Ik heb toen ook tijdens de draai poging stop gezegt. Maar de kleine draaide uit zich zelf ook terug. De arts wilde het nog een x proberen maar ik kon niet meer. Dus hij is toen met 38,5 weken met KS gehaald
@taliaa : je kan beter na de vakantie een tent kopen zijn ze vaan in de aanbieding ! ooh en weer een beebje erbij ...heerlijk ! kijk er ook zo naar uit (zal tegen de bevalling wel veranderen )
Oooh dat is ook niet echt bevorderlijk, haha. Ik ben juist een stuk feller door de hormonen Makkie, ja ik neem me telkens voor om me geen zorgen te maken Maar het is idd zo dat je het minder goed gaat voelen, naarmate het minder ruimte heeft. Thamara, hoe heb jij de KS ervaren? Heb je lang herstel nodig gehad? Moet het kindje daarna standaard in de couveuse of is dat een fabel? En mocht je al snel naar huis? Sorry voor alle vragen Maar ik ben er ook al eens over aan het denken, omdat onze kleine nog steeds in een stuit ligt. Sybje, volgens mij wil je tegen de tijd dat de bevalling nadert al helemaal dat het beebje snel komt Dat lijkt mij tenminste.
@ bloemetje, na een KS hoeft een kindje echt niet per se in de couveuse hoor! De kinderarts is er wel bij (of assistent etc) maar dat is gewoon protocol. En nee, ik ga maar niet staan huilen daar he... @ sybje, we wachten ook tot na het seizoen, maar we hebben maar 1 tent gezien die voldoet aan al onze eisen, en die zit niet echt in de "komt nog in de aanbieding" club.. Maar goed...
Ik heb de KS heel goed ervaren. ZOu het met deze zwangerschap weer willen doen (maar lig het kindje goed dan moet ik natuurlijk bevallen) Mijn zoon hoefde toen niet in de couveuse. Normaal rekenen ze 7 dagen ziekenhuis na een KS, maar ik mocht met de 5de dag alweer naar huis. Omdat ik zo goed herstelde en het wel gezien had. Heel veel succes met je keuze. Ik heb het allemaal goed ervaren. Liefs Thamara
Ow heb jij daar ook al last van. Zit ook al aantal dagen mijn ontbijt met lange tanden weg te werken BAH.
Ja meiden daar begint het mee he Tamara fijn dat jij de keizersnede zo goed ervaren heb. Ik zal morgen zien of ik het red met draaien en anders zal het een KS worden. Keken ze jou raar aan trouwens met het stopzewtten an de draaipoging? Sybje ik kijk er echt naar uit hoor! heb zo'n zin om mijn kleine ventje in mijn armen te hebben.
UITGEREKEND: 13 augustus 2008: Cira jongen 20 augustus 2008: Mariska meisje 26 augustus 2008: Fleurrebel Meisje 29 augustus 2008: Krisstel Verrassing 31 augustus 2008: Bloemetje meisje 12 oktober 2008: Monique 25 oktober 2008: Taliaa Meisje 4 november 2008 : Sybje Verrassing 25 november 2008: Lot 06 december 2008: Makkie Verrassing 18 maart 2009: Thamara AGENDA: 16 juli: Lot controle vk 17 juli: Cira draaipoging op de verloskamers 25 juli: Makkie 20 weken echo 30 juli: Thamara eerste echo 31 juli: Mariska 37 w echo 5 augustus: Makkie vlos BIJZONDERHEDEN: Week 31: babykamertje + box Makkie wordt geleverd week 44: kinderwagen + Maxi Cosi Makkie wordt geleverd BEVALLEN: 07 mei 2008: Chantje bevallen van Suze 07 juli 2008 : Sas7 bevallen van Thijs 4100 gram 14 juli 2008 : Deborah bevallen van Jesse 3375 gram
Van het bijlezen is niets gekomen en zal voorlopig ook niet lukken sorry! Het is zo druk op het werk dat ik er niet aan toe kom. Gelukkig nog drie dagen en dan heb ik weer alle tijd @Sybje, wat een mooie 3d fotos! @Bloemetje, geniet je lekker van je verlof? @Poohbear, gefeliciteerd..leuk hoor al die cadeautjes. @Deborah GEFELICITEERD MET JESSE! Geniet lekker van je vent @Thamara, gefeliciteerd met jullie nieuwe wonder. Kan me voorstellen dat je het wel van de daken wilt schreeuwen, nog even @1ekindje, gefeliciteerd, al bijna op de helft zie ik. @Sas, lekker rustig aan doen meid en genieten van jullie kleine vent. @Cira, leuk zon babyshower nu ben je inderdaad de eerste nog maar 4 weken (of max. 6).. spannend! We balen dat de kleine nog in een stuit ligt, heel veel succes morgen! @Tezz gefeliciteerd (wat leuk want ik herken je nog van de tijd toen we veel posten bij Zwanger worden ) Wij hebben de extra echos niet zelf betaald.. @Makkie, als ik nu terugkijk vind ik de tweede helft nog sneller gaan dus bereid je voor @Taliaa, hoe lang blijft je man weg? Pfff zou er ook niet meer aan moeten denken hoor. Zie trouwens dat we met zn vieren straks erg dicht bij elkaar zitten ben benieuwd of we de volgorde aanhouden Moeite met ontbijten dat had ik in het begin ook..merk dat ik laatste weken weer veel moeite heb met warm eten. En hubbie maar zeggen wel goed blijven eten schat pfff. Gisteren bij de vk geweest..kleine was gelukkig gedraaid (had ik toen zelf ook gevoeld en gezien hihi)..hoofdje ligt beneden (nog niet ingedaald dus het kan nog alle kant op) maar de rest van het lichaam ligt over dwars in mijn buik. Over twee weken kijken ze nog een keer omdat het misschien wel (bij)gedraaid moet worden..ben benieuwd.
Krisstel, nog drie dagen aftellen en dan verlof! Succes met de laatste loodjes op je werk! Ja, ik geniet ervan, heerlijk gevoel dat je geen verplichtingen hebt. We zitten straks idd met een paar dames dicht op elkaar, ik ben ook erg benieuwd naar de volgorde! Thamara, dat is goed om te lezen! Ik hoop dat het niet nodig zal zijn, maar ga me niet druk maken als ik wel een KS moet. All, fijne dag!
Krisstell succes met de laatste werkdaagjes! Fijn dat het hoofdje al beneden ligt (dit scheelt al een hoop).
Nee ze keken me niet raar aan. Voordat die begon heb ik het nog een x gevraagd. En hij zei gaat het echt niet dan stoppen we. Maar probeer rustig te blijven (weet het is moeilijk) want echt prettig voelt het niet. Heel veel succes meid
Ik heb het toen allemaal over me heen laten komen. En heb weinig last van mijn wond gehad. Ook de ruggeprik is me 100% mee gevallen. Maar gelukkig had ik toen nog geen weeen, en dat zal ook een heleboel geholpen hebben.
Thamara, ze plannen die KS dan gewoon in, of niet? Bij welke termijn doen ze dat meestal? Eén of twee weken van te voren ofzo? Ons meisje heeft vannacht flink liggen schuiven. Ik vraag me af of ze misschien gedraaid is. Ik voel nu continu flinke steken onderin. Maar ik las bij Cira dat het kindje ook met de billen in kan dalen, dus het wil nog niets zeggen denk ik. Ben vandaag al een beetje begonnen met babywas, zo schattig die kleine kleertjes, zucht...
Hey meiden Nou heb even snel alles bijgelezen, om beetje bij te blijven! Ik wens natuurlijk alle zwanger die bijna moeten bevallen nog succes met de laatste loodjes! En ook jullie kunnen het! De dames die nog tijdje moeten, succes met alle kwaaltjes en dingetjes die erbij horen, straks weet je waar voor je het doet! En blijf genieten, want tis raar straks zo zonder buik! Ook vond ik wel grappig toen ik op de lijst keek dat ASuze op een 7 is geboren Thijs op een 7 en Jesse op 14. 7+7=14 hahaah hier wat foto's van onze kleine man! Alles gaat echt super goed, het is een erg rustige en tevreden mannetje! Borstvoeding gaat ook super, mag hier nu echt niet over klagen! http://85.17.225.110/297250001-29730000 ... _evCB.jpeg Jesse net paar minuten oud http://85.17.225.110/297250001-29730000 ... _cggc.jpeg 1,5 dag oud http://85.17.225.110/297250001-29730000 ... _MA4k.jpeg
@ deborah... zwijmel... wat een hunk zeg Die wil ik wel aan mn meissie koppelen (grapje he) Wat issie mooi zeg, en helemaal gaaf... Echt helemaal af he, super wonder! Fijn dat de BV goed gaat! Lijkt me super! @ all, vandaag een nieuwe foon gekocht. Een veel te dure, ach ja, mn mannetje is er toch niet Kan er nu foto's mee maken (haha, had echt nog een oude...) en filmpjes, leek me leuk dalijk met de kleine! Nog 3 nachtjes slapen en dan mag ik mn liefie ophalen! En dan zondag hopelijk op vakantie! (nouja, maandagochtend vroeg, maar zondag klinkt leuker) Morgen trouwens naar de arboarts, ben wel een beetje zenuwachtig daarvoor. En daarna naar de vlos, zal wel flink aangekomen zijn, oops... (kijk, veel vrouwen kunnen er niks aan doen, maar ik heb echt geen rem met eten nu...nouja, snoepen..) Oja, ik heb de auto weggebracht, en heb een leenauto mee. Dus dat is goedgekomen. Heb zelfs nog iets durven zeggen, haha. (ben normaal best een bikkel, maja) vanavond om 6 uur mag ik hem ophalen, hoop dat alles geregeld is, duimen jullie mee (hebben die auto namelijk pas 4 maanden ofzo...) Liefss, Taliaa
http://85.17.225.69/297350001-297400000 ... _i4k5.jpeg http://85.17.225.69/297350001-297400000 ... _i8SJ.jpeg