Deborah van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jessy... Makkie ik laat Cira gerust voorgaan hoor om te bevallen
Tezz, gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan! Wat betreft de verzekering: ik had een behoorlijk hoog eigen risico en daarom heb ik veel moeten betalen aan de behandelingen (puregon). Poohbear, fijn dat je zo snel op controle mag! Ooow Cira, jij bent aan de beurt...! Het gaat wel goed hier zeg, echt leuk de eerste baby's en nieuwe zwangeren Ons kleintje is vandaag maar rustig. Ik voel ze wel, maar minder dan normaal. Ik heb toch liever dat ze me hard trapt, ookal doet het soms pijn. Ga zo maar eens rustig op de bank liggen, kijken wat er dan gebeurt.
Wow mag je volgende week al komen. Ik moet nog 2 weekjes wachten Ja die kaarten en kado's zijn leuk om te krijgen he. Liefs Thamara
@ Deborah gefeliciteerd met jullie zoon JESSY @ Tezz gefeliciteerd met je zwangerschap. @ Bloemetje je kleine krijgt steeds minder ruimte, dus kan dan ook moeilijker een judo kik aan je geven. Nou wie van de dames word nr 4 met bevallen ? @ All afgelopen nacht iets beter geslapen. En ik vind het ongelooflijk volgens mij gaat mijn buik nou harder dan bij de 1ste zwangerschap. Kan mijn spijkerbroeken nog wel aan, maar tegen de middag moet ik de knop los doen anders zit ik niet prettig en begint het irritant te worden. Met 1ste zwangerschap had ik met 9 weken al positie kleding aan. Straks maar eens kijken waar ik de broeken heb liggen, en ze alvast door een sopje heen halen. Is dat niet een beetje vroeg nu al buikje krijgen ? Fijne dag allemaal. Liefs Thamara
Morge meiden! Poohbear, wat super dat je al zo snel mag komen voor de eerste controle! Hopelijk kunnen jullie dan al een kloppend hartje zien! Thamara, je voelt je nu gewoon een stuk meer opgeblazen, had ik ook hoor. Had bij 8 weken al mijn eigen broeken niet meer aan. En ze zeggen dat het bij een 2e nog sneller gaat! Bloemetje, ff een por tegen je buik? Mss dat je dan wel een flinke trap terug krijgt! (en als je het niet vertrouwd, wel de vlos bellen hoor!) Sas, hoe gaat het met jou? Deborah, ben ook benieuwd naar jou verhaal! De rest, succes vandaag met de warmte.... schijnt behoorlijk warm te worden! Denk aan jullie en jullie beebjes! (ben alweer bijna op de helft.... wat is de tijd de laatste weken snel gegaan zeg....pffffff!)
Wow inderdaad pag 150 alweer! Meiden ik ben best zenuwachtig voor vanmiddag. Voor mijn gevoel is de kleine nog niet gedraaid. Ik hou jullie op de hoogte vanmiddag!
Als je kleine dan niet gedraaid is gaan ze dan een versie doen ? Heb ik toen wel bij de 1ste gehad, maar is toen niet gelukt dus is het een KS geworden.
Thamara ik ben zelf heel bang voor een versie dus moet echt vanmiddag maar eens afwachten. Als ik een goed vertrouwen erbij krijg denk ik dat we het laten proberen, maar ik wacht vanmiddag maar eens af.
Cira, heel veel succes vanmiddag. Ik hoop dat het draaien niet nodig is. Laat het alleen doen als jij het wilt he! Thamara, volgens mij gaat je buik bij de 2e nog sneller hoor, tenminste dat lees ik vaak. Ons meisje was vannacht lekker druk Kon er niet van slapen, maar was blij om het te voelen...
hey meiden oei cira ik hoop dat ze gedraaid is ...mijn schoonuzs dr beeb is ook net op tijd gedraaid ...haha alhoewel het heeft nog 1 week zeg maar ..... ben vanmorgen even wezen shoppen bij de ikea ....en ik heb bij een outdoor winkel crocs gekocht ....wel mary jane crocs hoor .......paarse ... ze lopen zo lekker ....nu lliep ik contstant op slippers ,.... had vorige week ballarinas gekocht die hebben heel mijn voetjes stuk gemaakt vandaar maar de crocs ....ze zijn gewoon een opluchting ...het valt me nl steeds meer op dat ik dikke enkels begin te krijgen niet heel erg hoor maar gewoon wat strakker
@ cira, succes! ik hoop dat de kleine is gedraaid! @ Thamara: mijn buik zwol ook al snel op.. Kun je lekker snel gaan pronken dalijk! @ sybje, ieieieie crocs grapje he! lekker de voetjes de ruimte geven he! @makkie: zo, al bijna op de helft! Fijn dat je het snel vindt gaan! @ all, mannetje is weg en ik mis hem ontzettend. De eerste avond kon ik niet anders dan huilen... Gister de hele dag lekker weggeweest en dan gaat het wel, maar gewoon het idee dat hij ;s avonds niet thuis komt Gisteravond belde hij, dat is dan wel héél fijn! pfft, tis nu wel extra erg met al die hormoontjes hoor! bah, maar goed, tis maar voor een weekje (aansteller ben ik he? Ik ga dalijk maar naar de stad denk ik Liefss, Taliaa