Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Deborah wat eenmooi mannetje!

Chantje ohh eczeem das minder en dan inderdaad ook nog de brief van je werk. Bleeh gelukkig kan je de brief nog een maand wegstoppen.

Taliaa nog een paar daagjes meid en dan is je mannetje er weer.

Makkie wij hadden de kinderkamer ook al vroeg hoor hederlijk rustig aan opbouwen poetsen en inrichten.

Lot fijn dat weer alles goed is met de uk en geniet van je vrije daagjes.

Thamara thanx! ik ben al weer veel geruster door je berichtje!

Meiden heb vannacht wel geslapen, maar was steeds wakker bleeh. Ben echt zenuwachtig voor vanmiddag. De kleine moet ook voor meer als de helft gedraaid worden, dus best wel een stuk :( . Gelukkig is mijn mannetje de middag vrij en zal dan alleen maar lekker naast mij zitten.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    moggel meiden!
    Ben net wakker en heb eidnelijk weer eens goed geslapen. Ben vandaag vrij en dat heb ik echt nodig!
    Ga vanmiddag naar een vriendin, bakkie doen.
    Fijne dag allemaal! enne cira, succes vanmiddag!

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Cira heel veel succes vanmiddag.

@ Makkie wij hebben de babykamer toen ook eerder gekregen.
    Zou eigelijk week 28 komen en we hadden hem met week 24 al.
    Ging dan iedere morgen als ik wakker was en voor ik ging slapen even kijken haha, en even dag dromen over hoe het zou zijn als de kleine in zijn bedje zou liggen.

@ Poohbear fijn dat je een nacht heb kunnen door slapen.

@ Deborah wat een mooi manneke heb je :D

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee goeie dag dan!

Jee, wat een schijtzooi op mijn werk zeg... tis hier zooooo rustig en het lijkt wel of iedereen sagie is... bah... en dan is het ook nog zo somber weer buiten... gatver, hopelijk gaat deze dag snel voorbij...

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Makkie hier is het ook al schijtweer! Dacht nog even naar de stad te gaan dan gaat de tijd wat sneller, maar dan ben ik zeiknat eer ik er ben.

6. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hier is het gelukkig nog droog.
    Ik ben niet vooruit te branden, ik ben zo moe pfff.
    De kleine is lekker tv aan het kijken, en ik doe vandaag weinig tot niets.

Hopelijk word het snel beter weer, want hier word je toch gewoon treurig van.

7. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Goeiemorgen dames,
    Kom net pas uit bed :oops: :) Heerlijk uitgeslapen.

Cira, héél veel succes vanmiddag!

Poohbear, geniet van je vrije dag.

Makkie, hopelijk is de dag snel voorbij :(

Thamara, gewoon een dagje niks doen hoor.

Taliaa, vandaag zie je je mannetje weer!

Lot, laatste dagje en dan even vrij. Zet 'm op.

8. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @Cira succes met draaien vandaag

@deborah gefeliciteerd met je zoon en ik hoop dat je niet al te veel last hebt van je borduurwerkje onderin. grijns. gaat het allemaal lekker?

@taliaa ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt met je mannetje weg. Ik had er toen ook erg veel last van toen mn mannetje weg was. Die hormonen vond ik erg lastig. Even voor de tent, ga eens bij de kampeermarkt in eindhoven kijken. Die heeft goede aanbiedingen en service. Zeker aan het einde van het seizoen.

@all hier gaat het elke dag een stukje beter. Ik kan al weer langere tijden zitten. Dit ging wat lastig ivm het borduurwerkje van de VK en de BI. Maar het gaat vooruit en ik begin ook wat minder moe te worden. Thijs doet het super.

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

@sas : fijn dat je al weer wat voor uit gaat ...het is ook niet niks volgens mij zo'n bevalling ....

@all : ik weet niet wat ikheb ...maar we gaan op vakantie en ik ben mega gespannen ....ben zo bang dat ik het niet voor elkaar krijg hier in huis om alles op te ruimen en in te pakken ...heb ergeen puf voor zeg maar :oops:

10. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Sas, fijn dat het steeds beter met je gaat en dat Thijs het zo goed doet!

Sybje, rustig aan meid. Geeft toch niets als je niet alles opgeruimd krijgt. Gewoon lekker de spullen inpakken, de belangrijkste dingen aan de kant en dan zie je wel weer verder. Succes.

11. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hallo

hier gaat alles perfect, ik voel me echt super goed! Voel me echt weer mezelf, komt denk ik ook echt omdat ik me 9 maanden lang ziek heb gevoeld! Overgeven, misselijk, blaasonstekingen etc etc. Ik heb wel paar hechtingen onderin, maar niet omdat ik uitgescheurd was of ingeknipt maar zijn beetje schaafwondjes, maar doet geen zeer! het geneest heel goed! Heb alleen 2 dagen erg last gehad van me stuitje,maarja is niet zo gek he ;)
    Voor de rest doet Jesse het ook super goed! Borstvoeding gaat perfect, mag niet klagen!
    En moeder zijn is eigenlijk heel gewoon, heb het gevoel alsof die er al dagen is! Heel raar.

12. Niet meer actief

@Deborah, weet nou niet meer of ik je al gefeliciteerd heb , maar van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Fijn dat het zo goed gaat.

@sybje , alvast fijne vakantie en maak je niet te druk, hel helpt mij dan om een lijstje te maken wat echt nog moet voordat je weg kan.

Fijn Sas dat het met Thijs ook zo goed gaat.

@all. Op zich gaat het hier goed. Heb vandaag veel last van mijn bi en ben daardoor behoorlijk humeurig. En maak me toch wel een beetje zorgen. Gister bij de vk geweest. Bloeddruk prima en voel me voor de rest prima. Alleen ze kon niet goed voelen of kaboutertje nog voldoende groeit. Een maand geleden zat ze nog boven het gemiddelde, 2 wkn geleden was dat bijgetrokken nog wel een wat groter kind, en nu is de vraag of ze nog voldoende groeit ofzo. Komt ook omdat mijn speklaag ook het 1 en ander verbergt. Nu dinsdag een groei echo in het zkh.
    Is dat normaal om al zo vroeg ( 35wkn ) een groei echo te krijgen?
    Zelf heb ik wel het idee dat mijn buik niet meer zo gegroied is de afgelopen tijd. meestal bij groei voelde ik dat door het oprekken van mijn buik, heb ik nu ook niet meer zo gevoeld. Maar ik voel wel dat ze meer ruimte in beslag neemt. Als ze zich uitrekt voel ik dat de laatste week heel erg goed, niet echt een fijn gevoel. Ze beweegt verder volop.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Fleurrebel, vervelend dat je zoveel last hebt van je BI... snap dat je dan niet zo lekker in je vel zit. En ik heb wel vaker gehoord van een groeiecho bij 36 weken hoor! Niet gek volgens mij hoor! En hopelijk gaat gewoon alles goed met kaboutertje! Wie weet krijg je de laatste weekjes ineens een groeispurt met je buik, dat hoor je ook nog wel eens.

14. Milla

Milla Niet meer actief

Ik breek weer even in:

Deborah nog van harte gefeliciteerd met je zoontje fijn dat alles zo goed gaat! Jammer dat we je nooit meer op het PCO-topic zien, maar goed je kunt niet alles bijhouden natuurlijk ;)
    Ik wens je een hele fijne kraamtijd geniet ervan!

15. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Deborah, wat fijn dat het zo goed met jullie gaat!

Fleurrebel, ik heb het ook vaker gehoord een groeiecho met deze termijn. Maak je niet te druk. Sterkte met de BI!

16. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    Cira@ Heel veel succes met de draaipoging...

Deborah@ Wat een mooi mannetje zeg... Ben blij dat je je zo goed voelt en dat de BV lukt.

Fleurrebel@ Niet te druk maken hoor ivm de groei maar ben de juiste eigenlijk voor dat te zeggen ;) Maar zolang je de kleine goed voelt bewegen enzo moet je je niet druk maken. Jammer dat je nog zoveel last hebt van BI

Sas@ Wat fijn dat alles goed gaat met Thijs en dat je zelf ook al een stukje beter voelt.

Sybje@ Rustig aan doen hé, als niet alles opgeruimd is als je vertrekt op reis is dit dan maar zo hé... Gewoon lekker geniet van je reisje

Chantje@ Arme Suze, dat ze nu exeem heeft... Hopelijk werkt het zalfje snel hoor.

Poohbear@ Geniet maar van je dagje vrij hoor...

Hier gaat alles moeizaam, ben al gans de week verschrikkelijk moe. Denk dat het vooral komt doordat ik s'nachts zoveel moet opstaan om te plassen. Sta al gans de week iedere morgen om 6u45 op met de werkmannen die komen en kan s'morgens in de zetel gewoonweg niet wakker blijven. Maar het probleem is dan dat ik s'avond niet vroeg kan slapen. Gelukkig is het morgen hun laatste dag en gaan ze voor 3 weken in verlof ( kan dan ook weer wat langer blijven liggen in bed )

Met de kleine meid is ook alles in orde ( alé dat denk ik toch ) ze is heel beweeglijk de hele dag door dus ze heeft allensinds nog energie genoeg. Hou het wel heel goed in de gaten hoor want als het plots veel minder is bel ik naar de gyn.
    Ben alweer aan het aftellen naar de volgende echo want wil zo graag weten of ze nu wat meer zal bijgekomen zijn in gewicht.

Gisteren heeft m'n ventje terug gebeld naar de winkel van onze kinderkamer... Zij hebben dan contact opgenomen met de fabriek die de meubels maken en hebben dan uiteindelijk terug gebeld naar ons.
    Die fabriek gaat nu bijna in verlof en ze gaan " PROBEREN " om het 3e wisselstuk klaar te hebben tegen de 2e week van augustus... Was gisteren weer in alle staten toen m'n ventje dit vertelde. Dus ja de kamer zal niet volledig af zijn als de kleine meid zich iets vroeger aanmeldt. :(

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ cira, je had vandaag toch de draaipoging, of lees ik weer verkeerd? heb iig vandaag aan je gedacht! Hoe is het nu? (anders morgen?:))

@ Sas, fijn dat het allemaal goed gaat!Met thijs, en dat je weer een beetje op je borduurwerkje;) kunt zitten! Hebben regelmatig bij de kampeermarkt gekeken, maar kunnen daar geen tent vinden die aan alles voldoet. Hebben er nu 1 gezien bij de Wit (schijndel) Bedankt voor t meedenken!

@ Makkie, wat fijn, lekker op tijd de babykamer! Ik begin nu pas te geloven dat we echt een kindje krijgen, dus zijn nu echt pas bezig met die dingen:)

@Fleurebel, BI sucks! Sterkte meid!

@ all, ik ben vandaag naar de arbo geweest. leuk om te weten: bekkeninstabiliteit bestaat niet en wat ik voel, voelen alle zwangere vrouwen! Nouja moraal van het verhaal is dat ik 50% op therapeutische basis mag gaan "werken"... En ... ik mag op vakantie! ( heb dus braaf al zijn domme opmerkingen geslikt;)) Dus nu lekker aftellen tot de vakantie! NOg 2 nachtjes en dan is hubbie thuis! Mis hem zooooo. Bedankt voor jullie steun trouwens! jullie zijn LIEF!
    (jullie kunnen ook wel zo'n shirtje aan!;))
    Oja, bij de vlos was alles goed! Was nu iets minder dan de vorige keer aangekomen, hihi. Nu in totaal 7,5 kilo, dus nog redelijk toch! (gewicht is altijd mijn issue geweest, tja, boulimia he...maar moet zeggen dat ik voor frummeltje echt goed bezig ben:))
    Ze kon nog niet voelen hoe de kleine lag, maar ik dacht dat dat mis. nog normaal was? (ik vergeet altijd alles te vragen daar, hormonen he..) mag nu over 3 weken alweer terug, dus weer een stapje verder:)

Liefss, Taliaa

18. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik lees er wel altijd Milla maar de laaste weken had ik geen tijd om op alles te schrijven zal mezelf weer is even melden! Want natuurlijk leef ik nog erg met jullie alle mee!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    bekken instabiliteit mestaat niet? Nou das echt erg zeg! Lekker zo'n arbo! Ik heb zoiezo niet veel goeds voor ze over...

@deborah. Hoe is het met jullie? Heb je al veel kraamvisite gehad?

@all heb mn eerst dingetje gekocht vanmiddag. Kon het niet laten. Een hele schattige trappelzak!

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Heerlijk he Pooh! Geniet maar lekker van de 1e aankopen! (en 2e en 3e en... ;) )

Mariska, succes met je vermoeidheid! Je kunt straks hopelijk wat beter uitslapen. En wat balen ze zeg van de kamer... hoop dat het toch nog snel rond komt! Zou toch leuk zijn dat als jullie meisje komt alles lekker af is!

Talliaa, wat is dat voor een arboarts zeg? Pffffff... wat een enorme s*kkel! Laat maar lullen hoor en straks gewoon lekker op vakantie. En alweer bijna je mannetje thuis, gelukkig maar!

Cira, ben ook benieuwd naar jou verhaal over de draaipoging! Hopelijk is alles goed!

Deborah, wat super dat de BV zo goed gaat! Hoop ook zo dat ik dat kan gaan geven straks...

Syb, rustig aan hoor! Dan maar geen huis dat helemaal aan kant is. Dat zie je dan wel weer als jullie terug komen. Eerst lekker op vakantie!

Ooo heb weer lekker weekend! Heerlijk... morgen lekker uitslapen. Merk dat ik toch te veel doe (voel me ook zo hyper van binnen) waardoor ik soms zo moe kan zijn, maar dan toch nog doorga... Verder voel ik me goed hoor, alleen erge last van mijn schouder. Denk dat ik de verkeerde houding aanneem ofzo. Als het zo blijft binnenkort maar eens een fysio opzoeken. Met de kleine in mijn buik gaat het volgens mij harstikke goed. Voel hem/haar vollop overdag! Vanmiddag zat een collega me iets te vertellen en ik voelde de kleine lekker trappelen. Ik droomde helemaal weg en heb eigelijk geen idee meer wat mijn collega allemaal zei! hahaha hoop dat ie het niet door heeft gehad!

Deel Deze Pagina