Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Chantje ik ben altijd gek op ananas, maar nu met de zwangerschap krijg ik dat helemaal niet weg, enneh bitterlemon hebben we geneens in huis. En de krampen zijn nu weer weg. Ik merk het allemaal wel.

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Deborah wie weet krijgt je vader nog gelijk maar dan moet het wel heel snel gaan gebeuren.

sas het begint dus wel een beetje te rommelen blijft spannend, als het ineens wel begint alvast veel succes!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    zondagochtend 9:23 uur....... Nog geen babynieuws?.......

4. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Lot, dankje. We hebben niets geboekt, maar willen nog wel een paar dagen weg gaan (Nederland of België, niet ver weg iig)

Deborah, mooi die krullen!

Chantje, wat een prachtige foto's zeg. Die foto van jou en Suze, wauw!

Sas, ik ben benieuwd of het nog gaat lukken om de race te kijken ;)

Dames,ik hoop dat jullie je allemaal goed voelen. Fijne zondag.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    hmm, nog geen babynieuws?:)
    we hebben gisteren de babykamer gestript, plinten eraf, behang eraf... En begonnen met glasweefselbehang erop, gaat als een trein. Planning is deze week t behang af en wieweet ook texen (moet 2x) en daarna gaat mijn man een week weg, en daarna wij samen 2 weken (hopelijk, als we toestemming krijgen) en dan laminaatje erin. We hebben nu een concreet plan voor de babykamer:)
    Oja, vrijdagavond de kinderwagen besteld en de maxicosi.:) Ze komen ze eerste week van sept brengen. (kon ook eerder, maja, dan staat hij hier maar te staan he..)
    Dussss....
    Nou meiden, een heeeeele fijne zondag! Liefss, Taliaa

6. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sas spannend hoor, je laatste weekend samen nu!
    Morgen zou je wel is je dochter al op je arm kunnen hebben.

Hier ook geen babynieuws, wel erg rommelend in mijn buik, maar moet zeggen dat heb ik al 1,5 week.
    Heb ook nu vaak zweet aanvallen, waardoor ik soms denk dat me water is gebroken haahha, vooral als ik een rokje aan heb, krijg ik ineens een enorme zweet aanval en lopen de druppels lettelijk van mijn benen. Maar goed we moeten toch geduld hebben he!

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook gehoopt op wat babynieuws.

Sas klinkt goed. Veel plezier vanmiddag als het nog lukt om de GP te kijken.

En Deborah beebje nog gekomen?

Bloemetje geniet van je verlof hoe is het verder?

Taliaa lekker he aan het werk in dat kamertje.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jongetje ;)

Pfffff deborah, het wordt bij jou nu toch ook wel spannend!

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Deborah die zweet aanvallen ken ik heb ook wel eens gedacht zullen dit mijn vliezen zijn of zweet ik gewoon zo erg :)

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Wij zijn hier gister ook begonnen met het behang trekken. Het is er allemaal al af! Ging echt goed en snel! Terwijl de kamer ernaast (onze slaapkamer) echt heeeeel lastig ging en we daar bijna een week over gedaan hebben! Dat dachten we van deze kamer ook, vandaar dat we er al vroeg mee begonnen zijn... maar goed, hij is dus al helemaal gestript! Binnenkort komt mijn zwanger de muren spachtelen en dan komt over 4 a 5 weekjes het kamertje al! Heb dan echt nog weken de tijd om lekker in te richten en te tutten! Heerlijk!

Fijne zondag verder meiden. Straks gaan we barbequen bij mijn ouders, mijn moeders is jarig geweest. Hopelijk houden we het droog [-o<

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik bedoel natuurlijk mijn ZWAGER hahahahahaha... :)

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Haha Makkie, is hier ook zo'n voor de hand liggend woord :)
    Leuk dat jullie aan het kamertje begonnen zijn, succes. Smakelijk straks.

Taliaa, jullie ook succes met klussen aan het kamertje.

Deborah, spannend meid, ik ben benieuwd.

Cira, dat ga ik zeker doen. Alles goed hier hoor. Ik voel me alleen al energieker door het idee dat ik vrij ben. Met jou ook alles goed?

Ik kreeg net voor de eerste keer een échte pijnlijke steek in mn buik. Ik schrok er echt van. Meer zo'n gevoel als bij kuitkramp die er ineens in schiet. Volgens mij kwam het door een enorm harde trap. Mn buik werd op die plek ook ff heel hard.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; je bent volgens mij nog niet online geweest vandaag...... lig je te puffen?

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Bloemetje hier gaat het goed (op wat normale zwangerschapskwalen na dan) echt aan het aftellen naar de datum nu.

sas we hebben je nog net gehoord inderdaad. Als je nog niet aan het bevallen bent morgen heel veel succes!

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Het wordt spannend hier...!

Cira, fijn dat het goed gaat. Ik kan me voorstellen dat je aan het aftellen bent. Je wordt ook gewoon zóó nieuwsgierig he, tenminste dat heb ik heel erg.

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    noppe nog niet bevallen. Ik had gisteravond wel veel krampen en vanacht werd dat steeds erger en had ik heel veel slijmverlies met een spoortje bloed erin. Op een gegeven moment had ik om de 6 7 minuten giga krampen. We hebben na 2 uur toch maar het ziekenhuis gebeld want was dit het nu of niet. We mochten gelijk komen en daar ruim een uur aan de ctg gelegen en een inwendig onderzoek gehad. Helaas nog geen ontsluiting en mn baarmoedermond lag nog naar achteren. Ik mocht gewoon weer naar huis. Ik kreeg wel de optie mee om eventueel vanavond al opgenomen te worden als ik nog steeds heel veel krampen had, zodat ze me dan een pijnstilling geven en een slaapmiddel zodat ik morgen fit ben. Gelukkig heb ik de hele ochtend nog kunnen slapen en vanmiddag ook nog even een paar uurtjes. De meeste krampen zijn nu al weer over. Het schijnt bij de 1e te horen, dat je een paar keer een valse melding krijgt, dus ik ga er nu vanuit dat morgen de dag is. pfff dat gaat pijn doen. Ik heb al paar hele pijnlijke krampen gehad die ik nu al niet leuk vond. Maar ja het hoort erbij en anders vraag ik pijnstilling. Dus dames het is nog even spannend.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    ok sas, dank voor de update:) ik wil je heelheel veel succes wensen morgen (en vandaag natuurlijk, maar morgen gaat het toch echt spannend worden:)) Dus zet hem op, en bedenk maar dat je aan het eind van de rit je kleine wondertje in je armen houdt!
    Liefss, Taliaa

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Sas, véél succes morgen!

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Sas zet hem op he morgen!

Heel veel succes!

20. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; zodra de weeen echt gaan beginnen raak je echt in een soort van roes.... ik vond het opvangen van de weeen toen echt heel goed te doen.....
    Komt helemaal goed joh!
    Zet 'm op!

Deel Deze Pagina