Hoi dames, Ik kwam ook gelijk kijken met de hoop op babynieuws maar nog niet ben ook benieuwd. Cira neem aan dat je ook je eigen gevoel mag vertellen en dat daarwat mee gedaan word, vervelend dat ze niet echt luisteren volgende keer weer aangeven snap je gevoel, succes. Makkie fijn dat alles goed was. Taliaa heerlijk een zorg minder. Zo dames vandaag zit ik op de helft als de andere helft net zo snel gaat zou mooi zijn.
Taliaa ik kan je vertellen dat het steeds spannender word! Lot gefeliciteerd 20 weken alweer! Syb morgen weer de 20 weken echo succes! Bloemetje veel plezier/succes vanavond. Hier dus weer even spieken maar jah nog steeds geen babynieuws
Lot gefeli met je 20 weken! Weer een mijlpaal bereikt! Syb, veel succes en plezier morgen met de 20 weken echo. Jee, nog steeds geen babynieuws... hoop morgen toch wel iets te lezen, anders is het weer een dag in spanning! Hoop dat het in iedergeval goed gaat met ze! Ga zo ook naar bed, lekker buikje smeren!
Hoi Dames Nou hier nog geen baby, hij zit nog te lekker denk ik! Wel nu weer krampen, en vanacht echt enorme krampen en pijn gehad, heb heel slecht geslapen, had toen wel zoiets van pfff zet dan nu maar door, want kan niet meer! Rond 5 uur lekker over gegeven en had het erg zuur heb ik een renie genomen en toen wel geslapen tot half 10 vanmorgen, vandaag hele dag amar afleiding gezocht, wezen winkelen! Dus ja ik houd jullie op de hoogte! En sas zal die al wat hebben?
@ deborah, oeioei, denk dat het snel door gaat zetten hoor! (hoop het iig!) @ sas, haal ons uit ons lijden, we zijn zoooo nieuwsgierig @ Lot, jeuhhhh op de helft meid! gefeli!(vandaag al over de helft!) @ all, ik denk dat sas wel al haar wondertje in haar armen heeft, wat denken jullie? LIefss, Taliaa
Taliaa, ik zit hier ook vol ongeduld te wachten om iets te horen van Sas... Maar denk toch ook dat ze al haar wondertje in haar armen heeft.
Hmm, nog niks... Ik denk dat Sas het te druk heeft met de kleine. Deborah, het zal niet lang meer duren lijkt me. Succes! Lot, fijn op de helft, gefeliciteerd. All, ben vanochtend naar de gyn geweest. De kleine ligt nog steeds in een stuit. Ze kán nog draaien, daar hoop ik maar op. Handmatig proberen te draaien lijkt me best eng. Ach, we zien wel. Het gaat iig wel goed met haar
AAAH nog geen baby nieuws Deborah klinkt al als goed beginnend voorwerk. Bloemetje balen dat je meisje nog in stuit ligt. Ik snap hoe je je voelt
Cira en bloemetje@ Wat balen zeg dat jullie kleintje in stuit liggen... Tis mss een keizersnede geworden bij Sas vandaar dat we niets van haar horen... Weet niet hoelang je dan bij jullie in Nederland in het ziekenhuis moeten blijven? Hier morgenochtend weer voor een echo... Al reuze benieuwd hoeveel ze gaat wegen. Hoop dat ze niet gedraaid is in stuit, heb ook al een dag of 3 wat last net boven m'n schaambeen denk dat ze mss aan het indalen is. Maar zeker ben ik niet hoor, zal het morgen wel horen van de gyn als het toch zo is. M'n vluchtkoffer is al gemaakt, kon niet meer wachten... En die van m'n kleine meisje ook hoor Wil nu echt dat alles begint klaar te zijn tegen dat ze komt, maar ja nog steeds geen wisselstukken van de kamer. De kinderwagen is ook nog steeds niet geleverd in de winkel. Begin er nu toch echt stress van te krijgen hoor. In de woonkamer zijn ze nu bezig met een nieuwe schoorsteen met van die potten erin te plaatsen, want ben altijd zo bang voor een schoorsteenbrand... En we hadden soms ook wat geur binnen van de kachel, dus nu zal die schoorsteen wel goed trekken. Wou dat dit zeker nog gedaan was voor de bevalling ( en voor het bouwverlof )want met al dat stof en vuil dat we nu in huis hebben. Moet het niet weten dat ze dit nog zouden doen als ons klein meisje hier al in haar wiegje ligt. Zal jullie weer laten... Sorry voor al mijn gezeur hoor
Mariska in NL lig je met een keizersnede gemiddeld 5 dagen in het ziekenhuis. als de bevalling normaal verloopt mag je na een aantal uur weer naar huis. Sas moest dacht ik nog 1 dag ter observatie blijven wegens haar medicijnen. Ik heb het hier ook hoor dat alles in orde moet zijn. Ben ik onze eigen slaapkamer aan het poetsen kom ik erachter dat we lekkage vanuit de douche hebben :x . Nu maar weer snel iemand vinden die dit kan herstellen, maar er moet wel een stukje muur vervangen worden.
nog steeds geen babynieuws Bloemetje ja inderdaad en normaal lossen we hetzelf op maar dat lukt nu niet meer. Mannetje heeft het ook te druk om mee te helpen in het huishouden. Ach mijn vader komt volgende week sowieso langs en mochten we niemand gevonden hebben gaat hij kijken of hij het gerepareerd krijgt.
Hoi Meiden Nou hier toch wel erg steken aan de onderkant, nog niet echt regelmatig. Misschien toch steeds oefeningen? Ga pas de VK bellen, als ik het regelmatig is, want weet toch al wat ze gaan zeggen nu! Ga even lekker rustig liggen, neem een douch en als het regelmatiger komt bel dan maar.
Hier baby nieuws: Mijn schoonzusje is vandaag bevallen, ingeleid, van een zoon: Wouter , 3470 gram. 10 dagen overtijd. Vanavond gaan we erheen, verder heb ik even geen tijd te reageren. Morgen laatste werkochtend!
Deborah; spannend hoor! Jammer dat Sas geen smsbuddy heeft........ anders hadden we misschien l geweten hoe het heet en of alles goed is enzo....