Zwangere Dames van het PCO-clubje Deel 4

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door DebJes, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje oh joh wat rot dat jullie kleine mannetje is opgenomen. Hopelijk mag hij snel weer naar huis en kunnen ze hem helpen. Heb jij geen koorts? Als je de pijn houd bel dan voor de zekerheid de vk. Zekere voor het onzekere.

Linda jeetje zo erg pijn joh, zou zeker even naar de ha gaan als je zoveel pijnstillers moet slikken om de dag door te moeten komen. Wel netjes ongi dus. En denk aan jezelf en laat je werk maar even.

Debjes hoe was de 20 wk echo?

Ik heb jullie toen verteld over mijn vriendin waar het kindje afwijkingen had en de bevalling is opgewekt met 17 wk. Ze zou zaterdag uitgerekend zijn ze heeft het nu best moeilijk vind het zo zielig. Hoop zo dat ze snel weer zwanger mag zijn en blijven.

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Nijntje, heftig joh!! Sterkte!!
    Over buikpijn: overleg eventjes met je vk!!

Lot, moeilijk zeg:(

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijj, iklees het net op je hyves. sterkte meid. bah!!! niet leuk!

linda, kappen met dat slikken van je ! Dadelijk krijg je een maagbloeding! Je doet heel gevaarlijk. Dan kan je beter bellen voor advies of iets anders, maa diet moet je ECHT niet doen!

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Helemaal gelijk pooh (*schaam* heb het ook echt nooit eerder gedaan) zit nu in wachtkamer bij huisarts

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijntje jeetje wat erg!!! Ik hoop dat ze morgen meer weten.

hier echo gehad alles wad goed zover ze konden controleren. Kleintje liep iets voor maar had ik met jess ook;) hij wilde alleen zijn gezicht weer niet laten zien. Dus niet zie mooie echos van zijn gezichtje. Maar ben bij dat alles er goed uitzag

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh super debjes!!! hoe gata het met de misselijkheid?

nijn ik duimmmmm

Nou ik heb naproxen gekregen van de ha, 2x per dag dus hopelijk helpt deze medicatie. Verder eindelijk klachten van mijn darmen aangekaart, hij denkt aan een spastische darm, nu ook daarvoor een spulletje meegekregen en komende 2 maanden even volgen en melden bij klachten. Ook even op het eten letten. Nu dagje thuis, hopelijk helpen die pillen dan zal het wel weer gaan maar pppfff twee nachten heel slecht geslapen.

7. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @nijntje jeetje wat erg zeg, en ook dat je er niet bij mag blijven. Een advies, vraag alles en waarom ze iets doen. Laat je goed informeren en blijf er bovenop zitten en laat het de artsen een verpleegkundigen weten als je ergens onzeker over bent of niet vertrouwd. Het is jouw kindje en helaas werkt het tegenwoordig zo in de zorg dat je mondig moet zijn. En vooral VERTOUW JE MOEDERGEVOEL. En vraag of je bij de kleine mag blijven ook s'nachts of dat het ziekenhuis speciale afspraken heeft met een hotel of rondald mcdonald huis. Heel veel sterkte.
    @debjes fijn zeg dat de 20 weken echo goed is. Het grote genieten kan beginnen.
    @linda knap weer snel op.
    @all mn zusje zit met haar zoontje in het ziekenhuis omdat het misschien zn pols gebroken heeft. Maar ja ze heeft ervaring in dit soort dingen want haar dochterje (is wat onverzichtiger dan de jongens) heeft een paar jaar terug haar arm gebroken en moest toen geopereerd worden. Dus ik ben benieuwd.

8. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ze weten nog niet wat hij heeft. hij moet aankomende nacht nog blijven en hopelijk mag hij morgen nadat alle uitslagen binnen zijn naar huis. wij mogen er wel bij blijven zo veel mogelijk maar hebben er zelf voor gekozen om thuis te slapen. dit omdat ik met mijn rug en bekken zit en de kleine slaapt momenteel nog bijna 22 uur op een dag. onze meid was gisteren ook er verdrietig omdat haar broertje niet mee naar huis mocht, dus ook voor haar zijn we naar huis gegaan. Ik heb wel het idee dat hij hier in goede handen is. de kinderarts wil echt percies weten wat er mis is met hem voordat hij naar huis mag. ze hebben hem op heel veel dingen getest en de meeste uitslagen zijn binnen en die waren goed we wachten nu nog op de urine uitslag of hij misschien een urineweginfectie heeft. en anders ligt het waarschijnlijk aan de nutriton wat we moesten geven voor het spugen, en dat hij hierdoor aan de diaree kwam. hij zit nu sinds gisteren aan de omneo en de ontlasting is ook al dikker dus dat gaat de goede kant op.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, M zit had verstoppingen en kreeg me t3 weken omneo en nutriton. Ze heeft nu nog natte poepluiers hierdoor!

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, gebruikt ze geen lactulose meer?

Nijntje, hoop zo dat jullie ventje weer snel bij jullie is!!

Linda, hopelijk helpt dit goed en slaap je weer lekker!

Hier gekke strakke buik (de huid) dus denk weer een groeispurtje! Morgen met mn zus en de kids naar chimpiechamp, leuk!!

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ne makkie, daar ben ik vrij kort erna mee gestopt. We hadden liever andere voeding, dan dat we elke dag medicijnen moesten geven. Ze poepte wel van de lactulose, maar het werd er niet zachter van. E dat was echt zielig!

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Nijn knap dat je hem zo alleen kan laten, ik zou dat zelf niet snel doen. Hopelijk mag hij vandaag mee naar huis.

Linda sterkte ermee! De misselijkheid blijft hier. D ene dag mee als dr andere. We nemen het maar voor lief.

De naam staat hier ook vast! weer net als bij jesse, wel naam die op twee verschillende manieren kan uitgesproken worden haha dusssss hij mag met als zijn broer vaak zijn naam verbeteren;) jesse is bij ons natuurlijk (djessie))

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Haha, debjes, moet steeds denken ja, want in mijn hoofd lees ik altijd: jes-se ipv djes-sie.
    Ik denk dat jullie weet zo'n soort naam hebben, ben wel heeeeeeel benieuwd!
    Wordt de misselijkheid al wat minder?:(

Makkie, oei groeispurt. Je buik is al enoooorm!!

Nijntje, wat sas zegt! :)

Lot, hoelanh nog gips?? En verveel je je erg?

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa haha ja en het is toch echt een amerikaanse naam;) haha. Jesse is daar mannelijk en jessy vrouwelijke variant. Deze naam van onze tweede heb ik wel is hier gezet ;)

En nee de misselijkheid.blijft. Ene dag meer als de andere dag. We zullen ermee moeten leven;)

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes mmmm jammer dat ik bij de naam geen idee meer heb :)
    Dus je hebt ook goede momenten qua misselijkheid beter dan bij Jesse?

Taliaa nog een week gips, mijn valentijnskadootje is het gips eraf :) het valt me mee qua vervelen heb veel visite of mijn moeder haalt ons even op. Hoe is het met jouw en je werk? En met de meisjes?

Mijn al nieuws? Klinkt op zich best logisch dat het vd nutriton kan komen dat hoor je vaak toch...

Zo Isa komt voorbij maar ruikt niet lekker dus daar eerst eens wat aan doen.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Gisteravond nog wel ha post gebeld want had nog steeds pojn en enorme hoofdpijn. Mocht erbij pm nemen en evt. snachts een extra naproxan maar heb als een blok geslapen. Heerlijk. Gaat nu stukken beter.

Dus lot morgen kom ik op de koffie!!!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot goede momenten wil ik het niet noemen echt noemen. Ik blijf gewoon 24 uur misselijk. Alleen is d ene keer extreem met overgeven er bij en de andere keer blijft het gewoon bij de misselijkheid alleen. Voor andere zou het overdraagbaar zijn, maar als je gewend was 20x per dag erbij over te geven, vind je dit wel te doen. Bij jesse was het precies zo.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

debjes, nogmaals ik heb niet hoeven overgeven (2 x in totaal), maar ben wel heel veel misselijk, nog steeds... vooral de avonden en nachten zijn het ergst. Wat dat betreft weet ik hoe je je voelt, hoewel nog niet precies natuurlijk, iedereen beleefd de misselijkheid anders natuurlijk. Maar wel balen he, ik baal dr in iedergeval goed van.... ik kan gelukkig wel gewoon weer van alles doen (behalve dan savonds) en neem het er goed van, zoveeeeeel weken thuis gehangen. Dus het gaat echt beter, maar over is het niet.... ik ben dan ook heeeel benieuwd naar jullie naam!! Hier zijn we er echt ook over uit, voelt super en als ik de naam zeg voel ik alleen maar vlinders en kriebels in mijn buik hihihi

Lot en Linda, ik ben ook van de partij!! Linda, hoe laat zullen we gaan rijden? Kom je langs mij of gaan we apart?

Nijn, hoop dat het puur de nutriton is.... hier reageren kindjes heeeeel verschillend op (seth raakte er juist verstopt van!) en joh, hij is nog zooooo klein, zn lichaampje kan dr vast nog niets mee. Ik hoop dat hij snel weer bij jullie is!

Linda, fijn goed geslapen dus! wel erg vervelend allemaal, je voelt je dan zwaar K zeg maar he....

Hier verder alles goed, Kai slaapt even (ga vanmiddag weg) en Seth ligt lekker in ons bed warm te worden (komt net uit bad) een filmpje te kijken. Ik doe even snel de was.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie ik kan ook wel weer het één en ander doen, mast ik blijf ook nog zo moe. Jij ook? En ik baal er ook wel baan hoor ok me zo te voelen, ben japs op de mensen die niks hebben, maarja het is niet anders. Oh makkie je maakt me nieuwsgierig naar de naam;)

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, moeheid valt erg mee gelukkig. ga wel elke dag even tukkie doen, dan gaat het goed. alleen vandaag en morgen kan dat niet, ben bang dan extra misselijk te zijn vrijdag/het weekend, is vaak zo dan. maar als dat alles is! Lichamelijk nergens last van verder, dus dat is fijn!! Voel je de kleine man steeds meer nu?

Deel Deze Pagina