Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Taliaa, ga je verdriet maar gauw weg shoppen :) Je bent geen aansteller hoor!

Sybje, veel plezier met je crocs ;)

2. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo Dames

Nou ben vanmorgen thuis gekomen.
    Nou ik ben dus gister bevallen van een kern gezonde zoon genaamd Jesse (je zegt wel Jessie) hij weegt 3375 gram en is geboren om 17:56 uur.

Na een heftige en erg zware bevalling, is het wel de moeite waard geweest, er is een hoop mis gegaan tijdens mijn bevalling (zal de detaisl amar besparen, wie het graag wil weten mag een pbtje sturen ;) )

Maar goed na dit alles maken wij het erg goed!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

deborah, wat fijn wat van je te horen! Gelukkig dat alles goed gaat met jullie! Mooie naam hoor! Fijn dat je ondanks de zware bevalling toch al lekker aan het genieten bent! Zet je snel wat foto's op je hyve? Ben zo benieuwd! Geniet ze meid!

4. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    leuke naam!

Heb je overal al ook gefeliciteerd.... (ook in een pbtje)

5. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Deborah@ Nog eens een heel dikke proficiat gewenst hoor... Gelukkig is alles goed met jullie.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nee hoor, je bent helemaal geen aansteller! Is toch ook niets aan? Ik was vanacht een nachtje zonder mannetje... vond het vreselijk...

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Deborah, fijn dat je thuis bent en het goed met jullie gaat, ondanks de zware bevalling.
    Geniet van elkaar, lekker met zn drietjes!

8. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Ik ben benieuwd naar wat Cira straks te vertellen heeft... Ik hoop dat het meegevallen is.

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    ikke ook!

joeeeeeeeeeehoeeeeeeeeee waar ben je?

10. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ben ik :) :)

Nou de kleine is niet gedraaid en tot overmaat van ramp al met zijn kontje ingedaald. Donderdag wordt ik om 13.00 uur op de verloskamers verwacht en dan gaan we kijken hoe de kleine het nu doet en of er nog gedraaid kan worden. Dan mag ik beslissen of we het wel gaan proberen of niet. Ik mag ook tijdens de draaipoging stop zeggen. Dat is gelukkig wel een opluchting. Aan de ene kant wil ik het wel proberen want dat betekend dat ik gewoon kan bevallen, maar aan de andere kant ben ik nog steeds heel erg bang ervoor. De VK in het ZKH begrijpt dit gelukkig.

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah jeetje zeg een zware bevalling, maar je heb er wel wat moois voor terug! Geniet lekker van de kraamtijd en laat je maar eens flink verwennen.

Sybje crocs ja super lelijk maar lopen heerlijk tenzij je ze nog aankan (ik kan ze dus al een hele tijd niet meer aan)

Taliaa en makkie ik zou het ook zeker niet fijn vinden hoor als mijn hubbie weg is.

Bloemetje lekker he als je zo rustig kan genieten van de drukte in je buik.

Thamara hier ook al snel een buikje gekregen hoor. Waren vooral mijn opgezette darmen.

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira dat is wel even een tegenvaller dat de kleine niet gedraaid is. Denk er rustig over na wat je wilt en doe wat jullie graag willen. succes!

Makkie de weken gaan wel snel he als de 2de helft ook zo snel gaat!

Ik heb een aantal mensen in mijn omgeving die voor mij uitgerekend zijn en wij hebben de naam en hadden deze eigenlijk ook al een poosje. nu ben ik iedere keer als er iemand is uitgerekend of ik een kaartje krijg best bang dat daar onze naam op zal staan kennen jullie dat? misschien een beetje stom.

13. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Cira; wat vervelend joh!
    ben benieuwd hoe het gaat lopen allemaal, succes hoor!

Makkie; lekker he dat je al bijna op de helft bent!

Lot:ik herken dat wel van die namen.... lastig he

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ deborah, wat fijn dat je weer thuis bent! Wat een mooie naam! is het dan jessie of djessie? (ik denk t 2e, maar vraag het maar voor de zekerheid..:)

@makkie, vervelend he zonder hubbie:( ik moet nu nog 4 nachtjes...... Pfffft..

@ all, heb vandaag even naar tenten gekeken. Wij willen nl een nieuwe tent voor volgend jaar met de kleine. Een iets degelijker met een goede slaapplek voor ons meissie:) Dus... maar goed, is best een hoop geld. maja, we zijn echte kampeerders, dus dat moet dan maar:) morgen ga ik de auto wegbrengen, moet gemaakt worden (gelukkig onder BOVAG garantie:))
    Ik heb het daar nooit zo op he, op garages en auto's wegbrengen enzo. ben blij als het morgenavond is, dan is het geregeld:)
    Nou fijne avond allemaal!
    Taliaa

15. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa het is Djessie ;)

16. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, balen zeg :( Maar wel heel fijn dat de vk je angst begrijpt. Ze zullen dan ook echt wel stoppen als je dat zegt. Laat het maar gewoon op je afkomen, misschien valt het mee. En anders gewoon stoppen.

Lot, ik heb dat ook met die namen. Er zijn nog een aantal collega's voor mij, ik hoop echt dat onze naam er niet bij zit. Al vind ik dat we er eigenlijk niets om moeten geven als een collega dezelfde naam heeft. Als het nou je zus is bijv., is het anders. Maar daarentegen is het gewoon jammer als iemand anders de naam eerst heeft. Dan is het bijzondere er wel een beetje vanaf. We gaan er maar gewoon vanuit dat het niet gebeurt.

Taliaa, een beetje goede tent is idd super duur. Maar je kunt er wel lang mee vooruit. Succes morgen. Waarom heb je het niet op garages als ik vragen mag?(ben niet nieuwsgierig :oops: :) )

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ bloemetje, haha ja die garages... Mijn man regelt die dingen voort allemaal. En nu moeten er allemaal dingen geregeld worden die onder de BOVAG moeten vallen, en dan moet je dus extra op je strepen staan. Normaal is dat geen probleem, maar van dingen waar ik echt geen verstand van heb, vind ik dat lastig. En zeker bij al die mannen. Nou ja, ik ben gewoon een zeur dus!:)

18. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Aja, nu snap ik het! Herkenbaar, haha! Bij ons is het ook altijd mijn man die dat soort dingen regelt. Gewoon op je strepen gaan staan en laat anders die zwangerschapshormonen maar eens werken.
    Je bent geen zeur hoor!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    haha, als ik mn hormonen laat werken sta ik te huilen, heel erg. Echt iets van de laatste tijd:) om alles huilen..:-s

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Deborah, mooi hoor zoals je het uitspreekt! Ennuh, krijgen we gauw een foto te zien?

Taliaa, kamperen! Ja super! Kijk daar ook al naar uit straks met de kleine! Succes nog de komende nachtjes en daagjes zonder je mannetje... gelukkig ben je niet helemaal alleen ;) :)

Cira, wel goed ze het nog gaan proberen met draaien. Dan kan je zelf aangeven dat je wilt stoppen. Maar wie weet heeft hij maar een klein zetje nodig en ligt ie goed! Kun je toch 'normaal' bevallen, dat zou natuurlijk super zijn! En zoniet, dan niet... als hij en jij maar gezond blijven!

Lot, ik let ook erg op de namen hoor, van de kleintjes die hier geboren worden. Tis in onze wijk telkens een babyboom, dus ben altijd benieuwd wat de naam is. Ben de meisjesnaam die we nu in gedachte hebben nog niet tegengekomen, de jongensnaam wel 1 keer...

Bloemetje, fijn dat je de kleine weer lekker gevoeld hebt! Volgens mij kan het nu wel vaker gebeuren toch dat je het minder vaak voelt? Omdat het minder ruimte heeft? Maar toch maak je je dan druk he?

Deel Deze Pagina