer voorbij. ze lekker wie is de mol kijken. ben al vanaf seizoen 1 fan!

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hai meiden, weinig te melden, wel een grappig verhaal:

Tweelingincidentje: vanochtend met de kinderen even kort de Hema in. Ik dacht dan kunnen ze mooi even lopen. Lekker makkelijk pinpas op zak, ideaal geen gezeul. Ging super, aan het handje over straat, als eendjes achter mama aan in de winkel en samen de lift in. Beetje keten tussen de rekken terwijl mama wat uitzocht maar ging prima. Betaald en weer naar beneden. Goh het gaat zo lekker, mama gaat ook nog even bij de kleding kijken... FOUT!!! De twins voelden zich inmiddels zo vrij dat ze overal aan gingen zitten, dat kreeg ik nog redelijk terug in de rekken totdat Timo bedacht dat het ook leuk is om tussen de kleding te gaan staan onder der rekken. Evy kom dan, riep hij. Dat laat Evy zich geen tweede keer zeggen... Erg grappig maar we hebben nog 5 minuten parkeerautomaat dus we moeten gaan.... Mooi niet!!! Mama uiteindelijk ook onder het kledingrek want het is erg grappig als mama je zoekt. Tweeling (in skipak) eronder vandaag gevist en streng toegsproken... daar is Timo niet van gedient en gaat demonstrerend als jezus op de grond liggen in skipak met zijn ogen dicht. Ik probeer nog met 'mama gaat nu weg' Evy al meetrekkend... maar Evy vind het wel grappig en gaat naast Timo liggen nadat ze een keer om een rek is gerend pppppffffff. Ik dacht echt serieus, ik krijg ze niet mee! Evy opgetild en Timo aan zijn pak maar dat werkte ook niet (en ondertussen die blikken........) en dan de ingeving........ Hey mama ziet een bus buiten rijden!!! (was niet zo) beide afgeleid en lopen aan de hand braaf mee naar buiten..... zucht.......

Ze zijn altijd super braaf dus kan er wel om lachen alleen het moment zelf was wat minder........

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Linda Jaimy gaat ook altijd tussen de rekken kleding zijn eigen verstoppen heel leuk vinden ze dat he. Wel een goede truc díe ga ik de volgende keer ook eens proberen.

15. @linda haha F doet dat ook. maarsoms is ze zo goed verstopt dat ik t warm krijg omdat ik haar niet meer zie.

ze is een keer in de wibra zo gaan liggen en ik heb haar laten liggen. Toen de vrouw van de winkel zei blijf je dan bij mij? stond ze snel op en ze heeft t nooit meer gedaan.

kan ik iemand blij maken met drie gratis avondkaarten voor de 9 mnd beurs 23 en24 feb adam 18.00 - 22.00?

heb C ziek zo sneu :( gistermiddag 39.3 en gisteravond 40.3 wilde niets anders dan gedragen en gelopen worden dus heb wat km afgelegd. wel wat gedronken gelukkig. Nu zit papa met m thuis maar had vanochtend al hoge koorts :(

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne ah zielig, hou hem goed in de gaten.

Linda zo opgelaten als je kids zo doen he, gelukkig trapte ze in je busverhaal.

Ja hoe gaat het met mijn knie ik heb de afgelopen dagen weer wat pijn eraan, of het door het gips komt ik weet het niet, dinsdag toen ik nieuw gips kreeg was er te zien dat er nog veel vocht in zit dus ben toch bang dat het allemaal langer gaat duren dan verwacht. Hoop het niet ben toch een beetje bang dat ze mijn contract zo niet verlengen van de zomer. Maar ja kan er niets aan veranderen. Isa begint steeds meer over te steken en stapjes te proberen.

17. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @cira ik heb dat met thijs ook dat hij zn poep ophoudt, dus hij krijgt gewoon een luier om in te poepen. Een vriendin van mij heeft dat ook gehad met haar zoon en die heeft het een week opgehouden en moest toen een klysma, dus ik geef hem in de avond een luier zodat hij toch kan poepen.
    @linda ha ha leuk zo. Ach en die momenten hebben wij ook allemaal gehad, alleen jij hebt het maal 2. Ik heb die van mij ooit een keer liggend tussen de schuifdeur gehad die steeds open en dicht ging. Ik laat hem dan gewoon liggen en loop weg. Nou dan worden ze snel hoor.
    @lot oeioei zou vervelend zijn als het langer gaat duren.
    @all ik zou vanmiddag weggaan met de auto, maar ik blijf nu lekker thuis. Als het straks klaar is met sneeuwen ga ik misschien nog even met de slee weg.
    @taliaa en is het nog gelukt om warme spullen te scoore? ik was gisteren in eindhoven en zag alleen al lente en zomerspul hangen. Maar ja een korte broek vind ik nu toch echt te koud. grijns.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hier onderweg.naar weekendje weg, wat normaal 1,5 zou duren. Zijn we nu al 3,5 uur onderweg:( en weer zijn er nog niet. Mijn ouders gaan ook mee, alleen hun zijn van de weg geraakt:( veel schade.aan de.auto verder met hun alles goed gelukkig. vind sneeuw leuk maar niet als je ver weg moet:(

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Oei debjes.... Brrrr...
    Waar moet je heen dan? Ik ben net zelf ook2 keer gaan glijden:( succes hoor! Zou nu zelf niet zo'n eind gaan rijden, we twijfelen al of we wel naar de stad zouden rijden..

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    pf wat een takke weer om te rijden. Ik de kids halen, hebben we er een uur over gedaan. Kruising werd geblokkeerd door verkeer en ik stond op een holletje. Kwam niet naar boven . J bleren ,die was bang, ik angstzweet en vloekend achter het stuur. de wegen waren slecht schoon gemaakt. bah!

Deel Deze Pagina