Nog geen babynieuws.... Ik weet niet of Sas hyves heeft. Fleurebel gefeliciteerd met je neefje! Veel succes morgen met je laatste werkdag!
Jaaaa Fleurrebel, morgen lekker met verlof! Heerlijk meid! Ook nog van harte met je neefje! Deborah, ben benieuwd wanneer bij jou het 'echte' werk gaat beginnen! Zet um op hoor! Heb ook geen hyves van Sas... hoop dat we snel wat van haar horen! Chantje, hoe gaat het nu met jullie en de kleine prinses? Kan ze al weer wat dingetjes erbij? Moet je binnekort weer naar het consultatiebureau? Syb, hoe is het gegaan met de 20 weken echo? Hopelijk is alles goed! Ben benieuwd of jullie nou wel of niet het geslacht weten! Hoop snel wat te horen!
hey meiden de echo was helemaal tip top en orde .......ze hebben nog geen afwijkingen kunnen zien ...het kan nog zijn dat het wel afwkijkingen heeft die ze niet konden zien ... kindje lag veel te bewegen en te schoppen ........... mmhh bij sas is het nog stil zie ik ....
oooh ja en mijn man wou het nog steeds niet weten ......doet me toch eigenlijk wel pijn ....heb het gevoel dat hij er niet zo mee bezig is of zo ...hij vind het wel leuk ...maar ik moet soms vragen of hij zijn hand op mijn buik wil leggen om het kindje te voelen .....
Sybje fijn dat ze niks konden zien op de echo. Mijn man kroelt elke avond me mijn buik, maar geeft ook aan dat hij blij is als de kleine geboren wordt want hij vond het toch maar raar en heeft er buiten de buik veel meer mee denkt hij. Dat kroelen is ook pas een week of 5 echt. Daarvoor voelde hij er ook te weinig voor.
Sybje wat fijn dat alles er goed uit ziet. Jammer dat je je man niet zover heb gekregen. fleurrebel gefeliciteerd met je neefje! bloemetje vervelend dat de kleine nog in stuit ligt wie weet draait de kleine nog goed. Morgen 20 weken echo wel spannend gelukkig al in de ochtend. Hoop dat alles er goed uitziet.
Lot, spannend morgen! Veel plezier hoor! Hopelijk is alles in orde. Syb, fijn dat alles goed lijkt! Hele geruststelling of niet! Mijn vriend zit veel aan mijn buik, steeds even aaien en kus erop. Iedere man is anders, dus ik denk niet dat het is omdat hij er niet veel mee bezig is. Mss wel zijn manier om er aan te wennen. Praat er anders met hem over als het je dwars zit. Bloemetje en Cira, hopelijk draaien jullie beebjes nog goed.
Sybje; fijn dat er geen afwijkingen waren te zien, elke man beleefd het anders. Voor mannen is het ook zo anders. Zij zien hun vrouw veranderen zowel lichamelijk als geestelijk...... Het blijft bij jullie gewoon een verassing.... Makkie; met Suze gaat het super, morgen weer naar het consultatiebureau, dan krijgt ze haar prikjes... ben benieuwd hoe lang en hoe groot ze is... Lot; het is spannend zo'n 20 wekenecho..... maar ook erg mooi!
@ sybje, wat een geruststelling! En over je vriend, als het hem niet zou intereseren, dan had hij het best willen weten hoor, dan had hem dat niet uitgemaakt En het is voor mannen erg onwezelijk, dat zegt de mijne ook hoor. Het is onze buik, en zij staan nog een beetje aan de zijlijn. @cira, oei een lekkage. Wat ontzettend balen! succes ermee! @ all, ik heb ook geen hyves van sas Ik vind dat deborah wel een sms buddy moet hebben hoor! of heb je die al? (ik wil het ook wel zijn) Ben erggggg benieuwd naar sas! Hier is het weer een mindere dag... Erg last van mn bi. Hebben de andere bi dames ook pas de dag nadat je wat meer gedaan hebt last? ik was zo blij dat het redelijk ging gister... nou weltrusten alvast! Taliaa
@talia : ik heb beginnende bi en heb vandaag idd oook veel gedaan ....en nu heb ik auwie ...morgen wordt helaas ook geen rustige dag .....
Hebben jullie elkaar op hyves? Dat is natuurlijk ook fijn om het hele bevallingsgebeuren te volgen. Hebben jullie dat via pb'tjes gedaan? Sybje, fijn dat alles goed was. Vervelend dat je man er voor je gevoel te weinig mee bezig is. Voor veel mannen is het ook wel ver van hun bed. Maar dat komt vast goed als de kleine er is hoor. Lot, succes en veel plezier morgen. Chantje, ooh prikjes morgen. Mn collega adviseerde me laatst nog om je man mee te laten gaan. Ze vond het zo moeilijk. Sterkte. Taliaa, ik herken dat ook wel een beetje. Al is het wel heel wisselend met de bi. De ene keer heb ik meer last omdat ik teveel heb gedaan en de andere keer omdat ik teveel gezeten heb bijv. Hier wordt flink gerommeld in mn buik, de hele avond al. Ik hoop dat ze ligt te duikelen om in de goede positie te komen. Doet dat bij jullie soms ook zo'n pijn? Het gaat soms echt hard zeg!
Lot veel plezier en succes morgen! Chantje succes morgen met de eerste prikjes. Ik hoop dat het een beetje meevalt. bloemetje dat kan behoorlijk pijnlijk zijn ja. Had gehoopt op wat babynieuws.
Chantje, fijn dat je man mee gaat. Ik heb je uitgenodigd. Ik hoopte ook op babynieuws, ik blijf gewoon kijken.
Jammer hoor nog geen nieuws. zo ga dadelijk in de stad de aller aller laatste dingen halen . Dan is de vluchtkoffer klaar en heb ik alles in huis.
Nou zo ben ik de nacht door gekomen, Veel op de wc gezeten, overgeven krampen, toen dacht ik even dat toen ik aan het plassen was, ik ook vruchtwater verloor, want toen ik stopte even met druk zetten liep het gewoon door Dus ik dacht nou zal morgenochtend als ik wakkeer ben even de VK bellen, heb ik dus net gedaan, maar nee geen vliezen die waren gebroken, je heb soms gewoon geen controle meer op je blaas omdat de baby daar tegen aan duwt. Dus ja we blijven maar hopen dat het snel doorzet! Ben het wel zat :S Zoek me maar op hyves Deborah van Zaanen
Ik ga je toevoegen Deborah! Jullie kunnen mij vinden onder Meike Bierman (niet degene nemen met de foto van een konijn... dat is mijn oude hyve.... de andere foto met buikje ben ik!)