Hoi hoi, @sas blijf je de hele zwangerschap onder controle bij de gyn? Mag je niet naar de verloskundige? Als bij mij volgende week de echo goed is mag ik naar de verloskundige. @bloemetje wat fijn dat de echo goed was. Ben vandaag met mijn schoonmoeder naar de Ikea geweest en bij de grote prenatal binnen gekeken , jemig daar kan je echt veel kopen. Kon het niet laten en heb een pakje met de draakjes gekocht en van schoonmoeder mutsje en sokjes erbij. Verder gaat het goed. Misselijkheid weinig last meer van alleen met vieze luchten moet ik opppassen dan kan het goed mis gaan. Ben nog wel moe maar voel me verder goed.
Bloemetje@ Wat geweldig zeg dat de echo goed was... Wat een geluk zeg dat je alweer met 2 weken terug mag komen. Wou dat het bij mij ook zo was Fleurrebel@ best dat de misselijkheid al bijna weg is... Sas@ Goed zeg dat je bloeddruk netjes was... alé tis precies een heel beweeglijk kindje hé, wat is dat leuk zeg Cira@ Ik kijk ook al zo uit naar de volgende echo... Spannend hé Hier is de verkoudheid al iets beter... Nog in momenten in de morgen effen misselijk en moe moe moe. Heb ook nergens zin in om iets te doen, juist maar om te rusten in de zetel. Kan ook totaal tegen niets,mijn humeur is alles behalve hoor... die zwangerschapshormonen hé Heb echt wel medelijden met m'n vriend hoor, hij ziet echt wel af met mij
Fleurebel dat met nare geurtjes heb ik ook. En voorover bukken als je net gedronken heb of gegeten dan kan ik ook goed misselijk worden. Mariska duurt eigenlijk veel te lang de tijd tussen de echo's. Chantje hoe is het met jou? Sas ik zal ook wel verbaast zijn aankomende week woensdag de laatste keer was ons guppie nog net geen centimeter. Hier gaat alles lekker merk dat ik af en toe wat minder moe ben. Ben wel al 4 kilo aangekomen. Maar dat gaat er allemaal wel weer af na de bevalling hoop ik maar.
@Bloemetje...wat super dat je echo goed was! Nu inderdaad genieten van dit mooie wonder. @Mariska...haha je vriend vindt het vast niet erg of ben je echt zo erg @Cira..spannend woensdag! Enne 4 kilo..valt mee toch @Fleurebel..lief hé dat draakje..wij hebben daarvan het lakentje voor de wieg gekocht. Hier gaat alles iets beter..ben de laatste week erg misselijk geweest, veel overgegeven en viel alleen maar af (opzich niet heel erg). Donderdag van de huisarts zetpillen gekregen tegen de misselijkheid en overgeven, tot nu toe werken ze goed. Sta een keer normaal op uit bed. Verder veel moe... Gisteren bij de verloskundige geweest een aankomende vrijdag de 2de echo..spannend! Gaan jullie de combinatietest doen?
Krisstel; wij hebben er voor gekozen de combinatietest niet te doen... Cira; komt vast goed met die kilo's na de bevalling! Ik ben nu 9 kilo aangekomen.... Wel fijn dat jullie tussendoor ook nog een echo krijgen. Ik heb alleen met 7.5 en 20 weken een echo gehad.... (tja en de pretecho dan) Gister ben ik een dagje naar Sanadome geweest samen met mijn oma, moeder en schoonzusje. Het was heerlijk! Ik merk dat nu ik zwaarder wordt en last van mijn bekken krijge en mijn buik echt flink wordt het lichamelijk best zwaar gaat worden. Heerlijk om dan een hele dag lekker in het water te zijn! Veder gaat alles prima, ik voel de baby goed en de buik groeit lekker! Heb wel veel last van mijn hormonen! Het is erg druk om mijn werk wat in combinatie met mijn hormonen zo nu en dan wel voor wat stress kan zorgen! Ik heb dan ook eigenlijk helemaal geen zin meer om dte werken! Vind dat helemaal niet belangrijk meer en wil het liefste de hele dag thuis zijn samen met mijn mannetje en hondje. Ik weet niet hoe het komt maar op het moment hou ik zoveel van ze dat ik af en toe bijna uit elkaar knap van liefde! Vond ze altijd heel lief maar nu enorm extra bijzonder! Tja, die hormonen he..... Vandaag heb ik mijn vrijgezellenfeestje! We zijn vorig jaar april op Curacao getrouwd maar omdat ik net daarvoor een miskraam kreeg is het niet door gegaan. Ik ben enorm nieuwsgierig wat we gaan doen........ Fijn weekend allemaal
Ooh leuk chantje vrijgezellenfeestje, veel plezier en geniet ervan! Hier alles goed. Ben blij dat het zaterdag is. Ik ben al moe na de honden uitlaten en ze dan afdrogen. Ipv dat ik aankom ben ik al 2 kilo afgevallen. Ik heb nog steeds moeite met eten maar dat gaat wel iets beter. Ik eet wat ik lekker vind en gezond is. Aardappels moet ik niet aan denken , ik lust zelfs geen chips meer. En mijn lief is boerenzoon en die eet het liefst groente aardappels met vlees, heb maar verzonnen dat ik dan de groente en vlees wel eet en dan wat pasta apart voor mij erbij kook. Fijn weekend allemaal!
Veel plezier vandaag Chantje! (Hopelijk is het binnen...zulk rotweer!) @Fleurrebel...vies hé aardappels...die krijg ik ook niet meer naar binnen..net zo min als vlees.
Vlees lust ik nog wel maar niet meer zoveel als eerst. Langzaam aan begint de koffie weer te smaken. Die thee komt komt ook mijn neus uit.
Chantje@ Veel plezier meid op je vrijgezellenfeestje, geniet er maar lekker van. Cira@ 4 kilo bijgekomen zeg... Je zult ze na de bevalling wel kwijt geraken hoor Hier nog steeds niet bijgekomen, er komt eens 200 gram bij en dan weer eens 300 gram eraf... Nog niet boven m'n begingewicht geweest. De kleine zal wel van m'n reserves nemen zeker? Neem ook extra vitaminen voor de zwangerschap... Gisteren een hele dag last gehad van krampjes zo net boven je schaambeen, vandaag veel minder last van gehad... Maandag terug gaan werken en heb er totaal geen zin meer in, het enige dat ik wil is rusten, rusten en nog eens rusten Gisteren terug gaan shoppen, we hebben een parkwieg gekocht... Met lakentjes en parkomranding van winnie the pooh in ecru en licht bruin... We hebben ook een nieuw fototoestel gekocht, een spiegelreflexcamera van Nikon We hebben altijd al van zo'n toestel gedroomd en nu met de baby op komst hebben we besloten om er eentje te kopen. Dan kunnen we hele mooie foto's nemen als de kleine eenmaal geboren is... Meiden ik wens ieder van jullie een heel fijn weekend toe...
Ik heb een leuk feestje gehad! We hebben een workshop zigeunerdans gedaan. Dit was heel pittig met mijn dikke buik! Er zijn nog 2 vriendinnnen zwanger dus het was wel een heel leuk gezicht! En daarna hebben we heerlijk tapa's gegeten. Het was eem heerlijke dag maar vandaag moet ik wel ff bijkomen! Straks gaan we de blije doos ophalen. Ben zo benieuwd wat daar allemaal in zit! Marsika; lekker he al dat shoppen! Fijne dag allemaal
Hoi hoi, Chantje, wat gezellig! Mariska, leuk dat babyshoppen! Fleurrebel, vervelend dat het eten nog moeilijk gaat. Krisstel, wij gaan geen testen doen. Cira, fijn dat je wat minder moe bent, pffff ik kan niet wachten tot ik dat ook heb, hihi. Sas, al bijna op de helft, wow! Lot, hoe is ie meid? Hier alles oké. Ik ben wel minder misselijk en maak me dan weer meteen een beetje druk ipv dat ik er blij mee ben Ik kan niet wachten tot we iets verder zijn. Ben verder wel suuuuuper moe en mn borsten zijn echt gegroeid, moet echt nieuwe bh's gaan halen. Gister ook een heel schattig pakje van mijn schoonmoeder gekregen. Zo leuk al dat kleine spul Fijne zondag, X b'tje
Hier alles goed. Dit weekend nergens zin in gehad, wat een prut weer buiten. Trouwens van de week bij de gyn, die vond me echt een stralende zwangere. Ik hoor dat van veel meer mensen om me heen. Mn mannetje trouwens ook, die schijnt ook te stralen. Ik merk wel op mn werk dat ik niet in de stress te krijgen ben. Wat vandaag niet afkomt, komt morgen wel. Dat is alleen maar goed voor de kleine. @chantje dat niet weg willen en niet willen werken, dat gevoel ken ik. Het schijnt nestdrang te wezen. haha. En dat je je mannetje zo lief vind, pffff dat hebben wij ook heel erg samen. We vonden al dat de laatste jaren onze liefde zich al erg verdiept had, zeker na zijn ongeluk en mijn gehannes in de mmm, maar nu we zwanger zijn, is het nog erger geworden. We zijn nu nog erger dan destijds toen we verliefd waren. En dan gaan we morgen ook nog eens trouwen.
@Chantje..fijn dat het een leuke avond was. @Mariska...vandaag lekker uitgerust? Leuk hé dat shoppen en een goede camera is zeker en must. @Bloemetje...geniet van je niet misselijkheid Wanneer heb je de volgende echo? @Sas...wat leuk dat jullie omgeving dat zegt. En wow morgen trouwen! Groot feest of houden jullie het klein? Heel veel plezier alvast. Hier eindelijk een goede dag...vandaag nog niet misselijk geweest (de zetpillen doen hun werk goed ) en heb weer eens warm gegeten sinds een week. Morgen ook maar weer naar het werk, hoewel ik weinig zin heb net als jullie.
Sas van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk... Mijn eerste werkdag zit er terug op en ben echt stikkapot... Ben deze namiddag in slaap gevallen in de zetel. Het is één en al stressen op het werk, een machine die maar half werkt en ze doen er een keer niets aan hé... Al die stress is niet goed voor de kleine. Pffff nog 7 werkdagen en ik stop ermee. Kan bijna niet meer weg van de pijn in m'n rug na een dagje werken.
Gefeliciteerd Sas, hopelijk hebben jullie een fantastische dag gehad! @Mariska..wat voor een werk doe je als ik vragen mag? Weten jullie of ze met 8,5 week al een uitwendige echo doen of zal het nog een keer een inwendige worden?
Ik werk in een chocoladefabriek... Ik sta aan de machine die zeevruchten in chocolade maakt. Het is eigenlijk de hele tijd heffen en bukken, pffff het gaat gewoonweg niet meer om te bukken. Mijn buik zit echt al in de weg , en gans de dag krampen gehad van teveel te rekken. Je moet al die zeevruchten platleggen en bijvullen waar er tekort zijn. Maar er zijn er de laatste tijd meer tekort dan dat ze erin liggen. Het is echt stressen hoor... Sorry voor het saaie verhaal
Nee hoor helemaal geen saai verhaal...mmmm veel te korten? Zeker vrouwen die lekker zitten te snoepen Maar ik geloof dat het ontzettend zwaar werk is, helemaal als je zwanger bent. Veel sterkte en succes!
krisstel; een kennis van mij kreeg de echo bij ruim 8 weken uitwendig maar heb ook wel eens gehoord dat ze de echo rnd die tijd inwendig deden...... Ik zat naar bij banner te kijken, nog "maar" 99 dagen tot aan de uitgerekende datum........ Dan lijkt het toch best snel te gaan!