Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah en makkie ik heb jullie toegevoegd!

2. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ik ga ook even zoeken op hyves.

Deborah, ik kan me voorstellen dat je het 'gerommel' zat bent!

3. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    deborah; hopelijk zet het snel door..... spannend he... kan me voorstellen dat je het zat wordt. Probeer wel lekker veel te rusten want als straks "het echte werk" gaat beginnen heb je al je krachten en energie nodig!

hoe zou het met Sas zijn? Ik hoop dat alles oke is en dat ze lekker aan het genieten is!

Gek eigenlijk, ik ken jullie helemaal niet maar ben veel met jullie bezig....

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

heb ik ook hoor! Denk veel aan jullie!

5. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    oja, de prikjes vielen mee.... bij de 1e reageerde ze bijna niet en bij de 2e moest ze wel ff flink brullen maar ze viel lekker snel in slaap.......

Hopelijk krijgt ze niet veel last,dit kunnen we pas na 4 uurtjes merken......

Ze was 63 cm en 5860 gr.... erg groot meisje dus!

6. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    dag dames daar ben ik weer eens met goed nieuws. Afgelopen maandag is onze zoon Thijs geboren. Een flinke lieve knul van 4100 gram. We hebben een nachtje in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik veel bloed was verloren een een bloedtransfusie kreeg, en Thijs omdat ie hoofdpijn had omdat ie met de vacuumpomp geboren is. Ik had wat hulp nodig. Ik kan jullie zeggen ik vond de bevalling meevallen op het laatste kwartiertje na dan. Zo ik ga nu is alles even een beetje bij lezen, en ik zal de komende week sporadisch op het forum zijn.

7. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    GEFELICITEERD met Thijs!!!

Dat verhaal met de pomp ken ik!

Lekker genieten met z;n drietjes!

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Sorry hoor dat ik jullie zo lang in spanning heb laten zitten, maar het ging niet zo lekker met me, ik ben wel thuis maar nog erg slap. Kindje heen en weer sjouwen of zo lukt nog helemaal niet. Maar ik geniet wel ontzettend van mn mannetje. Ik heb trouwens wel ooit een keer hyves aangemaakt, maar ik ben mn pasword kwijt en ik moet me er nog eens in verdiepen. Ik heb nu gelukkig nog geen last van mn bi. Meiden wees niet bang voor de bevalling, zorg ervoor dat je lekker ontspannend blijft, want op die manier blijft de bevalling op gang. tussen de weeen door goed ontspannen. Ik zou het zo weer doen, maar nu nog even niet.

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Sas; vervelend dat je zo slap bent.... gelukkig heb je kraamhulp. Is jouw mannetje ook lekker een tijdje thuis?

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    yep mn mannetje is lekker thuis, vanochtend alleen even naar zn werk geweest om een paar mensen onder de kont te schoppen omdat die liepen te eikelen. En volgende week moet ie nog een paar halve dagen werken en dan heeft ie lekker 3 weken vakantie. Heerlijk kunnen we lekker met zn drieen rommelen. Ik krijg nog een extra dag kraamzorg omdat ik een zeer laag hb gehalte heb en nog helemaal niets kan. Thijs moet nu alleen nog leren dat ie s'nachts moet slapen en overdag wakker moet zijn, maar dat komt vanzelf. Verder gaat het allemaal erg lekker.

11. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Sas, GEFELICITEEEERD MET JULLIE ZOONTJE THIJS! Fijn dat je de bevalling zo goed bent doorgekomen. Heel veel geluk met zn drietjes, geniet ervan!

12. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Chantje, gelukkig viel het mee met de prikjes!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @sas : aah gefeliciteerd met je mannetje gave naam ook zeg ! maar 4100 gram ...ppffff zware klus
    je moet lekker aan de roosivicee ferro gaan ...knap je zo op !
    we zijn wel benieuwd naar foto's hoor !

@chantje aah ze hield zich dus nog redelijk goed ..aah gossie is ook niet niks van die prikjes ..

@all ben ook wel veel met jullie bezig hoor ....meer met jullie dan de nov mama's .....maar soms verdwijnt dit topic uit mijn postvak en vergeet ik het door mijn zwangerschapsdementie ....haha

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    SAS meid gefeliciteerd met jullie zoon THIJS!

Vervelend dat je veel bloed bent verloren en nu nog slap bent, maar super dat het meeviel.

Geniet maar lekker van jullie vent!

15. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Chantje fijn dat de prikjes meevielen.

Merk hier ook dat ik veel met jullie bezig ben moet echt elke dag wel even bijlezen of het met jullie goed gaat. Vind het wel leuk dat we nu op hyves fotootjes van elkaar kunnen zien. Al die gezichten bij de namen maakt het allemaal weer een stuk persoonlijker.

Deborah jij bent de volende meid!

16. Milla

Milla Niet meer actief

Sas gefeliciteerd met Thijs!!

Wat een prachtige naam, wordt zeker weten later een mooie en lieve knul!
    (mijn man heet ook Thijs ;) )

Geniet er van!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Sas super gefeliciteerd met THIJS fijn dat het je mee is gevallen, lekker genieten en rustig aan.

Chantje fijn dat de prikjes meevielen altijd zielig.

Ik heb vandaag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Was prachtig om te zien en wel een geruststelling.
    Ik denk dat ook weleens ken jullie niet en de dames van pco forum maar moet altijd even lezen hoe het met iedereen gaat.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Lot fijn dat de echo goed is. Nu op naar de bevalling.

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    SASSSSS gefeli meid! met jullie Thijs. Wel een flinkerd zeg!:) ben benieuwd naar de foto's, maar kan ook snappen als je ze niet op inet wilt zetten!
    Nou, geniet ervan en ik hoop dat je snel een beetje opknapt!
    Liefss, Taliaa

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Allereerst van harte gefeliciteerd Sas met jullie zoon Thijs! Wat een flinke knul zeg 4kg 100...

Lot@ Fijn dat alles goed is met jullie kleintje...

Chantje@ Gelukkig vielen de prikjes mee voor je kleine meid...

Ben ook veel met jullie allemaal in m'n gedachten... Kan het niet laten om eens te loeren op ons topic of er geen nieuws is van jullie ;)

Hier vanmorgen naar de gyn geweest, alles goed met de kleine meid... Ze meet nu 42- 43 cm, haar gewicht is wel aan de lichte kant 1kg 800
    De gyn zei dat het gewoon een klein fijn poppetje gaat worden, maar alles was in orde met haar. zelf was ik ook maar 900 gram bijgekomen in die 3 weken. Dus zei ie dat het normaal was dat de kleine dan ook niet heel veel bijgekomen is... Zelf woog ik bij de geboorte ook maar 2kg 650 dus mss zal ze dit van mama meegekregen hebben ;)
    Ben gewoon niet echt gerust door dit gewicht maar m'n ventje zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken. Als er iets fout was ging de gyn dit zeker zeggen. Heb ook al eens rondgezocht hier op het forum en er waren er nog dat de baby aan 34-35 weken rond dit gewicht wogen...
    Ze lag gelukkig nog steeds met haar hoofdje naar beneden en ze is al ietsje ingedaald dus vandaar die druk dat ik voel onderaan...

Deel Deze Pagina