Zwangere dames van het PCO - clubje.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Milla, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    zo ben weer thuis. Onze eigenwijze vent ligt nog steeds met zijn hoofd omhoog :rolleyes: . Ze hebben in totaal drie pogingen gedaan maar hij ligt al te vast in mijn bekken. Mijn hele buik voelt beurs, maar ik ben wel blij dat we het geprobeerd hebben. Uiteindelijk viel het wel mee het is absoluut niet fijn, maar je merk dat ze de kleine zelf laten duikelen en alleen begeleiden. Alleen die weeenremmers is een zeer irritante prik (wordt in een spier in je been gezet) de vloeistof spuiten is een rot gevoel en het leek wel of mijn hart helemaal op hol sloeg. Ik lig nu lekker op de bank uit te hangen en mag/kan niet teveel doen. Volgende week vrijdag moet ik weer terug naar de Gyn voor hoe nu verder.

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira ben benieuwd hoe het is gegaan?

mariska balen dat de babykamer misschien niet compleet is zal er ook niet goed van worden.

deborah fijn dat het allemaal goed gaat met jouw en de kleine geniet er lekker van!

sas gelukkig kan je weer wat beter zitten lijkt me erg vervelend die hechtingen en dan je bi rustig aan en lekker genieten van je mannetjes.

Makkie heerlijk zo vroeg alles klaar een ding minder om je druk om te maken.

pooh en thamara hoe voelen jullie je?

Ik heb vanacht niet zo goed geslapen heb een beetje (spier)pijn net onder mijn borsten zeg maar komt iemand dit bekend voor? Als ik goed rechtop zit voelt het lekkerst maar echt prettig voelt het niet. had ook wat last van mijn buik vanacht, felle steken, dus al met al geen goede nacht gehad. Morgen middag mijn collega binnen halen bij de nijmeegse 4daagse en morgenavond rijden wij voor 4 dagen naar oostenrijk even naar mijn schoonouders dus ben er dan woensdag weer of ik moet tussendoor even tijd hebben om te spieken. Wij hebben een wiegje gevonden op marktplaats gaan hem ws volgende week halen.

voor degene die het weekend op vakantie gaan geniet er lekker van!

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    cira te gelijk dus de kleine blijft een beetje eigenwijs en wilde niet. Moet je nu gaan beslissen of je een ks wil?

4. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    makkie geniet maar lekker van het getrappel van je kleintje...

Khoop ook dat het kamertje zal af zijn maar ja we zullen moeten afwachten. Zou er niet van verschieten als het de 2de week van augustus nog niet klaar is hoor.

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Sas fijn dat het weer een stuk beter gaat! Ik hoop dat het zitten binnenkort helemaal vertrouwd is

Deborah wow dat is super al zo snel na de bevalling je eigen goed voelen.

Lot hoop dat jke vannacht wat beter slaap. Morgen lekker daagjes weg geniet ervan.

Makkie Heerlijk gevoel he dat getrappel in je buik. Ik heb ook een hoop gesprekken gemist hoor als ik aan het genieten was van mijn kleine vent.

Poohbear Leuk he de eerste dingetjes halen !

Taliaa heerlijk zo'n arbo arts :evil: ze merken natuurlijk echt wat jij voelt. Nou eerst maar eens genieten van je vakantie!

Mariska wat een bedrijf :evil: :evil: :evil: hoop dat het laatste wisselstuk snel binnen is. Heerlijk dat je binnenkort weer lekker kan uitslapen! Ik ben ook zenuwachtig naar volgende week hoe mijn uk gegroeid is.

Fleurrebel ik kreeg de eerste groeiecho met 33 weken. Probeer e er niet te druk om te maken elk kindje groeid op zijn of haar eigen tempo.

Sybje Lekker met vakantie dadelijk het huis loopt niet weg hoor ;)

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Lot volgende week krijgen we officieel een vervolg gesprek dan moeten we ook besloten hebben of we voor een stuitbevalling gaan of een KS. Wij zullen voor een KS gaan. Dus dat wordt nu spannend wanneer deze uitgevoerd gaat worden. Is wel een raar gevoel dat we dadelijk weten wanneer onze kleine geboren gaat worden.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jammer Cira, dat het draaien niet gelukt is. Maar wel goed van je dat je het geprobeerd hebt. Nu is het idd wachten tot DE datum! Spannend en gek idee hoor!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    @ cira, wat jammer dat je beeb niet gedraaid is, lekker eigenwijs hoor! maar wel fijn dat je over het hele gebeuren (de draaipogingen) een goed gevoel hebt! waarom heb je eigenlijk zo;n spuit gehad? Ik zou denk ik ook voor een KS gaan, en lijkt me dan ook zoooooo raar om precies te weten wanneer je kleintje gaat komen! bij hoeveel weken wordt het dan gepland?

@ all, ja ik kan die arboarts wel schieten. En net belde mn mannetje en ik was zooo blij; even mijn verhaal vertellen van die stomme man, want het had me echt helemaal onzeker en boos gemaakt. Maar mannetje had weinig tijd en vroeg om een samenvatting, en toen werd ik pissed en heb huilend opgehangen.. *oops*.. Ik kan hem niet bellen, en hij belt altijd maar 1x per dag.. Hoop dat hij vanavond nog even belt, want heb er wel een rot gevoel over. maar aan de andere kant ben ik ook een beetje (wel onterecht maar dat zijn hormonen;) boos dat hij er nu niet is. Niet even kunnen knuffelen, niet even kunnen zeggen dat ik een goede mama ga wezen en ik me niet aanstel... *jank*
    Lekker die hormonen:)
    bedankt voor jullie luisterend ehm beeldscherm:)

Liefss, Taliaa

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Jee taliaa, die hormonen hebben je wel flink te pakken he? Vervelend joh! Ik heb er nog niet zoveel last van...zou dat dan nog komen of hoeft dat niet? Ben benieuwd...

Maar idd sh*t dat nu juist je mannetje er niet is.... hopelijk belt ie nog even terug, voel je je vast beter... ik leef met je mee vanaf de andere kant van het beeldscherm hoor!

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @cira : he balen zeg dat je beebje niet gedraaid is .......maar nu weet je dadelijk wel precies wanneer je beebje komt !

@tailia : ooh meis trek je aub niks aan van de arbomannen .....ik lust ze rauw maak gebruik van je hormonen ,......
    ik moet ze eigenlijk ook nog bellen .....

tja en die hormonen zijn hierook flink aanwezig ....bah ben normaal helemaal niet zo jankerig ......moet vanmiddag huilen toen mijn buurmeisje van 5 dr laatste schooldag voor de vakantie afsloot op school :confused: :oops: bah niks voor mij

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wat balen zeg dat het draaien niet gelukt is.
    Hoefde je niet terug te komen voor een ctg.
    Ik moest na de draaipoging de volgende dag en 2 dagen daarna weer komen voor een ctg

12. Chantje

Chantje Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.432
    0
    0
    amersfoort
    Cira; jammer dat het draaien niet is gelukt! Spanennd als je straks weet wat DE datum is.

Taliaa; nog eventjes en dat is ie thuis, dan kunnen jullie weer lekker knuffelen en het weer helemaal goed maken!

Suze zit behoorlijk onder de eczeem, we moeten andere voeding en hebben een creme gekregen. Morgen hebben we om 10.00 een afspraak met mijn acupuncturist. Hopelijk kan hij haar helpen want ze voelt zich helemaal niet lekker. Ze is hangerig, huilerig, slaapt en drinkt slecht en slaapt het liefst alleen bij ons, wilt niets van haar bedje weten....... Zoooooo zielig!

13. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Thamaraa zolang ik de kleine goed blijf voelen hoef ik geen ctg te maken. Zodra ik ongerust wordt kan ik bellen voor een ctg. Maar ukkie hier springt nog vrolijk rond in mijn buik :)

Taliaa meid je wordt dadelijk gewoon een super mama! Dikke knuffel. De spuit krijg je om de baarmoeder te ontspannen.De KS zal waarschijnlijk tussen de 38 en 39 ste week gepland worden, maar hoe en wat precies hoor ik volgende week vrijdag.

Makkie inderdaad is het wel heel erg raar om dadelijk de datum te weten waarop je kleintje geboren wordt.

Mijn buik is gelukkig goed rustig gebleven vannacht alleen onderop voelt het nog behoorlijk beurs aan.

14. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Cira, goed dat je het geprobeerd hebt, hoef je daar niet meer over na te denken. Spannend zeg, dat dé datum gepland moet worden...!

Poohbear, leuk he die eerste aankopen. Shop erop los!

Mariska, balen van de meubeltjes! En je wilt het juist zo graag klaar hebben.

Makkie, heerlijk dat getrappel. Ik had het ook vaak op het werk tijdens vergaderingen dat ik alleen maar met mn gedachten bij het kindje was.

Taliaa, wat een achterlijke arboarts :evil: :x Vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen. Nog even en je kunt je mannetje weer vasthouden.

Lot, alvast een fijne vakantie!

Sybje, jullie ook alvast een fijne vakantie!

Chantje, wat sneu toch. Hopelijk kan de accupuncturist er iets aan doen. Jij hebt er iig veel baat bij gehad, dus wellicht Suze ook. Ik hoop het!

Ik heb hier echt het idee dat de kleine begint te zakken. Heb de hele dag door flinke steken onderin. Hopelijk ligt ze nu wel goed... A.s. dinsdag moet ik op controle dus dan weet ik weer meer.

Fijn weekend alvast allemaal!

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, ben zo de hele dag druk, mss dat ik vanavond nog ff kom kletsen. Ga vanmiddag op kraamvisite! Heb er zin in!

Fijne dag allemaal!

16. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Veel plezier Makkie!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    Goedemorgen:) ik heb lekker uitgeslapen, was zooooo moe! Mannetje heeft gister nog gebeld, en nu is het nog maar 1! nachtje slapen, morgen om 1400 mag ik hem op komen halen!
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes..

@ makkie, ik heb normaal ook niet zooooo last als nu van mn hormonen hoor:) voel me nu gewoon extra zielig:)

Liefss, Taliaa

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

ik kom al vast even gedag zeggen .....
    we vertrekken morgenochtend vroeg !
    tot over 2 weken ....
    pufze voor de meiden die gaan bevallen de komende 2 weken

19. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Sybje heel veel plezier en geniet van jullie vakantie!

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    sybe fijne vakantie!

Deel Deze Pagina