Hier zo naar de Vk Gisteravond erge druk gehad aan de onderkant, kon me ook haast niet omdraaien. Vanmorgen erge krampen, nu zijn ze wat minder! Heb wel een heel vol gevoel, alsof ik heel veel heb gegeten
En Deborah, hoe was het bij de vlos? Ik ben zooooo benieuwd hoe het nu met Sas gaat.... moet er steeds aan denken!
Ik moet ook steeds aan sas denken. Zal ze al aan het puffen zijn of wellicht heeft e haar beebje al in de armen. Deborah hoe was het bij de VK?
Ooo meiden, heb sinds een paar dagen ENORME vreetbuien.... ik zorg wel dat ik ook genoeg fruit enzo binnen krijg... maar daarna kan ik zo veel eten/snoepen.... pfff chocola, chips, snoepjes..... dat is toch niet normaal... dit ken ik helemaal niet, ben nooit zo'n eter.... hopelijk kan ik mezelf een beetje in bedwang houden zeg....
Hoi Meiden even snel iets van me laten horen verloskundige was alles goed, ja kep erg veel voortekens, het zou kunnen zijn dat het ineens doorzet? Maarja kunnen ook oefeningen zijn! vanmiddag weer even bij me nicht geweest even getutteld met de baby, en natuurlijk alles verteld hoe ik me voelde, heb erge diarree :S en ja zo begon het bij me nicht ook en 2 dagen daarna beviel ze, nou van mij mag die hoor hahaha! En zou sas al bevallen zijn!
Meiden, nieuwe mijlpaal hier! Zit nu lekker onderuit gezakt achter de laptop met mijn hand op mijn (blote) buik. De kleine was zachtjes aan het ploppen af en toe. Ineens wel een paar keer achter elkaar dus ik gauw mijn vriend erbij. Hij zijn hard erop.... even wachten..... ja hoor! Ik voelde weer een plopje en mijn vriend ook meteen JA IK VOELDE HET! Hij voelde echt met zijn hand ons hummeltje zachtjes schoppen! Wauw wat gaaf! Hij werd helemaal emotioneel en straalde van trots! Jee, tis wel snel allemaal hoor! Kreeg al snel een buik, voelde met net 16 weekjes zelf de kleine al en nu met net 18 weekjes mijn vriend ook al! We boffen maar zeg! Sorry, beetje echo bericht, maar moest het meteen even aan jullie kwijt hoor! Liefs trotse makkie!
Deborah spannend wie weet zet het snel door! Makkie dat klinkt super! geniet lekker Sas zet m op denk aan je! Ik denk dat ik de kleine gister heb voelen schoppen, had al wel van die plopjes gevoeld. Toen ik gister op mijn buik lag leek het wel of ik een schopje voelde, hoop het snel weer te voelen dan weet ik zeker dat het de kleine is.