@Poohbear, wat leuk gefeliciteerd en nou lekker genieten! Pff kan me voorstellen dat je woest was je wil niet voor niets geen contact met je zus dus dat moet je moeder ook respecteren. Moet zeggen dat je situatie wel een beetje herken, ik zeg daarom niet meer alles tegen mijn moeder (het is jammer dat het nodig is). @Cira, spannend..veel succes morgen! @Bloemetje, hoop dat de kleine snel draait, en anders voor een stuitbevalling of weet je dat nog niet? @Fleurrebel, super dat alles goed is met jullie meid! @Deborah, wat fijn dat alles goed gaat leuke foto samen met Amber Was alweer een tijdje niet geweest maar heb nu verlof en dus eindelijk tijd om alles een beetje bij te lezen. Fijn om te horen dat alles goed gaat hier, hopelijk draaien de eigenwijze kleintjes snel. Hier gaat het goed..geniet lekker van mijn verlof. Van de week alles gewassen en schoongemaakt dus weer een zorg minder. Kleine is nog niet ingedaald maar ligt gelukkig wel met het hoofdje beneden de rest ligt over dwars, maar volgens de vk kan dit geen kwaad. Nou meiden ik ga vanaf nu weer meer bij lezen..succes iedereen, vooral Cira!
Hoi meiden. Ik voel me een beetje onzeker. Heb niet echt overdreven meer last van mijn symptonen. Voel af en toe nog wel wat krampjes en opgeblazen gevoel, maar wel stukken minder dan vorige week. Hoop echt dat de week heel snel voorbij gaat en volgende week woensdag we eindelijk kunnen zien hoe het binnen in mijn buik gaat. Liefs een onzekere Thamara
thamara@ Alles zal wel goed zijn met jullie klein beebje hoor... Cira@ kan geloven dat je al wat zenuwachtig wordt Ben ook reuzebenieuwd naar de datum hoor wanneer jullie ventje wordt gehaald. Krisstel@ Geniet maar lekker van je verlof... Gelukkig dat je kleintje al met het hoofdje onderaan ligt... Chantje@ Een beetje telaat maar toch nog een goeie vakantie gewenst hoor...
Chantje, geniet van de vakantie samen! Cira, succes morgen, ik ben benieuwd! Krisstel, fijn dat je kindje met het hoofdje omlaag ligt. Leuk he die kleine kleertjes enzo wassen Geniet van je verlof! Thamara, ik had dat ook rond die termijn. Heb vertrouwen, het zit vast goed. Ik hoop dat de dagen een beetje snel voorbij gaan naar woensdag!
Bleghhh heb een baaldag en heb last van de bi en ze drukt op mijn schaambeen. Voel ik me ook nog schuldig dat ik tot 11.30 u in mijn bed lig. Weet toch niet wat ik moet doen. Heb nog wel wat projectjes maar dat zie ik nu even niet zitten. Het scheelt dat manlief tussendemiddag thuis is, dat breekt de dag nog een beetje. De honden liggen voor pampus die hoef ik nu ook niet lastig te gaan vallen met een borstel beurt ofzo. Ach ja geniet ervan, je zwangerschapsverlof zeggen ze dan. Van t weekend is het weer de Zwarte Cross. Jammer dat we er niet heen kunnen , maar ja waarom we niet kunnen is veel leuker. De twenteroute ligt hier dwars door het dorp , kan wel een stoeltje daar neer gaan zetten om morgen de festival gangers voorbij te zien komen.
Fleurrebel, ik lig bijna elke dag tot 11.30u in bed Scheelt wel dat ik 's nachts slecht slaap. Ik verveel me ook nu mn mannetje nog niet vrij is en voel me te lam om actief te zijn. Haha, erg he! Ik ga zo op zn minst even de keuken opruimen en een wasje aanzetten. Veel plezier met festivalgangers kijken morgen
Ja dat snacht slapen is ook een probleem. Ik lig dan ook lekkerder als manlief eruit is en ik breeduit kan liggen. Daarom kan ik denk ook niet mijn bed uit komen. Heb wel ontdekt dat als ik harde buiken heb en manlief is er nog en hij gaat dan achter me liggen tegen me rug aan dat door de warmte mijn buik ontspant, ook wel prettig, hij slaapt dus ook niet zo goed. Ut is toch ook zijn kind, samen zwanger zijn.... hahahaha
@thamara, meid ik heb precies zo'n dag gehad vandaag! Kon wel janken. Kwaaltjes lijken nog minder, was opeens erg duizelig na de lunch en wat kleine speldeprik krampjes. Kreeg een soort paniek aanval, was bang dat het mis ging! maar voel me nu wel weer beter...onzekere tut ben ik toch
Thamara en Poohbear ik denk dat wij allemaalhier in het begin onzeker zijn geweest. Probeer vertrouwen te houden in je lichaam (jah ik weet het het is moeilijk) fleurrebel kan je man alvast zijn vaderlijke taken oefenen . Lekker uitslapen hoor doe ik ook geregeld hoor! (gisteren tot 12.00 uur op bed gelegen) Mariska hoe is het met jou? Al last van voorweeen?
ik weet het cira, maar soms nemen de hormonen de overhand en word ik erg onzeker en heb spontane huilbuien..ook zoiets idioots! Zal blij zijn als ik 6 augustus een hartje zie!
Ja die huilbuien Hopelijk word het snel volgende week woensdag. En als alles goed is zal ik me wel veel beter voelen (niet meer zo onzeker) Die hormonen ook he. Maar verder is het geweldig om zwanger te zijn
Fleurrebel en Bloemetje, voel je niet schuldig om lekker lang in bed te liggen, je lichaam heeft het nodig anders had je er wel om 08.00 uur uitgeweest Poohbear en Thamara ja dat onzekere gevoel hebben denk ik alle vrouwen hier wel gehad, we weten precies wat je bedoeld! Probeer er toch lekker van te genieten, en niet teveel stresse is niet goed voor de baby Nou Chantje is inmiddels al op vakantie heerlijK! Ben benieuwd hoe Suze het doet daar! Hier gaat alles zijn ''gangetje'' Jesse doet het erg goed, gister alleen even erge huilbui gehad van 9 tot 11 uur ''s avonds heb hem toen maar weer aan de borst gelegd om hem stil te krijgen, uiteindelijk ging die om kwart over 12 ze bedje in (lag al te slapen in mijn bed, geef de laaste voeding altijd in mijn bed, lekker rustig voor hem) toen kwam hij vanmorgen om half 5 weer, heeft die maar 1 borst leeg gedronken en toen weer terug ze bed in, toen melden meneer zich om half 8, andere bors leeg gedronken en toen heb ik heerlijk uitgeslapen met hem tot kwart over 10! De huilbui van gister was, vast omdat het gewoon de afgelopen dagen te druk is geweest, ik merk dat hij daar niet zo tegen kan! Vandaag dus lekker hele dag thuis gebleven! Morgen is vriend lief gelukkig vrij! En gaan we even wandelen naar mijn moeder, kan de hond van mijn ouders is kennis maken met Jesse!
Deborah fijn dat het zo goed gaat met Jesse. Veel plezier vandaag bij je ouders! Mariska ik heb al ongeveer 3 weken lichte voorween/indalingsweeen. Poohbear lekker geslapen? Thamara 6 augustus zien jullie een fantastisch mooi hartje kloppen. Hier vannacht onrustig geslapen komt deels door de spanning voor dadelijk denk ik. Heb ook wel weer van die heerlijke hippo benen. Gisteren waren zelfs mijn knieeen bijna niet meer zichtbaar
Cira spannende dag voor jou vandaag met de bepaling van de datum! Succes hoor! Makkie, heel veel plezier vandaag met je 20 weken echo!
@ makkie heel veel plezier met je 20 weken echo @ Cira spannend meid vandaag krijg je te horen wanneer je kleine word gehaald En ik krijg aankomende woensdag al mijn 1ste echo Zo de badkamer schiet nu eindelijk op, nog een paar daagjes en dan kan ik weer lekker onder mijn eigen douche gaan staan. Vanmiddag nog een verjaardag en dan hebben we weekend. Fijn weekend allemaal. Liefs Thamara