Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Klinkt als jullie kleine hoor Lot! Heerlijk meid! Je zult het nu steeds meer gaan herkennen en meer gaan voelen! Geniet ervan!

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Sas ben zo benieuwd hoe het nu is?

Deborah spannend hoor wie weet begin jij ook al vlot met puffen.

Makkie wat super zeg. Herrlijk om zo'n mannen gezicht te zien he als ze de beeb eindelijk beginnen te voelen.

Lot klinkt als de baby hoop dat je het heel snel weer voelt.

Zo straks weer naar de gyn ben weer een beetje zenuwachtig over hoe goed meneer gegroeid is. Verder denk ik nog steeds dat hij in stuit ligt.

3. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Nog geen babynieuws... we wachten af :) :) :)

Makkie, wat heerlijk dat je vriend jullie kleine ook gevoeld heeft!

Lot, leuk he, die eerste tekens. Geniet ervan!

Cira, succes straks!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    haha, nog geen babynieuws dus..
    @ makkie, leuk he! mijn mannetje was ook in love daarna! en wat fijn dat jij het zo vlug allemaal voelt!
    @ lot, geniet van die kleine! want dat is wat je voelt:)
    @Cira, succes bij de gyn meid!
    @ all, heb een afspraak met de arbo, nu nog achter t UWV aan, die zouden binnen 24 uur terug bellen (afgelopen donderdag). We hebben net te horen gekregen dat mijn mannetje een flinke salarisverhoging krijgt vanaf sept. (nouja, ik vind het veel, haha) Dan zouden we, zoals we nu leven van 1 salaris rond kunnen komen! Dus helemaal super! (ik wil wel blijven werken hoor, maar voor t geval het niet kan ofzo)...
    Nou ik ga maar weer regelen vandaag...
    Liefss, Taliaa

5. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    wauw dat is fijn Taliaa!

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    mmmm nog geen babynieuws :)

Taliaa wat fijn zeg dat scheelt weer zorgen.

Nou meiden mijn ventje ligt nog steeds in stuit. Hij weegt nu ongeveer 2100 gram. Is wat aan de kleine kant, maar als hij blijft doorgroeien zoals de afgelopen 12 dagen dan komt het geboorte gewicht zeker boven de 2500 gram uit. Ook gaf de gyn aan dat er waarschijnlijk nog een groeistuip zou komen aankomende week. Volgende week dinsdag weer terug voor nog een liggingsecho en dan wilt zij gaan draaien op woensdag of donderdag. Ik heb haar verteld dat ik dat eigenlijk niet wil, maar ze bleef van je heb niks te willen :confused: . Gelukkig is de controle volgende week niet bij haar maar bij de ZKH verloskundige. Dan zal ik nog even aangeven dat ik eigenlijk niet wil dat er gedraaid wordt. Ik mag toch aannemen als ik het absoluut niet wil dat ze het niet gaan doordrammen.

7. Milla

Milla Niet meer actief

@ Cira, wat jammer zeg dat je zoontje in een stuit ligt. Als je het niet wilt zou ik voet bij stuk blijven houden, het is jou kind en jou buik. Een natuurlijke bevalling is natuurlijk wel beter en gezonder, maar het is en blijft jou keuze. Nog een laatste vraagje, waarom wil je het niet als ik vragen mag?

Ik hoop dat Deborah en Sas inmiddels hun kindjes in hun armen hebben!

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, snap hoor dat je dat niet wilt! Lijkt me ook geen pretje. Het kan best pijnlijk zijn en ze moeten er flink hard op duwen dan. Lekker doen wat jij wilt en daarbij blijven! Hopelijk draait hij zelf nog!

Taliaa, wat fijn van de salarisverhoging! Lekker vooruitzicht voor in de toekomst toch?

Deborah en Sas, ik denk en duim voor jullie!

Hier vanmorgen naar de vlos geweest. Alles is weer helemaal toppie! Ben alleen wel een kilo aangekomen in 2 weken tijd... :oops: Hartje klopt mooi, bloeddruk goed... twas weer fijn! (schoonmoeder en schoonzusje waren mee, was leuk)

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla dat mag. Ik heb in directe familie zoveel ellende gehad over doodgeboren kindjes en kindjes die niet levensvatbaar zijn dat ik gewoon bang ben dat door het draaien er wat misgaat. De kleine ligt niet voor niks nog in stuit denk ik dan.

Hetgeen wat me op dit moment het moeilijkste maakt is dat 2 jaar geleden mijn schoonzus op 4 augustus bevallen is van een prachtig vlindertje. Hun zoontje milan* was geheel voldragen maar is toch dood ter wereld gekomen. Mijn zwangerschap loopt zo synchroom (1 week verschil) dat het me erg angstig maakt. Dit brengt natuurlijk zonder stuit ook al de nodige spanningen mee, maar dit is wel de hoofdreden waarom ik het eigenlijk gewoonweg niet durf.

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie super dat alles weer in orde is!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @ cira, maak je maar niet druk meisje! dat is voor ons makkelijk gezegd, maar toch... Je kleintje doet het nu goed! Dus het gaat echt helemaal goed komen! En als jij niet wilt laten draaien, dan niet hoor! (mijn vlos zei wel dat het vaak wel werkte!)

@ makkie: ik kom nu bijna een kilo per week aan...pfft. toch maar minder eten/ snoepen (ik he! jij niet !)

@all, ja geeft ons wat meer ruimte!Nu heeft mannetje gewoon het salaris waar hij recht op heeft:) en dat is ook mentaal een fijn gevoel! En mijn uren zijn geregeld, dus iig nu geen geldzorgen! Tis toch afwachten wat zo;n kleintje gaat kosten dalijk en of ik gewoon kan gaan werken... dus...

Nou iedereen een fijne dag! pufze als je aan het puffen bent:)

12. Milla

Milla Niet meer actief

@ Cira, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, zeker als je zoiets van dichtbij meemaakt. Ik zou gewoon doen wat jij denkt dat het beste is en wat voor jullie het beste voelt, niemand kan je tot een draaïng verplichten. Een geplande keizersnee is dan misschien sowieso de prettigste optie, stuit of niet. Ik hoor vaker dat vrouwen dit uit angst krijgen. Ik zit er zelf nog over te dubben om dit ook te gaan vragen mocht ik zwanger worden. Mijn jongste dochter lag verkeerd AAA houding (dan komt het gezichtje eerst) en kwam met een blauw hoofd ter wereld, ze zat onder de blauwe plekken in haar gezicht en op haar hoofd. Haar achterhoofdje was ook vrij plat. Een half jaar later is bij haar een ernstige ontwikkelingsachterstand geconstateerd, wij zijn nog steeds bang dat de bevalling misschien de oorzaak is geweest, nu gaat het goed met haar. Maar als ik weer een kindje heb in die houding dan wil ik niet meer natuurlijk bevallen.

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Milla dat is ook niet echt een fijne ervaring als je kindje met een blauw hoofd geboren wordt.

Volgende controle gaat mijn man ook mee. Ik ben ook zeker niet van plan om me tegen mijn angsten te laten ompraten tot draaiing, maar voor extra back-up toch maar ff het mannetje meenemen.

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Taliaa en Makkie ik ben inmiddels al ruim 20 kilo aangekomen :oops:

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, wat naar meid. Luister naar jouw gevoel, jij beslist! En het komt hoe dan ook (KS of niet) helemaal goed bij jou!

Makkie, fijn dat alles goed was.

Milla, jouw ervaring is ook niet niks zeg, pffft. Ik kan me voorstellen dat je niet meer zo wilt bevallen met het kindje in dezelfde houding.

Morgen moet ik naar de gyn. Ben erg benieuwd. Ook vooral naar de ligging. De vorige keer lag ze nog in een onvolkomen stuit. Hopelijk weet ik morgen meer.

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Bloemetje spannend hoor morgen!

Ben ik nou zo nieuwsgierig of zo? maar ik ben gewoon zo benieuwd naar Sas.

Meiden thanx voor jullie lieve woorden. Jullie zijn allemaal schatten.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ja.. ben ook zoooo nieuwsgierig.... die heeft al lekker haar kindje in dr armen...
    kkom steeds kijken of ze iets heeft laten weten hier:)

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Heb hier de laptop in de box staan om steeds te kijken. De Katten blijven er maar verontwaardigd naar kijken :)

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    haha, ja ik zit ook steeds te kijken:). wahaha, als ik dit al spannend vind, dat wordt dalijk wat dan als ik zelf aan de beurt ben:)
    (leuk dat je me hebt toegevoegd op hyves!)

20. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ik ben hier ook al een paar keer geweest, hihi. Ik ga zo naar en borstvoedingscursus, dus kan pas weer kijken als ik terug ben.

Deel Deze Pagina